Jeg har faktisk haft fat i Chris Staub...Han skrev:
Ole,
We can wake this thing up quite a bit with a cam change. We can get you closer to the 600HP range.
Camshaft
Lifters
Pushrods
Roller button
Cam lock plate
Timing set
Intake gaskets
Front cover gasket and seal
Cam lock
Cam bolts
$1126 plus freight sir.
This will give you power from idle to your peak of 6000 rpm. Will make over 600#/ft torque.
Straub Technologies
198 Industrial Park Rd.
Piney Flats, TN 37686
T 423 391 7774
F 423 391 7088
www.straubtechnologies.com
Nu HAR jeg jo faktisk en rulleknast liggende og flyde...og hydr. rulleløftere, så jeg mangler vel mest stødstænger, hvis de gamle ikke passer og andre fjedre..
Knasten er den knast der sad i bilen de 14 dage vi have den inden den sprang i luften.
Jeg tror ikke delene har taget skade, da det jo var knækkede ventiler og der med mest cylinder, stempel og topstykker det gik ud over.
Knasten er den her:
http://www.jegs.com/i/Edelbrock/350/2263/10002/-1
Jeg vil tro løfterne er dem her:
http://www.jegs.com/i/Edelbrock/350/97433/10002/-1
Nu har fjolset der lavede motoren jo ladet knasten ligge ude i regnen, så en polering må påregnes. Måske man kan selv, da det ikke er så meget.
Ingen tvivl om jeg hellere vil have en knast fra Chris, men 10.000 er da brugt inden den løsning er i hus.
En vigtig sidegevinst er, at jeg ikke resten af mit liv skal kører rundt og tænke på, hvornår den æder en knast.
/Ole