Hej er der en af jer der har et af de store cccd klistermærker i overskud som jeg kan købe ?
Mvh Macfly.
Hej er der en af jer der har et af de store cccd klistermærker i overskud som jeg kan købe ?
Mvh Macfly.
Hej Macfly
Jeg tror det ikke. Dem jeg har på bilen - og Christian også har på sin - har jeg lavet hos en skiltemager. Jeg sendte ham filen på computer - og så lavede han mærkerne til mig. Jeg kan sende dig logo-filen hvis det er. Måske Software-shoppen vil tage nogle klistermærker på hylderne. Fossette?
Chevrolet Corvette 1975 T-Top
Det er bestemt en mulighed. Send gerne prisen, eventuelt pr. mail.
Fossette
Hej Claes
du må meget gerne sende den logo-fil til mig .
min Mail er Martin.Henningsen@Bilia.dk
I ægte CCCD ånd ligger de allerede på forum : http://www.cccd.dk/forums/showthread...Logo-versioner
logo.jpg
Jeg har sendt logo-filer - i alskens afskygninger til Macfly tidligere idag. - De rigtige - samme filer, som min trykker brugte - det blev virkelig godt. Bliver spændede at se resultatet! Den her kan jeg ikke huske hvor jeg har fra - men den er vist endnu større end den i tråden.
Husk at, det bedste resultat, kommer hvis i giver trykkeriet logoet i PDF-format. Jeg mener jeg uploaded sådan en version i sin tid.
Jeg ved ikke om i har set mine logo'er, men de er så skarpe og flotte, som noget kan blive tror jeg. Han fik præcis denne fil, som jeg har vedhæftet her i tråden. Han fik også nogle PNG-filer, men jeg tror han brugte det jeg vedhæftede her..
ja men skarp på skærm er ikke nødvendigvis skarp i tryk. Og PNG-filer er absolut no-go til tryk.
Folk er altid velkommen til at slå på tråden eller skrive en PM til mig, så sørger jeg får at i får det rigtige logo til den givne opgave
Andreas. Har du ikke set mine kæmpe-logoer på mine bildører og kølerhjelm. Det er ikke på computer-skærme jeg taler om. Mine er folie monteret på min bil. Jeg er utrolig tilfreds med dem - de er knivskarpe og i flotte farver.. Folk kan jo eventuelt se på dem på havnen.
Men, hvis de kan blive endnu bedre, så skal man da selvfølgelig bruge den PDF!
Men Claes, det er jo højt sandsyneligt PDF filerne du har brugt ;)
Jeg leverede en håndfuld filer i sin tid, til forskellige situationer. Bl.a. til tryk og til skærm!
Det jeg prøver at sige er at hvis folk er i tvivl om hvad de skal bruge, så står jeg til rådighed. Det er blot det
Ja, det er herligt - hvor heldige kan man være at have hus-ekspert på området!
Jeg har stadig mailen, som jeg sendte til trykkeren - og det er dér jeg har filen fra (gmail, genialt). Så de er helt sikkert lavet af den fil hér. Men, de kan da sikkert blive endnu bedre!
Den fil du har linket til tidligere i tråden er en højtopløselig jpg - og kan også bruges til at trykke efter, især ting i mindre formater, så ingen problem. Skal logoet på farvet baggrund eller skaleres op i meget store størrelser, så skal man have fat i en vektor-baseret fil, a la PDF.
jeg har små runde.... logo klister....
Brian
Corvette 1980 100% standart unleaded only
Det håber jeg
Corvette 1980 100% standart unleaded only
Spændede!
Mine på dørene er 400 mm og det på køleren 450 mm. det på 450 var for stort til dørene, synes jeg - det ville ikke sidde pænt. Hvor skal dine sidde, Macfly?
Hoho. Sejt!
Hvor fik du dem lavet og til hvilken pris?
Fossette
Super fedt! Og en OK pris, synes jeg!