Hej David, det ser godt ud, men måske jeg lige skulle lave et "overhaul" på det? ;)
Jeg har allerede arbejdet lidt med forskellige layouts både på et nyhedsbrev, men også på selve magasinet. Men jeg vil nu helst vente med at vise det til at Jesper og jeg kan frembringe et (forhåbentligt) lækkert blad.
Efter en fuldstændig sindoprivende spændende afstemning i bestyrelsen, som ikke lader MGP finalen noget efter, er navnet på klub bladet fundet.
Vinderen blev - ta daaaaa.....
Corvette Gazette
Forslaget var indsendt af Leif.
Leif, jeg vender lige tilbage til dig ang. en-eller-anden form for præmie, skal lige have konfereret med bestyrelsen.... >;o)
Var ude at køre med Mette i går, så forsvandt 1 og 2 gear. Jeg tror bare det er en træk stang der er faldet af. Jeg kunne køre hjem i 3 gear :-)
- The best days of your life are coming up, no matter how old you are.
Det var da træls, men heldigvis nemt at fikse
1968 Corvette CabCCCD #00006
NCRS #50103
Narj, desværre. Vi har en rendegraver men den er nok for stor.
1968 Corvette CabCCCD #00006
NCRS #50103
Hej John
Du kan ødelægge ting kan det ikke svejses op igen, uden at vide det alså.....
Michael Pedersen Syd Danmark
1968 T Top
Leif (C4JOY1) har vundet et års gratis medlemsskab for hans gode forslag "Corvette Gazette".
Så bliver det ikke meget flottere....... >;o)
Skulle vinderen ikke lave min gearkasse?? :-)
Hej Jesper
Takker for gaven, er allerede blevet kaldt en "stræber" af ejeren af et vist KIA værksted i roskilde området, alene af den grund vil jeg gerne have lov at donere et beløb på 501 kr.(1 kr. mere end ham) som hjælp til oprettelse af vores klub.
venlig hilsen
Leif
Hej John
Skulle gearkassen også virke bagefter, bare så vi lige afstemmer forventningerne.
Leif
kære Leif..
Hvis der kun skal 1 Krone til at gøre dig glad...
_og husk så at jeg skylder en middag hos den lokale pølsevogn og du skylder PÅ http://www.noma.dk/
Ikke kia MEN Rexton.... kia var david ......
Brian
Corvette 1980 100% standart unleaded only
Hej Leif, tillykke :D
Det er sgu også et fængende navn.
Hej Brian
Det må du meget undskylde at jeg fik blandet tingene så uretfærdigt, fremover vil jeg benævne dit værksted som et af de fineste kineser(Ssangyong rexton) værksteder i roskilde og omegn. Håber det blev meget bedre end det med Kia eller hvad.
venlig hilsen
Leif
Ja ja, ret skal være ret...
Men sig mig, den bil du har, er den virkelig så grim, at du ikke vil være ved den eller er du en EDB-spade eller kan du bare bedere lide min bil hehe
Corvette 1980 100% standart unleaded only
hvem kan lide en bil med sølle 190hk, min passat har flere hk end det.
Leif
Søde Leif.
Det er jo nok fordi der ingen billeder er hos dig, af din egen bil, men kun af brian`s HA HA
Helle
Hej John
Det jeg godt kan lide ved dig er din uforbeholdne beskedenhed, jeg tænker lidt hvad du vil med en 5 trins på en C3, alle ved at det ikke går at køre hurtigt i dem så rasler alt, du vil måske bare køre i tomgang i 5de. med hensyn til at komme forbi så må det jo så blive snarest muligt, det skal nok blive sjovt, gad vide hvor mange dele sådan en gearkasse består af. Spøg til side, håber du får fikset problemet, du skulle jo nødig have en bil til at stå og glo ligesom mig.
venlig hilsen
Leif