Resultater 1 til 30 af 34

Tråd: En stor dag

Hybrid View

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Accepterer de sådan en? Det skal ikke være en af de der forhåndsgodkendte løsninger med vagtcentral og abonnement pr måned oveni? Sådan var det ihvertfald engang med "luksus" biler.
    Nu fik jeg en lang snak med forsikringsselskabet, og de anbefalte mig at købe den hos en som de har lavet en særaftale med ( rabat ordning ) GPS koster 1795.- og 1 kr om dagen, dvs 364 kr årligt, jeg kunne også vælge et andet sted at købe den, men så stod de ikke inde for det, hvis den sætter ud / eller der er fejl, forsvinder bilen hvor GPS `en svigter, er der ingen dækning af køretøjet, fordi du selv har valgt en anden udbyder, så det korte af det lange, jeg har købt den som de anbefaler,gider simpelthen ikke have nogen form for problemer i den retning.

    kim

  2. #2
    Det forstår jeg godt! Prisen lyder nu heller ikke afskrækkende. Jeg kan huske engang hvor prisen lå omkring 7000-8000 kr i indkøb og montering og en 400-500 i kvartalet.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  3. #3
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Nu fik jeg en lang snak med forsikringsselskabet, og de anbefalte mig at købe den hos en som de har lavet en særaftale med ( rabat ordning ) GPS koster 1795.- og 1 kr om dagen, dvs 364 kr årligt, jeg kunne også vælge et andet sted at købe den, men så stod de ikke inde for det, hvis den sætter ud / eller der er fejl, forsvinder bilen hvor GPS `en svigter, er der ingen dækning af køretøjet, fordi du selv har valgt en anden udbyder, så det korte af det lange, jeg har købt den som de anbefaler,gider simpelthen ikke have nogen form for problemer i den retning.

    kim

    Nå, det er da ikke galt. Måske skulle man tage at få installeret sådan en...

Lignende Tråde

  1. For stor Karburator?
    Af Wrang i forum Teknisk Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 10-08-2010, 18:49

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •