Hej Folkens
Jeg har til forårets projekter købt en del dimser igennem
www.ecklerscorvette.com, først via ShopUSA og siden direkte.
Jeg har valgt Ecklers ud fra at vi får ca. 23% i rabat på både dele og fragt, samt at deres hjemmeside med wishlist og cart der begge husker hvad de indeholder fra gang til gang.
Nu er jeg blevet lidt pigesur på dem, da bl.a. de 4 u-joints jeg modtog var af særdeles ringe kvalitet. 2 af 4 smørenippler kunne kun med lidt helt blive siddende i gevindet og 1 nippet kunne slet ikke få fat i gevindet.
Jeg skrev til Adam, som er CCCD's nye kontakt og han ville sende 4 nye, men der kom kun 1. Da jeg rykkede for de andre 3 skrev han, at han ikke måtte sende mere end 1 da de andre jo kunne bruges.
Det er som om der er boret for med for stort bord inden gevindet er skåret. (se billede)
Nu står jeg med mindst 2 u-joints der kan tabe deres smørenippel hvert øjeblik, for uden alt besværet med at skille bilen ad 2 gange.
Hvor skal jeg købe, hvis jeg vil hæve mig lidt over det t-hansen niveau der tilsyneladende kommer fra Echlers? 23% i rabat er jo ikke noget, hvis jeg skal lave det halve 2 gange med tvivlsomme dele?
Nogen anbefalinger? JEGS? Summit? Zipcorvette?
/Ole