Hej Alle
Jeg har fået , en forespørgelse om konfirmationskørsel. I den anledning vil jeg høre om, der skulle være nogen som er interesseret.
Det er Lørdag d. 3 maj kl. 15.00 i Hvidovre ?
Hilsen Anette J. C4Joy2
Hej Alle
Jeg har fået , en forespørgelse om konfirmationskørsel. I den anledning vil jeg høre om, der skulle være nogen som er interesseret.
Det er Lørdag d. 3 maj kl. 15.00 i Hvidovre ?
Hilsen Anette J. C4Joy2
De største vet hilsner
Anette
In the garage.
1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Anders vi kan da også være rigtig flinke at tænke på Niels når vi sidder sammen med 200000 andre motorsportsfan nede på Le Mans banen her til sommer, ja jeg ved godt det er en anden dato men alligevel
vh
Leif
In the garage.
1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Næ Anders, sådan spiller klaveret ikke, du er lovformeligt gift med Anette(har selv overværet agten) du hæfter derfor også for Anettes udtalelser. Tag den
vh
Leif