Hvis der er nogen som mangler ny dæk eller et nyt batteri til deres bil kan jeg forhøre mig om priser
så kunne vi ordne det til motordagen.
Batterierne er fra varta, så ring til mig så skal jeg se hvad jeg kan finde ;O)
/Morten
Hej lars,,
Velkommen i klubben.
Har du et par billeder af din bil som vi kan se..og måske et par ord om hvad der lavet ved den ?
så har vi måske nogle stumper vi kan ta med...
Brian
Corvette 1980 100% standart unleaded only
Kunne der evt. være mulighed for at få vetten sporet? -min trækker nemlig en del til højre...
Mvh
Christian - Odense
Tak Brian.
Jeg har forsøgt at uploade, men det vil ikke rigtigt, måske er min linie for dårlig her fra sommerhuset. Men det ser ud til at et lykkedes.
Lidt om bilen (udført inden jeg fik bilen):
2004R automatic transmission
Holley Street Avenger 670 Carburetor
HEI Distrubutor
DeWitts Radiator with dual 11in fans and Flex-a-Lite controller
Flex-a-Lite Transmission Cooler
MSD Spark Plug Wires
Alternator
Starter
Water pump
Harmonic balancer
New Tank
Fuel sending unit
Fiberglass rear spring
Insulated floorboards
Jeg synes motoren lige dør når jeg giver fuld pedal og når jeg bremser eller svinger skarpt lyder det som om den drukner. Sikkert svømmeren der flyder over (har jeg læst om) og noget justering af karburatoren.
Og så lige 50 heste mere ville være sjovt
IMG_0139.JPG
/Lars
Det kræver en del specialudstyr at kunne justere undervognen på Vetten... Alle hjulvinkler, både for og bag kan justeres. Så det er normalt ikke noget man kan fikse hjemme i indkørslen.
Men der findes da analoge værktøjer der kan bruges... Måske kan vi, når klubben er levet lidt mere velholdende, investere i værktøj til undervognsjustering.
Sidst jeg fik justeret, kostede ca. 2.000,- De var meget søde, og gjorde et godt arbejde... Men de sagde at de nok ikke ville gøre det igen, da Vetten er lidt vanskelig at justere med shims og alt det der.....
http://www.google.dk/images?hl=da&cl...ed=0CEcQsAQwAw
Hej
Håber der stadig er plads, så komer jeg gerne, med eller uden vette.
Peter
Hejsa
Jeg kommer også på Søndag og medbringer mit komplette Innovate Wide band testcenter - Med andre ord er vi i stand til at måle meget nøjagtige benzinblandinger såvel i stilstand som under kørsel(dette kræver dog at bilen har monteret en adapter til WB sonden i headers). I den forbindelse skal jeg lige høre om der kommer en svejsekyndig og om der er et svejseværk til rådighed? Vi skal nemlig lige have bygget en adapter til at sætte bag i udstødningerne på de biler der ikke har udtag til WB sonden. Jeg har alle materialer men mangler som sagt en der kan lave gnister af en vis kvalitet
Mvh
Karsten Horn
Hej Karsten.
En svejser og en som kan " klatte " det sammen kan vi også klare ;O)
ingen problem
/Morten
Hej,
Selv om det er sent, håber jeg det er Ok jeg kigger forbi, har lige fået mulighed for at komme alligevel, dog først over middag. Så må vi se om der er tid til lidt tjek, ellers suger jeg bare viden til
Hilsen
Jørgen
En lille opfølning på motordagen
David`s just af motor
kurt just af motor
555 just af motor
morten just af motor
keddex just af motor
claus just af motor
lars just af motor
peter just af motor
jhansen just af motor
har jeg glemt nogen
Kurt
Hej Kurt
Det bliver sjovt at se om din motor kan komme til at gå jævnt, sådan at den ikke forsøger at vælte bilen håber at i få en god dag.
Michael
Sidst rettet af Michael Pedersen; 01-07-2010 kl 10:38.
Michael Pedersen Syd Danmark
1968 T Top
Hej Karsten
det ved jeg ikke, men det er voldsomt som de 2 maskiner gå ujævnt jeg har ikke prøvet dette før, der er nok en forklaring på det
Michael
Michael Pedersen Syd Danmark
1968 T Top
Hej ..
Jeg må indrømme at jeg er vildt imponeret over den tekniske snilde/viden der er i blandt Jer og hvordan I stiller jer til rådighed overfor andres problemer/ønsker! Og hvad I får ud af jeres biler. Ville have nævnt det på søndag, men det kommer mere til sin ret her!
Så stor respekt til Jer, Brian, David, Christian, ja flere, men kan ikke alle jeres navne endnu ;-) - håber I også har tid til andet end motorer og lignende, selvom det jo er meget spændende
(Nogen kommentarer til min bil som nævnt i #36?)
Vi ses søndag
/Lars
[QUOTE=John;1429]Har du fået en pris Kim?[/QUOTE
1500-2000kr
Det er en udfordring hvergang og ikke to corvetter er ens, de har alle deres egen personlighed og historie ihvertfald når vi er i de klassiske årgange, mange gange kan man se "historien" i den måde der er blevet skruet/udskiftet på så der er også lidt corvette-arkæologi i det vi ses søndag
Hej david
Her er lige en lille husker , vil du godt tage den anden strømfordeler med på søndag
Kim
Kunne være fedt hvis der er en kyndig person som har tid til at lytte/kigge på min motor også for syntes den lyder som om der ligger en pose et el andet og rasler rundt.
Lige som det vil være fedt hvis Karsten kunne sætte måleudstyr på så jeg kunne få en ide om hvad der sker under kørsel, da jeg er sikker på at der også her vil være en del at hente....