Yes, jeg havde også fundet et sted de omtalte det samme som David nævner med momentnøglen, for at korrekt justere styrehuset.
Men en momentnøgle, der kan måle ned i de størrelser er svær at finde, og de er ret dyre på ebay.
Jeg prøvede at gøre som Graves nævnte. Havde bilen oppe på lift, men endte med at kun kunne justere på justeringsskruen, da låsemøtrikken til worm shaft ikke var til at komme til at løse med styrehuset stadig siddende i bilen. Det så også ud til at låsemøtrikken nærmest var malet fast til styrehuset.
Men at kun stille på justeringsskruen hjælp slet ikke.
Jeg kiggede også noget mere på hvor styretøjet havde sløret. Det meste af sløret sker inde i styreboksen, da bevægelsen der kommer ind i styreboksen slet ikke kommer ud til pitman armen. Derudover fandt jeg også ud af (mens steering coupleren) at der var lidt slør i selve ratstammen. Men det svarede kun til meget meget lidt af sløret. Så jeg tror også jeg måske skal skifte lejerne i ratstammen...
Mht. til styrehuset, så har jeg bestemt mig for at købe et renoveret styrehus her:
http://www.duntovmotors.com/steering.php
For jeg har ikke modet til at selv renovere den, og 1300 kr er ikke så galt, når jeg nu selv kan tage den med hjem i kufferten fra staterne.
Mvh. Daniel