Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.
Der er da fint brøl i de der
Og så blev Vetten forårsklar og med nye "sko", 235/60R15 foran og 255/60R15 bag
Det lyder godt
Så er det bare ud og skræmme gamle damer
Karsten
1969 convertible, Red/Red, BB
CCCD #12
@Elektrikkeren
Hvad er det for udstødningsystem du og Jesper har monteret, lyder fantastisk
Fede systemer. Har i headers på? Mine bagpotter ruster sikkert snart af igen - kunne godt være fristet af sådan et system. Nu har vi jo også et par eksperter i klubben til at hjælpe med at montere!
Chevrolet Corvette 1975 T-Top
@ Kent
Mit system er ligesom dit chambered exhaust købt som rustfri og potterne er rustfri, ikke magnetiske, rørene er tilgengæld magnetiske men belært af Smeden så er det ikke ensbetydende med at de ikke er rustfri så måske er det hele rustfrit.
Smedens system er et ehhh made by Smeden himself 2½" system i rustfri stål med crossover.
@Claes
Jeg har helt almindelige "billige" Flowtech headers på min og Smeden har block huggers eller hvad de nu hedder de der korte headers :-).
Med hensyn til eksperter og evt. ny udstødning til dig så ved jeg at Smedens system, jeg citere frit efter hukommelsen "bliver til salg når jeg får lagt min bigblock i og det kan kun sælges til et CCCD medlem når den tid kommer" hvorfor ja det må Smeden afsløre når han synes tiden er moden til det.
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.
Jeg har et par Magnaflow potter som stadig har mange km i dem... De sad på min vetter før jeg skiftede til Chambered Exhaust... 2" inlet og outlet
Vedr. Headers, så har jeg beholdt mine originale udstødningsmanifolder, og der er defor svejset en 2" til 2 1/2" overgang på det nye udstødning...
Nu køre du jo lidt race med din Vette, så de ekstra 1 el. 2 HK ;0) du kan få ud af Headers er muligvis fint. Men jeg kunne ikke finde på at ændre på mit motorrum, da Shark har udført en vild flot restaurering med øje for bevaring af originaliteten...
Lyder spændende. Jeg gider nemlig heller ikke montere headers. Det er så grimt de de flotte originale motorum. Det er klart, at det er de små marginaler, der tæller for en seriøs-racer som mig. Men - jeg vil nu hellere have de originale.
Lyder spændende med smedens system. Mine potter er ikke faldet af endnu - så måske det kan times?
Claes
Chevrolet Corvette 1975 T-Top
En lille video mere