Resultater 1 til 13 af 13

Tråd: Ls7

Hybrid View

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1

    Ls7

    Et stk LS7 motor til salg,

    Den har kørt ca 30000km , 505 hk og den ser ud som ny både inde/ude

    Det er jan kisslings motor og har en pris på 49000 Kr han har tilbudt at montere den for lidt extra money,,



    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  2. #2

    Jule rabat

    Jan giver jule rabat så prisen på de 49000Kr er monteret i en corvette c3

    så hvem kommer først !


    Klik Billede for en større version

Navn:	ls7.jpg
Vist:	215
Str:	10.4 KB
ID:	4904
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  3. #3
    GM LS7 Crate Engine
    Kongen afalle Corvetter er den ultimative 2009 Z06. Med en tophastighed på 330 km/t,kører ”kvart mile” på 11,5 sekunder ved 210 km/t, og fra 0-100 km/t påforbløffende kun 3,1 sek. (i første gear).
    Alt dettePower er et resultatet af fineste GM teknologi og en motor, vi kalder LS7, denmest teknologisk avancerede produktion GM small-block der nogensinde er bygget.
    .
    Ennaturlig fortsættelse af LS Familien, LS7eren bruger en 7.0L aluminium6-bolt blok, CNC-porterede topstykker, og titanium Plejlstænger ogventiler til at pumpe 505 hk og 470 lb.-ft. af drejningsmoment. Tal omeffektiv, LS7 køre helt op til 14,6 km/l mens den stadig er den hurtigsteCorvette nogensinde er produceret.

    Der er enChevy small-block i bedste form. Kun du kan beslutte, og GM Performance Partshar gjort det så meget lettere, ved at tilbyde den allerede legendariske LS7som en komplet motor, lige klar til at montere i dit foretrukne projekt.
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  4. #4
    Hej Brian

    Sådan en kunne jeg da godt tænke mig, men har vist nok munden fuld nok i forvejen,

    Hvorfor vil Jan sælge den fine motor, har han fået for meget modstand fra din side, efter din nye motor kommet i.

    :-)

  5. #5
    Hvis det havde været sidste år havde jeg selv købt den og sat den i min corvette dette er et super tilbud,man finder IKKE en ls7 til den pris lagt i en c3.
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  6. #6
    Kender du ikke nogen som har en god Big Block maskine i stedet?
    Med den der bliver forenden jo alt for høj, både under acceleration og stilstand (håber ikke Claes kigger med )

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  7. #7
    Fell the power of SBC
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  8. #8

  9. #9
    Jeg sidder da og bliver helt trist over at jeg har manglet en ordenlig motor 2 år og nu har jeg endelig noget der dur.
    Den kunne have været løsningen på alt bøvlet havde den været på plakaten da madam blå døde

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •