Hej venner.

Vores nye medlem "Vetten" har en række spørgsmål, men kan vist ikke få oprettet indlægget rette sted. Jeg poster hermed hans indllæg, som han har oprettet som en Blog - og vi måske derfor ikke ser den:


Hej... Jeg er ny i alt det her, og vil egentlig gerne be' om nogle gode råd. Jeg har været så heldig at købe en herlig Corvette Stingray fra 1981. Bilen har været i DK siden 2006 og er fortoldet, men der er ikke betalt registreringsafgift på den. Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig kort og præcist hvordan jeg billigst muligt får nummerplader på den. Har hørt tal i nærheden af 30.000 kr, men hvis jeg venter 3 år er den blevet veteran, og hvad vil det så koste mig? Hvor på motorblokken sidder i øvrigt de sidste cifre fra stelnummeret, og kører den på alm. 95 oktan blyfri. Blev lidt bekymret da jeg fandt en dunk blyerstatning i bilen. Ved tankdækslet står "Unleaded fuel only" så jeg regner med den kører alm benzin. Som det måske nok er gået op for "dig" så har jeg ingen instruktionsbog, men jeg har læst mig frem til at det bør være en 190 hk Chevy small block 350ci. Håber på et par gode svar..