Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Resultater 91 til 120 af 140

Tråd: Sommertræf / basecamp

  1. #91
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Michael Pedersen Vis Indlæg
    hej jeg ligger inde med gasolin The black box, lidt Elvis, Dolly parton, Pointer Sisters, John Fogerty, Dr. Hook.... Hvis det kan bruges så tager jeg det med
    Super Michael :-) ..ved dog ikke om David har cd afspiller med ,eller om musikken ligger på hans pc´r

  2. #92
    Hej Allan
    Det slog mig godt efterfølgende, det ligger nok på hans pc... der er også rigligt
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  3. #93
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Michael Pedersen Vis Indlæg
    Hej Allan
    Det slog mig godt efterfølgende, det ligger nok på hans pc... der er også rigligt
    Men lyden skal nok blive overdøvet af teststanden

    Men ellers er en USB stick det nemmeste

  4. #94
    Der er cd i anlægget

    Så kom i bare med cccd"er
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  5. #95
    Hello out there.

    Vi har nu 4350,-i kasse og det er nok til en super fin frokost mm.
    Jeg har i dag fået et opkald fra Allan Kowa som kan skaffe alle de stole vi har brug for,
    og de er endda på pladsen. Så ingen behøver tænke over hvordan de får plads til stole i corvetten men 1000 tak for hjælpen og opbakningen.
    Så er der ikke meget andet end at sige ..
    VEL MØDT PÅ FREDAG/LØRDAG


    Hilsen Mia


  6. #96

    Thumbs down

    ØV ØV ØV.... Her troede man lige at man skulle til det fedeste træf i mange år og så sidder man lige pludselig i Finland til og med søndag.... Rigtig godt træf og god fest til alle... Giv den gas...

    Sonne

  7. #97
    Hej

    Tirsdag er tilmelding foretaget, ankommer fredag eftermiddag og håber der er plads i Base Camp til Vetten og et lille telt, til og med søndag.

    Vette hilsen
    Dan

  8. #98
    P.And.
    Guest
    Hej alle.

    Er tilmeldt med bil, telt samt en voksen Fredag til Søndag. Så langt så godt.
    Desværre er min netbank gået ned på min PC.
    Håber det er i orden, hvis jeg bare tager et tilskud på 300kr, med til Mia på Fredag.

    Mvh. P And

  9. #99
    Hej Mia

    jeg kommer Fredag faldt lige over 2 storer glas Nutella til børnene
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  10. #100
    Hej Alle
    Jeg har tænkt mig at komme idag(torsdag) for hjælpe. Hvad tid er der nogen på træfpladsen ?
    Hilsen Allan

  11. #101
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af 71-vette Vis Indlæg
    Hej Alle
    Jeg har tænkt mig at komme idag(torsdag) for hjælpe. Hvad tid er der nogen på træfpladsen ?
    Hilsen Allan
    Vi er der idag på Roskilde Dyrskueplads fra kl 18, kør til højre første gang det er muligt og vores stand kommer på højre side ved siden af Caddilac klubben, hvis du kommer til Trans-Am er du kommet for langt :-)

    Markeret som C1/Corvette her : http://www.viking-run.dk/general/pladsen2.pdf

    Vel mødt der er brug for alle hænder

  12. #102
    Ok jeg er der kl. 18

  13. #103
    Hvis i har mulighed for at uploade et par billeder af vores plads, ville det være fint :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  14. #104
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    teamspirit.

    fin plads vi har fået til Roskilde ABC, lidt spændende om vi kan have alle bilerne der også, imorgen starter vi kl 12 med at rigge musik, zeppliner, motorstand, borde/stole og bannere op :




  15. #105
    Allan
    Guest


    her lidt til øre gangen ,mens vi alle venter på dagen imorgen

    sidder og lader op med et lille glas ballentines

  16. #106
    Hold kæft en flot Vette, der holder i forgrunden hva.

    Tak for en hyggelig aften - vi ses i morgen!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #107
    ngendk
    Guest
    Jeg har ikke kunnet finde et sted at polere bilen (sådan er livet når man bor i lejlighed) så jeg kommer med skidt importeret fra Sverige!

  18. #108
    Hej Alle

    Tak for en kanon weekend, og en rigtig stor tak til dem som står bag dette arrangement, jeg tror vores club har fået stor opmærksomhed i denne weekend.

    ( Håber at Claus kom godt hjem i garagen her til morgen

    Kim

  19. #109
    ngendk
    Guest
    Hej Alle, også en rigtig stor tak herfra til alle der stod for arrangementet. Det var en kanon success i mine øjne
    Fedt at få sat ansigt på dem man ikke kender, og gense dem man kender. Glæder mig allerede til næste gang!

    Jeg fik tage en del billeder, se dem her på Flickr i bedre størrelse





  20. #110
    Morten36
    Guest
    Hej Alle

    Tak for en kanon weekend, og en rigtig stor tak til dem som står bag dette arrangement, jeg tror vores club har fået stor opmærksomhed i denne weekend især fra svenskene for de var da vilde med den motor..
    En STOR tak skal lyde til René for hans indsats på min bil selvom at intet hjalp men hvorfor sidde og snakke når man kan stå med hovedet i en bil, drog mod Fyn på et sted ml. 6-8 ben el hvad den når har i silende regn, vi er dog nået hjem uden problemer ud over lidt skyderi fra udstødningen.



    Efter jeg er kommet hjem og ikke kunne få ro over problemet, nå nej opgaven ja så var det ud i garagen og se om der kunne findes noget, jeg havde opdaget og vi havde snakket om at den ene tændrørshætte som konstant støder på headers havde en hård plet men umiddelbart så det ikke ud til at der var hul igennem men kan se ved at brække lidt i det så sidder den som trykkes over tændrør fint og stritter bag såe mon ikke det er der problemet ligger. så nu ønskes godt råd on hvilke kabler som er bedst.

    Jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind her på forum men der er sendt billeder til webfatter..




  21. #111
    Allan
    Guest
    Super fed weekend i ægte club ånd . v8 motorstanden tiltrak rigtig meget opmærksomhed både i dagtimerne og nattetimerne . Vinderen af klubbens Viking konkurrence kom gladeligt og hentede sin præmie som vil kunne ses i kommende cccd blad .
    Jeg ser frem til næste gang vi alle mødes

    mv8
    Allan

  22. #112
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Super god weekend

    Tak til alle for hyggeligt samvær

  23. #113
    En stor tak for en fed week end også en stor tak til alle der stod bag dette DET VAR SUPER... selv med lidt regn her til morgen...
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  24. #114
    Også en stor tak fra mig, til de store kræfter der har været igang.
    Det var en fornøjelse at være på CCCD's stand, dejlige mennesker, god stemning, fede biler og godt vejr. Hvad mere kan man forlange?

    Vi ses,
    John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  25. #115
    Tak for en kanon dag. Det var super hyggeligt. Og undskyld hvis vi ikke fik sagt farvel til jer allesammen.
    Hanne & Niels

  26. #116
    Jeps, også et stort tak herfra for en god og hyggelig wekkend, Tak for lækre sandwich, kolde fadøl, sodavand,kaffe og kage, ja der manglede ikke noget. Super arrangement.
    Tak til alle der stod bag.

    hilsen Ida, Fie, Lene og Johnny.

  27. #117
    P8060119.JPG
    Neeej Mor se Goodyear, nej min dreng det er CCCD
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  28. #118
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Tak for godt selskab og en kanon team-spirit. Højdepunkter som at blive vækket af en smallblock med 6000 omdrejninger for åbne headers kl 3 om natten efterfulgt af "Rabalderstræde" for fulde omdrejninger, 34 CCCD corvetter på pladsen, 5 nye medlemmer, 1 præmie til et CCCD medlem som blev overrakt under stor jubel fra CCCD medlemmer under Viking Runs største paraply , bare sidde der i godt selskab og lytte til latter, nyde øllen, solskinnet, V8'ere som kørte forbi, klassisk rock og så de lejlighedsvise brøl fra motorstanden, se det er ikke noget der sker så tit men fedt var det

  29. #119
    Også herfra skal lyde en stor tak til alle dem som har knokklet for at vi andre kunne nyde et Kanont træf. Fedt at se så mange Corvette folk.

  30. #120

    Fedeste træf ever

    Tak for en kanonfed fed week-end. Vi er helt vildt imponeret over, at så mange var mødt frem for at støtte op om vores stand. Vi talte 35 Corvetter + det løse (ikke Corvetter). Sikke en klub-ånd og helt vildt fedt at møde så mange dejlige og hjælpsomme mennesker. Super dejligt, at der også var mange til at hjælpe med oprydningen i dag, det var altså bare helt og andeles fantastisk.

    -så lige lidt statistik i grove træk : 150 liter Classic + ca. 10 rammer ass. øl, ca 350 dåser sodavand, ca 250 stk sandwich og ca 2 kg kaffe.


    Vikingrun 2010 010 red.JPG
    Vores "flyvende rumskib" ½ gas og ½ udstødning.
    Vikingrun 2010 016red.JPG
    Med lidt hjælp fra bilerne.
    Vikingrun 2010 011red.JPG
    -og motorstanden.
    Vikingrun 2010 017red.JPG
    Vikingrun 2010 019red.JPG
    Så kom den op i luften og kunne ses fra hele pladsen
    Vikingrun 2010 025red.JPGVikingrun 2010 027red.JPG

    35 Corvetter. Vildt

    Vikingrun 2010 037red.JPG
    Brian kunne ikke komme ned igen, så måtte lige hjælpes.

    Vikingrun 2010 053red.JPG
    Oprydningsholdet (vores tinsoldater)

    Vikingrun 2010 047red.JPGVikingrun 2010 052red.JPG
    Dette her er hvad det handler om, nemlig klub-ånd.

    Vikingrun 2010 051red.JPG
    Brian vinder 1. præmie for bedste 80èr.

    Vikingrun 2010 046red.JPG
    2 tykke mænd.


    -og så vores alle sammens søde oprydningsteam:
    Vikingrun 2010 043red.JPG

    Vikingrun 2010 044red.JPG
    Vikingrun 2010 040red.JPG
    Det er sgu hårdt at være far ;)

    -igen tusinde tak for at I gjorde dette træf til det bedste vi har været til ever...
    Helle og Brian
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Lignende Tråde

  1. Tilmelding til CCCD sommertræf
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 07-07-2010, 22:18

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •