Resultater 1 til 30 af 81

Tråd: CCCD sensommer cruiee

Threaded Vis

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1

    CCCD sensommer cruiee den 15-9-12

    Hej alle i dejlige mennesker

    Jeg tænkte om der kunne være interesse for et lille sensommer cruise, inden bilerne skal pakkes væk for vinteren, som jeg havde tænkt mig kunne gå en tur til Egeskov slot LINK som rummer en masse museer med b.la Veteran biler, motorcykler og en flot park. Det hele løber af stablen den 15-9-12

    Vedhæftede er et foreløbigt udkast til køreturen derover.

    Men i korte træk, kommer det til at forløbe sådan her:
    Vi mødes på tankstationen i Karlslunde, på Køgebugt motorvejen, hvorfra vi køre kl. 9.30, vi køre vest over hvor vi laver et lille hold ved Slagelse, hvor evt. flere kan støde til. Lige før broen, laver vi et hurtigt stop for evt. tankning.
    På Fyn laver vi et stop ved Mc Donalds, Sivmosevej, hvor dem der kommer vest fra kan støde til, derefter videre syd på til Egeskov slot, hvor jeg forventer vi vil kunne være fremme ligerfør kl. 12, vi får købt billetter og kommer ind og finder et godt sted hvor vi kan spise vores medbragte madkurv, derefter vil der være mulighed for, på egen hånd at opleve de mange ting på slottet.

    Omkring kl. 16.30-17 kan vi så vende bilerne mod henholdsvis Sjælland og Jylland i fælles kortege


    CCCD sensommer cruise den 15092012_001.pngCCCD sensommer cruise den 15092012_002.pngCCCD sensommer cruise den 15092012_003.png
    Sidst rettet af AndersJ; 20-06-2012 kl 06:19. Grund: Dato indsat
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


Lignende Tråde

  1. CCCD-TV siger tillykke med fødselsdagen til CCCD
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 16-05-2011, 16:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •