Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 51

Tråd: Herlevgaard Fællestræf 2012

Hybrid View

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1

    Herlevgaard Fællestræf 2012

    Hej venner

    Kan i ikke spørge alle dem i kender, med fede specielle biler, om ikke de vil komme til vores fællestræf i år? Kunne være sjovt at finde endnu flere sjove og sjældne biler i år.

    Det er 2. Juni 2012.

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2

    Fed artikel fra My-Pleasure.dk

    Her kan i læse en artikel, som er blevet til pga. vores Fællestræf sidste år.

    Tak til Nillerdrengen for at få denne herlige person - og Lotus med til træffet!






    http://my-pleasure.dk/2012/01/en-man...s-esprit-s3hc/
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Macfly
    Guest
    [QUOTE=Claes;8428]Her kan i læse en artikel, som er blevet til pga. vores Fællestræf sidste år.

    Tak til Nillerdrengen for at få denne herlige person - og Lotus med til træffet!


    [URL="http://my-pleasure.dk/wp-content/uploads/Lotus-Esprit-S3HC-10.jpg"][/

    Spændene historie .

  4. #4
    Jeg Fandt den i METRO
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  5. #5
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej venner

    Kan i ikke spørge alle dem i kender, med fede specielle biler, om ikke de vil komme til vores fællestræf i år? Kunne være sjovt at finde endnu flere sjove og sjældne biler i år.

    Det er 2. Juni 2012.

    Vette-hilsen

    Claes
    God ide Claes, lad os allesammen hjælp, så vi (igen) får en god dag sammen.
    Og meget gerne, som sidste år med mange forskellige bil mærker.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej venner

    Kan i ikke spørge alle dem i kender, med fede specielle biler, om ikke de vil komme til vores fællestræf i år? Kunne være sjovt at finde endnu flere sjove og sjældne biler i år.

    Det er 2. Juni 2012.

    Vette-hilsen

    Claes

    Claes

    Jeg ser lige om jeg ikke kan overtale et par ejere af Ferrari til at møde op.
    Vil du eller skal jeg tage fat i Todd fra Lotusklubben.
    Jeg kan ikke selv den dag. Jeg er i sverige hele den weekend.

    Niels

  7. #7
    Hej Niller

    Jeg prøver selv at snakke med ham. Ærgeligt du ikke er hjemme!!

    Lyder fremragende med lidt Ferrari'er


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #8
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1

    Flyers

    Hej
    Bliver der lavet en eller anden form for flyers eller plakater, som dem der kunne have brug for det, selv kunne printe ud og sætte op eller dele ud, for jeg kan måske få nogle fra Copenhagen air coolers til at dukke op.

    Jeg kan måske få lov at låne softice maskine og slosshice, er det noget jeg skal arbejde videre med?
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  9. #9
    Hej Anders

    Der er ikke tænkt på plakater eller fly'ers endnu. Men det kunne da være en ret god idé!

    Softicemaskine og slushicemaskine lyder da aldeles fremragende!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Anders

    Der er ikke tænkt på plakater eller fly'ers endnu. Men det kunne da være en ret god idé!

    Softicemaskine og slushicemaskine lyder da aldeles fremragende!

    Claes
    Jamen jeg tager fat i direktøren når han kommer hjem fra skiferien og høre om han ikke vil sponsorere lidt og evt komme med sin Porche eller Audi S8
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  11. #11
    Kunne være fedt!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #12
    Hej Claes...

    Øllen var squ, lidt bitter i smagen

    Spøg til side, Jeg har reseveret BÆNKE OG BORDE + ET TELT 6 GANGE 12 M med sider.

    Og skulde sommeren ikke være med os er der mulighedder for at låne varmekanoner.



    Hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  13. #13
    Har et noget mindre partytelt fra Harald Nyborg, hvis det kan bruges.
    Fossette

  14. #14
    Jesper. Det er jo intet mindre end fantastisk!!!!!

    Det mindre kan da måske bruges til madtelt, Fossette??

    Hvad siger det kommende mad-crew??
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  15. #15
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1

    udkast til flyer

    Jeg har lavet et hurtigt udkast til en flyer, da der er et par klubber der har spurgt efter en flyer. Disse er i pdf, men jeg har det også i publisher, hvis der er nogle der er bedre end mig til at sætte sådan ting op.
    Så er det sidste udkast klart og hvis der kommer et officelt logo senere, så bytter jeg det bare ud, men jeg likker den op på tilmeldingstråden, så folk kan hente den, til udprintning.
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Sidst rettet af AndersJ; 15-02-2012 kl 13:22. Grund: endnu et udkast
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  16. #16
    Ser sgu fint ud, Anders.

    Fedt nok!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #17
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Ser sgu fint ud, Anders.

    Fedt nok!
    Passer det med priser og tider, må jo også heller få en adresse på, fik jeg lige læst korrektur og mangler der anden info?
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  18. #18
    Hej Anders. Det hele ser ud til at passe! Adressen er Lyngevej 16, 3400 Hillerød. Det er fedt med de flyers - de kan jo også deles ud på Roskilde havn - der kommer jo en masse dejlige biler og mennesker!

    Måske den lille konkurrence med bedste helhed skal indgå i teksten? Det var en sjov detallie ved sidste træf, synes jeg - så det gør vi da igen! Claus Ebberfeld vil gerne være konferencier og leder af konkurrence-delen. Det var han rigtig god til sidst. Måske Allan igen vil være med i dommer-kommitéen?

    Helle - vil du være leder af mad-salget og eventuelt drikke? Vi snakkede sidst om at droppe pølsevognen og lave det selv. Har du lyst og overskud til at arrangere det og sætte nogle enkelte og gode "menuer" sammen?

    Mia - vil du igen være hende der laver nogle elegante kager - og stå for salget af dem?

    Jesper - Tror du igen i år du kan skaffe bænke og borde? de var jo en kæmpe succes sidste år!

    Brian - Tror du vi kan låne TP-vognen igen i år - og højttaler-anlægget? (Vi må nok låse tingene ind om natten denne gang )


    Det lader til, at der er mange flere special-biler, der vil dukke op i år. Roald - denne gang skal Rolf forhåbentlig ikke gøre Europas veje usikre i Pantera'en - så han HAR bare at komme - folk savnede den meget sidste år!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #19
    Det lader til, at der er mange flere special-biler, der vil dukke op i år. Roald - denne gang skal Rolf forhåbentlig ikke gøre Europas veje usikre i Pantera'en - så han HAR bare at komme - folk savnede den meget sidste år!

    Claes[/QUOTE]

    Har i de sidste stykke tid overvejet at købe en Pantera. Mit problem er at jeg så skal af med en af de 2 andre, da jeg ikke har plads til 3 + toyota´en og det er jeg ikke meget for. (satans jeg ikke fik de sidste 3 m på garagen, for så havde den nok stået der.)
    Time will show what happens.

    Niels

  20. #20
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Helle - vil du være leder af mad-salget og eventuelt drikke? Vi snakkede sidst om at droppe pølsevognen og lave det selv. Har du lyst og overskud til at arrangere det og sætte nogle enkelte og gode "menuer" sammen?

    Mia - vil du igen være hende der laver nogle elegante kager - og stå for salget af dem?

    Jesper - Tror du igen i år du kan skaffe bænke og borde? de var jo en kæmpe succes sidste år!

    Brian - Tror du vi kan låne TP-vognen igen i år - og højttaler-anlægget? (Vi må nok låse tingene ind om natten denne gang )


    Det lader til, at der er mange flere special-biler, der vil dukke op i år. Roald - denne gang skal Rolf forhåbentlig ikke gøre Europas veje usikre i Pantera'en - så han HAR bare at komme - folk savnede den meget sidste år!

    Claes
    Hej Claes. Har sat gang i Borde og bænke . Der er måske også et stort fest telt vi kan låne ?

    Hvad med kæmpe kølekassen som vi havde med til Street race sidste år ?

    Hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  21. #21
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg

    Det lader til, at der er mange flere special-biler, der vil dukke op i år. Roald - denne gang skal Rolf forhåbentlig ikke gøre Europas veje usikre i Pantera'en - så han HAR bare at komme - folk savnede den meget sidste år!

    Claes
    Rolf og jeg kommer i Pantera'en... Med mindre det meget mod forventning ramler sammen med den tur Rolf snakker om at tage til USA () til sommer.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  22. #22
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af AndersJ Vis Indlæg
    Jeg har lavet et hurtigt udkast til en flyer, da der er et par klubber der har spurgt efter en flyer. Disse er i pdf, men jeg har det også i publisher, hvis der er nogle der er bedre end mig til at sætte sådan ting op.
    Vil godt have et go, når den er godkendt, så ligger jeg den ind på tilmelding, så folk selv kan printe den ud.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  23. #23
    Hej Anders

    Der vil være et dommerteam, med Claus Ebberfeld, som tovholder. Måske vi skulle skrive, at et eventuelt overskud vil gå til til CCCD's klubkasse?

    Måske én eller anden, der er dygtig med grafik kan lave et rigtigt Fællestræf-logo i stedet for motordag's-logoet?


    Ellers er den helt i vinkel. Også fedt med QR-koden - meget oppe på beatet!

    Genialt tænkt med tilmeldingslisten!!!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  24. #24
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Anders

    Der vil være et dommerteam, med Claus Ebberfeld, som tovholder. Måske vi skulle skrive, at et eventuelt overskud vil gå til til CCCD's klubkasse?

    Måske én eller anden, der er dygtig med grafik kan lave et rigtigt Fællestræf-logo i stedet for motordag's-logoet?


    Ellers er den helt i vinkel. Også fedt med QR-koden - meget oppe på beatet!

    Genialt tænkt med tilmeldingslisten!!!

    Claes
    Måske man kunne få en der har lidt indsigt i love og regler, til at skrive nogle betingelser og ligge dem ind under tilmeldingen.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  25. #25
    Love og regler. Sådan noget bruger vi da ikke, gør vi?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  26. #26
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Har et lille forslag til vores træf
    Hvad med at få¨fat i en projektor og så en Wii og så en gang bowling, golf eller mini golf. Jeg har wii'en og spillene og kan nok skaffe en projektor. Så er der jo også lidt til lege børnene.
    Kommer lige i tanke om at jeg har da også Need for speed, eller Mario Cart
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  27. #27
    Hej Anders

    Jeg er i tvivl om ikke ungerne vil komme op at slås, da der jo kun er ca. 2 der kan spille ad gangen. Måske en børnebiograf er smartere - så kan alle være med på én gang.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  28. #28
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Claes, hvor meget strøm er der tilgængelig, for så skal jeg da lige undersøge hvilke storkøkken ting jeg kan få lov til at låne.
    Måske jeg skulle have tæt kontakt med mad crewet, eller måske være i det.................. hvornår lære man at holde sin mund..................

    Og forresten, hvis der mangler lidt blandet musik, har jeg omkring 25K nummere, så mon ikke der er lidt til en hver smag.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  29. #29

    øl , øl



    Tilbage til sortiment
    -en let røget rugstout.

    Tilbage i maj 2010 havde vi her på Amager Bryghus besøg af en mand, som ved første øjekast kunne ligne Frank Zappas barnebarn - eller måske en ukendt lillebror til Snoop Dogg. Men navnet var dog ikke hverken Zappa eller Snoop men derimod Laffler, Mr. John Laffler fra Chicago, Illinois.
    John er til daglig brygger på Chigacos førende bryggeri, Goose Island, og kontakten til ham opstod, da vi tidligere på året deltog i World Beer Cup i netop Chicago. Dengang spurgte vi John, om ikke han havde lyst til at brygge øl på Amager, som jo sådan lidt er Danmarks svar på Chicago – oh well, næsten…

    John fik helt frie hænder og kom op med noget så sjældent som en letrøget Rugstout – derved var RyeKing født.

    I glasset står RyeKing sort som beg med et lysebrunt skum. Hele 22% af malten stammer fra rug, og vi vil godt garantere, at det kan smages. RyeKing har en fantastisk robusthed uden nogensinde at være tung, mens røgen aldrig bliver overdøvende, men i stedet tilføjer et lille pikant strejf. Bitterheden er tør og kontant og kommer fra både de ristede malte og fra Northern Brewer humlen.

    Vi er ret godt tilfredse med dette transatlantiske samarbejde, og er ikke et sekund i tvivl om, at du vil være ligeså, når du har smagt Amager RyeKing!

    Øltype: Røget rugstout
    ALC.: 7,7% Vol
    Bitterhed: 80 IBU
    Ingr.: Vand, bygmalt, rugmalt, havre, humle og gær
    Flaske: 50 cl.
    Red Nitro


    Tilbage til sortiment
    Amerikansk Red Ale er indbegrebet af en letdrikkelig og behagelig øl, som på forbilledlig vis slukker tørsten og behager ganen. Det lyder jo rigtig rart og hyggeligt, men er alligevel ikke helt godt nok for os. Så vi tog en almindelig Red Ale-opskrift, twistede den og gangede det hele op med en to-tre stykker, og vupti fik vi ”Red Nitro” en Imperial Red Ale.

    Vi har brugt masser af rød karamelmalt til at skabe en solid maltbase for at vi - endnu engang - har kunnet skrue markant op for humlen.

    Red Nitro er vores legeplads for den amerikanske Galena-humle, og hvis du synes den er satans bitter, så har du helt ret! Dejligt ikke?

    Øltype: Imperial Red Ale
    ALC.: 8,5% Vol
    Bitterhed: 80+ IBU
    Ingr.: Vand, bygmalt, humle og gær
    Flaske:

    50 cl.



    Tilbage til sortiment

    Når der skal ØL til , skal det komme fra Amager
    Traditionelt set er røgøl enten af tysk Bamberg-stil eller af britisk karakter, hvor det er tørverøget malt, der dominerer.

    Som altid gør vi intet halvt på Amager Bryghus, så vi har både anvendt 44% tysk røgmalt og 44% britisk røgmalt – så vi er ikke i tvivl om, at dette nok er noget af det mest røgede, der nogensinde er fremstillet herhjemme.

    Burnout bør derfor kun nydes, hvis du har dobbelt udstødning på dytten eller skorsten i hjemmet!

    Øltype: Imperial røgøl
    ALC.: 8,1 % Vol
    Bitterhed: 24 IBU
    Ingr.: Vand, bygmalt, humle og gær
    Flaske: 50 cl.


  30. #30
    Citer Skrevet af AndersJ Vis Indlæg
    Claes, hvor meget strøm er der tilgængelig, for så skal jeg da lige undersøge hvilke storkøkken ting jeg kan få lov til at låne.
    Måske jeg skulle have tæt kontakt med mad crewet, eller måske være i det.................. hvornår lære man at holde sin mund..................

    Og forresten, hvis der mangler lidt blandet musik, har jeg omkring 25K nummere, så mon ikke der er lidt til en hver smag.

    Godt spørgsmål med strømmen. Jeg tror der er masser muligheder, men skal lige regne ud hvor vi skal trække det fra. Hvor meget skal man mon bruge?

    Jeg tænker f.eks nogle store grills's - det dufter så dejligt - og så eventuelt noget kold karfoffelsalet til. Burgere kan vel egentlig også varmes og laves på grills?

    Jeg har i øvrigt mulighed for at låne 2 kæmpe store grills lavet af olietønder. Tror faktisk de er mere end rigeligt til stegeriet!
    Sidst rettet af Claes; 18-02-2012 kl 19:56.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

Lignende Tråde

  1. Tilmelding til Herlevgaard Fællestræf 2011
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 94
    Sidste Indlæg: 02-06-2011, 20:32
  2. Fællestræf Juni 2011
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 58
    Sidste Indlæg: 13-03-2011, 08:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •