Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Forfjeder

Hybrid View

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1

    Forfjeder

    Hej
    I forbindelse med renovering af mine a arme er jeg kommet lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal genanvende mine gamle fjedre - 10 vindinger, pæne og nydelige efter maling - eller købe nogen nye og putte i ?
    Kan sådan nogen fjedre blive gamle og trætte? synes at den sad fint i højden med dem - måske en smule lavt.

    Elektrikeren

  2. #2
    Citer Skrevet af Elektrikeren Vis Indlæg
    Hej
    I forbindelse med renovering af mine a arme er jeg kommet lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal genanvende mine gamle fjedre - 10 vindinger, pæne og nydelige efter maling - eller købe nogen nye og putte i ?
    Kan sådan nogen fjedre blive gamle og trætte? synes at den sad fint i højden med dem - måske en smule lavt.

    Elektrikeren
    Hej Elektrikker

    Ja en fjeder kan godt blive træt, og har de sat i fra dengang, vil jeg nok købe nye, eller få lavet nogle tilsvarende.

    Kim

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    If it ain't broke, don't fix it.

    Jeg ville bruge de gamle medmindre den er for lav eller fjedrene er knækkede/tærede, det kan være svært at ramme den samme højde medmindre man arbejder lidt sammen med en fjederfabrik eller monterer justerbare coilovers

  4. #4
    Jaa synes den er lidt lav - meget i forhold til Claes's -billed er med 70 profil, har 60'er på idag, giver lidt mere luft.

    Klik Billede for en større version

Navn:	højde.jpg
Vist:	29
Str:	98.8 KB
ID:	2577

    Skifter også bagfjeder til en 7 lags (F41) i løbet af vinteren (om alt går som planlagt) hvis det skulle have nogen betydning for højden foran.
    Vil købe hvis jeg køber sådan en fjeder her fra Van Steel http://www.vansteel.com/index.cfm?fu...up=102&ID=1184

    Elektrikeren

  5. #5
    Ja, den er sørme jensme lav foran. Ihvertfald i forhold til min.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    jeg har et par fine brugte fjedre liggende du kan afhente.
    og faktisk også et par gasdæmpere.

    og tilskriver mig helt havd david siger, et par velkørte ældre fjedre er et bedre sæt end ny stive der først skal arbejdes smidige.

    En god vette har bløde fjedre og en effektiv dæmper.

    martedal

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •