Resultater 1 til 16 af 16

Tråd: Indkøb, af styrtøjsudmållings app. tillæg til det existerende.

Threaded Vis

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1

    Indkøb, af styrtøjsudmållings app. tillæg til det existerende.

    På vores generalforsamling blev jeg den, der skulle prøve at skaffe penge til styrtøjsudmålings app. altså tillæg til det vi i forvejen har, så med det nye, vil vi kunne gøre styrtøjsudmållingen komplet.

    Vi talte om at der skulle uddannes 4 personer til at varetage opgaven, og efterfølgende udvide til flere hvis der er nogen der har lyst, der vil så blive lavet motoredage hvor der vil blive justeret.

    Kort og godt, så skal der bruges penge, vi talte om på generalforsamlingen, at jeg skulle prøve at skaffe penge ved frivillig donation. Man vil kunne skrive sig på en liste, eller hvis man ønsker

    at være anonym, skrive en Mail til mig, med det ønskede beløb, jeg forespørger her, før der vil blive indkøbt noget. Det er således vigtigt, at det beløb man har afsat, vil være bindende og indsættes på en konto
    som oplyses her på siden. Når det ønskede beløb er der, vil dimsen blive købt. Ca. beløb 12-14.000-kr.

    Helle har sendt dette reg.nr. 7890 konto nr. 5047532 til indbetaling af frivillig donation, jeg laver en opdatering af indbetalingerne, når Helle har modtaget beløb
    Sidst rettet af Rene Scholtz; 22-11-2011 kl 16:11.

Lignende Tråde

  1. Indkøb af klubværktøjer
    Af Claes i forum Teknisk Forum
    Svar: 36
    Sidste Indlæg: 09-07-2012, 16:00
  2. Indkøb af klub værktøj
    Af John i forum Teknisk Forum
    Svar: 7
    Sidste Indlæg: 24-11-2010, 13:55

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •