Resultater 1 til 25 af 25

Tråd: Classic Race Aarhus 2011

  1. #1

    Classic Race Aarhus 2011

    Hej venner

    Er der nogle af jer, der tager til dette arrangement?

    Jeg har plads i kalenderen, så hvis i er klar - så er jeg også klar.

    Sjællændere - der er ikke mange KM hvis man tager færgen - desuden kan jeg tage en svensknøgle og lidt startkabler med i bilen, hvis der skulle opstå problemer..

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Hej,

    Jeg hjælper gerne med noget, men det kunne være fint med en "tov holder"

    /John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    Det lyder godt, John!

    Jeg tænker, at en det ville være smartest med en tov-holder fra Vest-siden?

    Husk, der kører en fed C2'er med - Fritz. Ham skal vi da over og heppe på!




    Claes


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Jeg er enig. Er der ikke en der vil tage denne opgave?
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    frank
    Guest
    Tov-holder napper jeg nok ikke lige, men bor ca 15 min. gang der fra, så er gerne behjælpelig i det omfang det er muligt.

  6. #6
    Lyder godt, Frank. Det er egentlig ikke så meget, der kræves. Bare vi er samlet, så skal det nok blive hyggeligt! Det primære må være at finde et sted og samles/parkere og eventuelt finde et sted vi kan spise sammen. Det behøver ikke være et så forchromet arrangement. Bare vi får set noget race!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    frank
    Guest
    Hej allesammen.
    Har lige kigget lidt på CRAA.
    Det fungerer sådan, at hvis man ønsker at parkere på classic car park området, skal man tilmelde sig.
    Det gøres ved at følge dette link: http://www.classiccarpark.dk/park.asp
    Der er et felt hvor man kan markere hvis man ønsker at parkere med sin klub, der er på nuværende tidspunkt ikke oprettet et punkt der hedder CCCD endnu, men jeg arbejder på sagen. Ind til da, kan i tilmelde jer under øvrige biler.
    Hvis det lykkedes os at få samlet en flok tænkte jeg på muligheden for lidt godt at spise, og der er jo mange muligheder.
    Der er dog to jeg vil fremhæve, som folk jo evt lige kan komme med en holdning til, reservere gerne bord når vi ved hvor mange vi bliver.
    1: Bones, vi var på Bones i Randers i forbindelse med Graceland, og det var rigtig hyggeligt, der er også en restaurent i Århus, som er lige så hyggelig.
    2: Joe's garage, som er et BBQ og bar sted, hvor baren er en pink cadillac, har ikke spist der, men ser sgu cool ud.
    Lad høre hvad i er i stemning til

  8. #8
    Godt arbejde, Frank!

    Det lyder godt nok frækt med den dér Joe´s Garage! Jeg håber vi kan få plads dér.

    Jeg melder mig til under øvrige biler med det samme. Jeg vil opfordre andre fra klubben til at melde sig til dér også!

    Det bliver rigtig hyggeligt - fedt klassisk race og godt at spise sammen med klubvennerne. Hvad mere kan man ønske?

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  9. #9
    Jeg har også lige tilmeldt mig... Jeg holder også på Joe's Garage :-)
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  10. #10
    Jeg kommer til Århus classic Race.......
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  11. #11
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Jeg har også lige tilmeldt mig... Jeg holder også på Joe's Garage :-)
    Jeg bliver desværre nødt til at springe fra.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  12. #12
    Hvem kommer ??

    HUSK det er classic parkering i tangkrogen (helt tæt på løbet)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  13. #13
    frank
    Guest
    Hvis vi skal holde sammen, skal jeg meget gerne vide hvor mange vi bliver. Jeg skal fredag ned på pladsen sammen med DVMT og koordinere parkering, så ikke senere end torsdag skal jeg vie hvem der gerne vil parkere sammen med os. Som det er ud nu, bliver vi tre der spiser på Joe's garage. Jeg bestiller bor en af dagene, så er i flere der skal spise med, så lad mig endeligt høre.

  14. #14
    Jeg kommer. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  15. #15
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg kommer. ;-)
    Det lyder godt, har du andre med? (så jeg kan søge om pas til jer)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  16. #16
    Ikke hvad jeg ved af.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #17
    HVad tid skal vi være derovre? Jeg skal vide hvornår jeg skal booke færgebillet. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  18. #18
    Hej

    Det arrangement vil vi også gerne deltage i.

    Mødetid ?
    Parkering med vore gamle biler, hvordan foregår det ?
    Senest ankomst til parkeringen ?
    Kan der køres derfra før racet er flaget af ?

    Karsten og frue
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  19. #19
    frank
    Guest
    Om nævnt tidligere, skal man på http://www.classiccarpark.dk/park.asp melde sig til.
    Så for man lov at parkere på området, fredag mødes jeg med en af dem der organiserer parkeringen, og får i den forbindelse markeret et område til os.
    Med henblik på ankoms, fremgår der ikke noget givent tidspunkt. Føler mig overbevist om, at det er en parkerings plads, med folk der holder opsyn med vores biler, bilerne kan således komme og køre som de lyster.
    I forhold til aftensmad, vil jeg i den kommende uge tage kontakt til Joes garage og bestille bord. Derfor også lidt rart, hvis jeg kan få et deltager antal, og et antal biler der gerne vil parkere.
    Min egen bil er tvivlsom (forbandede rust har gjort det til et større projekt at skifte bærearme), men vil være på pladsen hele lørdagen.
    Jeg skriver lige hvad jeg aftaler med arrangørene af p-pladsen, men dette bliver fredag eftermiddag, så hold lige øje med forum.

  20. #20
    Hej igen
    Vi kommer lørdag og vil gerne med ud at spise på Joes Garage, hvis der er andre som vil med til lidt hygge.
    Klokkeslet for spisning ?
    Vi melder os til parkering på tangkrogen lørdag - (gør det selv)

    Hilsen Karsten og Tina (ruppe)
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  21. #21
    frank
    Guest
    Har netop talt med DVMC, der varetager parkerings pladsen. Pladsen åbner kl 9 om morgenen.
    Som det ser ud nu, er der tilmeldt 7 corvetter, hvor mange der er fra CCCD ved jeg ikke, men her inde er der 3 tilmeldte biler.
    Jeg forsøger at tilkæmpe mig så meget plads som muligt, og skulle der være en enkelt corvette der ikke hører til i CCCD, kan han vel godt få lov at holde ved siden af alligevel.
    Status er, at der pt er tilmeldt 268 klassiske biler. Så der bliver helt sikkert lidt at kigge på.
    MVH Frank

  22. #22
    Hvad tid kommer i andre - jeg kan nok ikke være der allerede klokken 09:00

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  23. #23
    frank
    Guest
    Jeg selv kan nok desværre først komme omkring middag.
    Har desværre mistet min telefon, men jer der kommer omkring Århus, kan da lige smide en besked på 30693063, så vi kan mødes derude.
    Jeg bestiller bor til 5 på Joes garage.
    Jeg har desuden fået at vide, at der er ca 8 vetter tilmeldt. Men kun 3 fra klubben, men tænker lidt at samle corvetterne, når jeg senere i dag skal mødes med koordinatoren for p-pladsen (vældig fin titel han har fået sig)

  24. #24
    Jeg satser altså også på middagstid.

    Utroligt vi kun bliver 3 fra klubben - det var vel egentlig lidt et fødselsdags-arrangement.

    Men - dagen er ung - og flere kan støde til.

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  25. #25

Lignende Tråde

  1. Bil til Sjælland 29-01-11 fra Aarhus
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 17
    Sidste Indlæg: 29-01-2011, 08:35
  2. Corvette Racing’s Gavin to Race in Grand-Am in 2011
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 14-12-2010, 19:05
  3. Lidt billeder fra Classic Race i Århus
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 28-06-2010, 15:29

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •