Free JavaScript from
Rainbow Arch

Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: 10 års "vinterhi"

  1. #1

    10 års "vinterhi"

    Så er den første af vetterne hevet frem efter et "par" års stilstand. Alt ser ud til at virke endnu 🤣

    Klik Billede for en større version

Navn:	Screenshot_20250615_200953_Gallery.jpg
Vist:	11
Str:	1.12 MB
ID:	7568

    https://youtube.com/shorts/jxxXzttyj...c9zFLIjt5mzuh3
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDXXI
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Så er den første af vetterne hevet frem efter et "par" års stilstand. Alt ser ud til at virke endnu 🤣

    Klik Billede for en større version

Navn:	Screenshot_20250615_200953_Gallery.jpg
Vist:	11
Str:	1.12 MB
ID:	7568

    https://youtube.com/shorts/jxxXzttyj...c9zFLIjt5mzuh3

    Fin tomgang bedre end min pt. https://www.youtube.com/shorts/XiQ9cP_mNKc

  3. #3
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Fin tomgang bedre end min pt. https://www.youtube.com/shorts/XiQ9cP_mNKc
    Jeg "snyder" også lidt med multipoint indsprøjtning 😄 Selvom det krævede en del ombygning af den originale TPI motorstyring at få den til at håndtere en 'hygge' 383'er 🤭
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Fin tomgang bedre end min pt. https://www.youtube.com/shorts/XiQ9cP_mNKc
    Er det olietåge? 😐
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  5. #5
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDXXI
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Er det olietåge? 😐
    Ja korrekt, kun i højre side, så nu er jeg ved at samle en anden motor, som skal i inden den endelige

  6. #6
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Ja korrekt, kun i højre side, så nu er jeg ved at samle en anden motor, som skal i inden den endelige
    Æv... mindes godt min brors Detomaso Pantera da han købte den i 2008. Tidligere ejer havde samlet motoren med for lille ringgab på hypereutectic stempler - så toppen på flere af stemplerne røg af først gang han trak den op over 5000 rpm.

    Det så cirka ud som på din video 😬
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  7. #7
    Så skal 68'eren på vejen igen - forhåbentligt kørende igen til foråret 😄


    Klik Billede for en større version

Navn:	20251019_152453.jpg
Vist:	11
Str:	3.85 MB
ID:	7580
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  8. #8
    1 - 2 - 3 vupti, så er der motor i C3'eren igen

    Klik Billede for en større version

Navn:	1_vette.jpg
Vist:	16
Str:	155.0 KB
ID:	7587

    Klik Billede for en større version

Navn:	2_vette.jpg
Vist:	14
Str:	252.2 KB
ID:	7588

    Klik Billede for en større version

Navn:	3_vette.jpg
Vist:	13
Str:	244.0 KB
ID:	7589
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  9. #9
    Ser godt ud Roald
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  10. #10
    Medlem John's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Tranbjerg
    Indlæg
    MCXVI
    Blog Entries
    4
    Så skal 68'eren på vejen igen - forhåbentligt kørende igen til foråret 😄Klik Billede for en større version

Navn:	20251019_152453.jpg
Vist:	11
Str:	3.85 MB
ID:	7580
    FEDT Roald :- ))
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

Lignende Tråde

  1. Billedet til CCCD Blogen " Vinterhi "
    Af le Gardien i forum Generelt Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 06-11-2022, 15:31
  2. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 26-09-2022, 15:58
  3. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-06-2011, 07:43
  4. Saa blev der alligevel bestilt noget hjem "derovrefra" :-)
    Af Stingray69 i forum Generelt Forum
    Svar: 21
    Sidste Indlæg: 16-05-2011, 21:42

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •