Så fik jeg justeret karburator og tænding ind med hjælp fra Brian... Det viste sig at det var min strømfordeler som var slidt og platinerne var brændt af... så nu er der kommet elektronisk tænding på istedet..
Det fungerer rigtigt godt og nu er der hjulspin i både 1., 2. og 3. gear! :D



Svar med Quote

-Den 
det er det der gør det sjovt at skrue på de gamle biler
