Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 31

Tråd: ØstJylland møde

  1. #1

    ØstJylland møde

    Hej Med Jer

    Så smider jeg lige en bold i luften.
    Jeg har idag været i nordsjælland med en som hedder Torben, som bliver vores nye medlem, han kommer fra samme lille by som jeg, vi har besigtiget en 1969 cab, der var i ok stand i burdcage og ramme, lidt var der hist og pist. Han købte bilen, og vi tog den med hjem.
    Torben vil gerne lave lidt forbedringer på undervognen, men ved ikke helt hvad han skel gøre. DERFOR indkalder jeg CCCD østjylland sammen til at hjælpe Torben, vi skal selvfølgelig have pølser, vand, øl, kaffe, kage, hvad siger i til at mødes her på mit værksted i oktober måned, gerne omkring Lørdag 13-10 / Søndag 14-10
    Kim

  2. #2
    Hej Kim

    Sikke en god ide, lad os håbe at det bliver en vane i klubben, at hjælpe nye medlemmer godt i gang!
    Selv har jeg fået stor hjælp af Henrik E. i Humble, så jeg ved hvad sådanne gode kontakter er værd.
    Som helt nybagt Corvette 1969 ejer kan jeg næppe bidrage med megen erfaring, men jeg stiller dog gerne op alligevel, om ikke andet kan jeg måske også blive lidt klogere på Corvette teknikken.

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  3. #3

    Thumbs up

    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej Med Jer

    Så smider jeg lige en bold i luften.
    Jeg har idag været i nordsjælland med en som hedder Torben, som bliver vores nye medlem, han kommer fra samme lille by som jeg, vi har besigtiget en 1969 cab, der var i ok stand i burdcage og ramme, lidt var der hist og pist. Han købte bilen, og vi tog den med hjem.
    Torben vil gerne lave lidt forbedringer på undervognen, men ved ikke helt hvad han skel gøre. DERFOR indkalder jeg CCCD østjylland sammen til at hjælpe Torben, vi skal selvfølgelig have pølser, vand, øl, kaffe, kage, hvad siger i til at mødes her på mit værksted i oktober måned, gerne omkring Lørdag 13-10 / Søndag 14-10
    Kim
    Jeg er med
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4

    CCCD Østjyllandsmøde EFTERÅR Søndag 14/10 kl. 11.00

    Hej Alle

    Det bliver Søndag 14/10 Kl. 11.00 på mit værksted,

    Hvem Kommer.
    Torben
    John
    Karsten
    Roald
    Kim
    Hr.Nielsen
    Henrik
    Steen ( måske et nyt medlem )
    Steen ( måske et nyt medlem )
    Helle og Brian
    Smeden og Jette
    Peter

    Sidst rettet af 555corvette; 08-10-2012 kl 21:51.

  5. #5
    Hej Kim

    Jeg kommer også, men da jeg (endnu) ikke kender jer alle, er du/I nødt til lige at sende mig adressen (Arne@DenGamleSkole.dk).
    Vi ses!

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  6. #6
    Jeg kan desværre ikke komme. Jeg har for længe siden inviteret fruen ud på slotsovernatning og har i den anledning fået afsat hele 4 børn. Det ville nok annullerer alle de point jeg lige tjener op, hvis jeg haster hjem og smider hende af i indkørslen. Lidt en skam, men jeg kan mærke at det østjyske har gang i noget godt, så der kommer sikker mange flere muligheder. Det må jo også være Højvangs tur en dag.

    Håber i får en hyggelig eftermiddag hos Kim

    Hilsen Ole

  7. #7

    møde

    Hej Kim
    Kommer også meget gerne.
    Har fået et lift af Hr. Nielsen.
    Håber på mange gode fifs.
    Ses
    Henrik E

  8. #8
    Citer Skrevet af Henrik E Vis Indlæg
    Hej Kim
    Kommer også meget gerne.
    Har fået et lift af Hr. Nielsen.
    Håber på mange gode fifs.
    Ses
    Henrik E
    Hej Henrik

    Du / i skal nok få en masse fif og Løgnhistorier plus en masse dæksparkeri

    Vi i det østjyske glæder os til i kommer.

    Kim

  9. #9
    Hay Kim fra jylland

    Vi kommer ikke "måske"..........vi kommer skam

    -og glæder os meget til at se jer.

    Helle

  10. #10
    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    Hay Kim fra jylland

    Vi kommer ikke "måske"..........vi kommer skam

    -og glæder os meget til at se jer.

    Helle
    Vi venter med glæde

    Kim

  11. #11
    Hej Kim

    Er der plads til flere Københavner ?

    for så vil Jette og Jeg kigge forbi

    Hilsen smeden
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  12. #12
    Citer Skrevet af smeden Vis Indlæg
    Hej Kim

    Er der plads til flere Københavner ?

    for så vil Jette og Jeg kigge forbi

    Hilsen smeden
    Hej Jesper

    Ja for faen Jylland er KÆMPESTOR i er velkommen vi skal jo og se på

    Kim

  13. #13
    Medlem Finn Olesen's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Ebeltoftvej 18, 8960 Randers SØ
    Indlæg
    XLVI
    Hej Kim
    Jeg kommer også og sparker dæk og spiser


    Ses
    Mvh
    Finn

  14. #14
    Karsten #999
    Guest
    Er der plads til en "simpel" Nordjyde?

    Mvh
    Karsten Horn

  15. #15
    Citer Skrevet af Karsten #999 Vis Indlæg
    Er der plads til en "simpel" Nordjyde?

    Mvh
    Karsten Horn
    Selvfølgelig Karsten, godt du kommer.

    Kim

  16. #16
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  17. #17
    Og tak for en fantastisk dag, med massivt fremmøde fra øst-vest-syd og nord

    Tak til Kim

    Karsten
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  18. #18
    Hej Alle

    1000tak for en kanon dag, vejret var ikke med os, men det gik, utroligt godt fremmøde fra øst vest syd og nord, Jesper og Jette i Corvetten fra Glostrup, hvad skal jeg sige det er sku Cool, og utroligt skønt at se Karsten Horn på banen igen.
    Og kanon fedt at hilse på vores nye medlemmer fra Langeland, harlev, skovby, Hammel, og tak til John og hans bagekunst, og ikke mindst dejligt at hilse på Brian og helle, plus alle jer andre fra det jyske.

    Kim

  19. #19
    Medlem Finn Olesen's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Ebeltoftvej 18, 8960 Randers SØ
    Indlæg
    XLVI
    Kim

    Vinduesviskeren begyndte at gå ekstrem langsomt på vej hjemad.
    Så på voltmeteret under 10V = ingen ladning.
    Stop – op med hjelmen – stikket på generatoren sad løst – klik og der kom fuld lys på motorrumsbelysningen.
    30 sek. efter kørte Vetten i D og panikken forsvandt.

    Tusind tak for en god dag til alle.

    Finn


  20. #20
    Hej alle.

    Her fra skal der lyde STOR TAK, det har været en hyggelig dag.

    og den gamle Historie om al den mad der bliver severet, det store kagebord med flere forskellige slags hjemmebag,
    man bliver proppet med når man kommer til jylland.
    Er SKU sand.


    Og så skulle vi opleve at se kim's vette KØRE

    2012-10-14-003.jpg

    Hilsen Jette og Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  21. #21
    Vi er lige kommet hjem og vil gerne sige MANGE TAK til Kim for et fedt arrangement. Der manglede bestemt intet. Der var alt hvad hjertet begærer.

    Fedt at se jer alle sammen, det var laaaaaang tid siden Karsten Horn, godt at se dig igen



    IMG_1735.JPGIMG_1736.JPGIMG_1737.JPGIMG_1738.JPGIMG_1740.JPGIMG_1741.JPGIMG_1742.JPGIMG_1744.JPGIMG_1745.JPGIMG_1746.JPGIMG_1747.JPGIMG_1748.JPG
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  22. #22
    Citer Skrevet af Finn Olesen Vis Indlæg
    Kim

    Vinduesviskeren begyndte at gå ekstrem langsomt på vej hjemad.
    Så på voltmeteret under 10V = ingen ladning.
    Stop – op med hjelmen – stikket på generatoren sad løst – klik og der kom fuld lys på motorrumsbelysningen.
    30 sek. efter kørte Vetten i D og panikken forsvandt.

    Tusind tak for en god dag til alle.

    Finn

    Hej Finn

    Godt at du fandt fejlen, ja der skal ikke mangle meget strøm før mekanikken går ned.

    Kim

  23. #23
    Hej Corvette venner

    I skal alle have MANGE tak for en hyggelig dag, og selvfølgelig en speciel tak for Kim for at stable dette arrangement og det lækre traktement på benene.

    Der er ingen tvivl om at vi har meldt os ind i den rigtige Corvette klub, for I gør alle noget for at man som nyt medlen føler sig både velkommen, og som en af flokken - mange tak for det.

    De bedste hilsner fra
    Arne

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  24. #24
    Karsten #999
    Guest
    Der skal også lyde en stor tak fra undertegnede til Kim for dette særdeles hyggelige arrangement. Samtidig var det fedt at møde såvel gamle, som nye medlemmer jeg ikke har stødt på før.

    Hvis man måske kan lokke nogle af klubbens medlemmer nord for Limfjorden, så har jeg nogle super gode faciliteter til et tilsvarende møde. Endvidere har jeg alt værktøj samt lift hvis der er nogle i nabolaget som måtte få behov for adgang til dette

    Mvh
    Karsten Horn

  25. #25
    Citer Skrevet af Karsten #999 Vis Indlæg
    Der skal også lyde en stor tak fra undertegnede til Kim for dette særdeles hyggelige arrangement. Samtidig var det fedt at møde såvel gamle, som nye medlemmer jeg ikke har stødt på før.

    Hvis man måske kan lokke nogle af klubbens medlemmer nord for Limfjorden, så har jeg nogle super gode faciliteter til et tilsvarende møde. Endvidere har jeg alt værktøj samt lift hvis der er nogle i nabolaget som måtte få behov for adgang til dette

    Mvh
    Karsten Horn

    Det er helt sikkert en god ide, evt med et lille cruise i det nordjyske. Det kunne være en fin forår/sommertur....
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  26. #26
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Det er helt sikkert en god ide, evt med et lille cruise i det nordjyske. Det kunne være en fin forår/sommertur....
    Enig. Den er jeg med på B-)
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  27. #27
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Det er helt sikkert en god ide, evt med et lille cruise i det nordjyske. Det kunne være en fin forår/sommertur....
    enig, jeg er klar.

  28. #28
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Det er helt sikkert en god ide, evt med et lille cruise i det nordjyske. Det kunne være en fin forår/sommertur....
    Det lyder da herligt med en tur 'Nordenfjords', og til foråret skulle jeg jo gerne have nummerplader på projektbilen, så jeg er med.
    Det må være noget med at mødes/samle op lige syd for Ålborg, så vi kan se om Limfjordstunnellen kan holde til alle vibrationerne på en gang - HA HA!!



    Hilsen
    Arne

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  29. #29
    Citer Skrevet af Hr. Nielsen Vis Indlæg
    Det lyder da herligt med en tur 'Nordenfjords', og til foråret skulle jeg jo gerne have nummerplader på projektbilen, så jeg er med.
    Det må være noget med at mødes/samle op lige syd for Ålborg, så vi kan se om Limfjordstunnellen kan holde til alle vibrationerne på en gang - HA HA!!



    Hilsen
    Arne
    Hvis skidtet revner af alle de vibrationerne vores skønne V8 giver fra sig, oplever vi jo kun en alm dansk sommer

  30. #30
    Hvis skidtet revner af alle de vibrationerne vores skønne V8 giver fra sig, oplever vi jo kun en alm dansk sommer
    Det regner da IKKE i jydeland
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

Lignende Tråde

  1. cccd tirsdags møde
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 27-07-2011, 11:30

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •