Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Klargøringslift

  1. #1

    Question Klargøringslift

    Den 1. november overtager jeg mit nye hus med garage (endelig....). Desværre er der ikke helt lofthøjde nok til en rigtig autolift, der er ca. 245cm, men en klargøringslift er der da plads til og heller det end intet ;0)

    Men er der nogen fra klubben der har erfaring med klargøringslifte? der er jo nogle "billige" modeller men er de noget værd? forslag til gode lifte modtages gerne

    Jeg vil helst have en der kan nedsænkes i gulvet, og som giver adgang til midten af undervognen..dsc_1301.png ligesom på billedet.


    På forhånd tak

    /Kent

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Den 1. november overtager jeg mit nye hus med garage (endelig....). Desværre er der ikke helt lofthøjde nok til en rigtig autolift, der er ca. 245cm, men en klargøringslift er der da plads til og heller det end intet ;0)

    Men er der nogen fra klubben der har erfaring med klargøringslifte? der er jo nogle "billige" modeller men er de noget værd? forslag til gode lifte modtages gerne

    Jeg vil helst have en der kan nedsænkes i gulvet, og som giver adgang til midten af undervognen..dsc_1301.png ligesom på billedet.


    På forhånd tak

    /Kent
    Synes ikke lige jeg kunne se hvor de er lavet? Ville aldrig selv ligge under en kinesisk lift CE godkendt eller ej


  3. #3
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Synes ikke lige jeg kunne se hvor de er lavet? Ville aldrig selv ligge under en kinesisk lift CE godkendt eller ej

    Pjat David hvorfor tror du kineserne er så små


    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    Pjat David hvorfor tror du kineserne er så små


    Brian
    Ved det ikke, men jeg ved hvorfor de er så mange

  5. #5
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    Pjat David hvorfor tror du kineserne er så små


    Brian

    Brian stammer du fra Kina ?

    Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  6. #6
    Brian stammer du fra Kina ?

    Jesper
    Tror ikke du skal regne med smed, i Kina spiser de hunde, tror ikke Brian er populær hos Helle ret længe hvis det var tilfældet.
    vh
    Leif

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •