Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 49 af 49

Tråd: Arrangements datoer i 2013

  1. #31
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Bare det ikke er en Lexus:
    Ja eller Prius for den sags skyld.

    On Monday, California police stopped a runaway 2008 Prius going nearly 95 mph after the driver said the pedal jammed. Toyota and the National Highway Traffic Safety Administration are investigating.


    http://www.cbs8.com/story/12117555/f...-in-nyc-suburb
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  2. #32

    ægte c3

    Ja Brian
    Hvordan er det nu det er med din "C3" Motoren er fra en noget nyere ZR1, gearkassen er fra en Ford, undervognen og bremserne er fra noget ganske andet end en C3. Sidst men ikke mindst hvor meget har den lige nået at køre her på det seneste.
    Nej jeg tror bare du skal takke din gud og skaber for din fine lille fiat og dit falck abonnement.

    Stolt ejer af en original C4(minus lidt småting)

  3. #33
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Ja Brian
    Hvordan er det nu det er med din "C3" Motoren er fra en noget nyere ZR1, gearkassen er fra en Ford, undervognen og bremserne er fra noget ganske andet end en C3. Sidst men ikke mindst hvor meget har den lige nået at køre her på det seneste.
    Nej jeg tror bare du skal takke din gud og skaber for din fine lille fiat og dit falck abonnement.

    Stolt ejer af en original C4(minus lidt småting)
    Den går nu meget godt og har gjort det længe




  4. #34
    Det virkede der fik vi liv i tråden

    Leif jeg mindes da at 2012 kørte min bil mere end din havde du ikke MANGE motor problemer eller var det "fejl 40"
    ( Fed tråd )

    Brian


    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Ja Brian
    Hvordan er det nu det er med din "C3" Motoren er fra en noget nyere ZR1, gearkassen er fra en Ford, undervognen og bremserne er fra noget ganske andet end en C3. Sidst men ikke mindst hvor meget har den lige nået at køre her på det seneste.
    Nej jeg tror bare du skal takke din gud og skaber for din fine lille fiat og dit falck abonnement.

    Stolt ejer af en original C4(minus lidt småting)
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  5. #35

    fed tråd

    Hi Brian
    Det kan godt være du har kørt et par gode 201m som David påpeger, meeen hvor mange gange har du været sammen med mig og min C4 de 1500 km til Le mans og tilbage igen.


    vupvup

  6. #36
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Hi Brian
    Det kan godt være du har kørt et par gode 201m som David påpeger, meeen hvor mange gange har du været sammen med mig og min C4 de 1500 km til Le mans og tilbage igen.


    vupvup
    Overvejer at køre turen i min C3, men til Classic Le Mans... Har været i Le Mans 10 gange, men aldrig til Classic Le Mans....

  7. #37
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Overvejer at køre turen i min C3, men til Classic Le Mans... Har været i Le Mans 10 gange, men aldrig til Classic Le Mans....
    Hvis du gør det, Kent, så kører jeg også med. Det kunne jeg vildt godt tænke mig.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #38
    Tja, hvorfor ikke, men det næste køres vel først i 2014 på en endnu ikke fastsat dato?

  9. #39
    Korrekt, der er kun Classic le Mans hvert 2. år, og i de lige årstal.. Så vi har god tid til at planlægge ;0)

    Men det kunne være rigtig hyggeligt ned flere CCCD Vetter, og en CCCD Camp.

  10. #40
    Jeg satser på at være med i C3, altså i CCCDcampen.

  11. #41
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Lad os lave en mini C2-convoy
    Klart, den er jeg med på, jeg prøver at hive Christian med her fra Amager

  12. #42

    Ny Tråd..

    KSondergard Laver du en ny tråd ....og er tov holder så vil jeg med...

    Håber at få lavet en corvette der kan køre langt...

    Brian



    I Går, 21:12
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Korrekt, der er kun Classic le Mans hvert 2. år, og i de lige årstal.. Så vi har god tid til at planlægge ;0)

    Men det kunne være rigtig hyggeligt ned flere CCCD Vetter, og en CCCD Camp.
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  13. #43

    Le Mans

    Hi Brian
    Vil du låne en C4 til at køre til le Mans hvis projekt C3, anderledes ikke lykkedes.

    Rigtig kærlig hilsen
    Leif

    Til alle andre: Hvis i skulle være i tvivl om Brian og jeg er på kant med hinanden, så er det bare sådan vi plejer at kommunikerer.

  14. #44
    Tjaaa så vidt jeg ved har to 2 stk supra for at du har en der virker "c3 rools"
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  15. #45

    Supra

    Næææ søde Brian
    Jeg har en C4 til hverdag og en til fest. coupe og capriolet

    Din veeen

  16. #46
    Capriolet, er det ikke kun noget franske køretøj kan være?? (læg mærke til at jeg undlader at skrive biler...)
    Convertible er vel det en US car kan være... :0)

  17. #47
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Hi Brian
    Vil du låne en C4 til at køre til le Mans hvis projekt C3, anderledes ikke lykkedes.

    Rigtig kærlig hilsen
    Leif

    Til alle andre: Hvis i skulle være i tvivl om Brian og jeg er på kant med hinanden, så er det bare sådan vi plejer at kommunikerer.
    Det er også det eneste sprog Brian forstår, hvis han ellers gør det.

  18. #48
    Er rimelig til engelsk og tysk...
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  19. #49
    Er rimelig til engelsk og tysk...
    *G* english ist mein best

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •