Resultater 1 til 19 af 19

Tråd: halløjsa...

  1. #1
    ngendk
    Guest

    halløjsa...

    Ville bare lige sige hej og held og lykke med projektet her. Jeg ser frem til et sted med lidt mindre morfar og mere gang i den.

    I samme tone vil jeg gerne slå et slag for The Dee Diner (Facebook), jeg har prøvet at promoverer det lidt på CCD uden større held. Men det er en nystartet amerikansk diner hvor der hænger en del ud fra Rockabilly miljøet. Det er hyggeligt samlingspunkt og der er næsten altid et par fede slæder ude foran.

    Hvis der er nogen der har lyst kan vi jo mødes til en spontan burger og en milkshake derude.

  2. #2
    Hej Ngendk

    Jeg er helt sikkert klar på en god burger på Deediner i nær fremtid!

    Jeg synes klart der har manglet sådan et sted.

    Jeg har snart en lang sommerferie hvor det må være mulig at få tid til lidt socialt-vette-hygge ;-)

    Vette-hilsen

    Claes

  3. #3
    Hej ngendk
    Velkommen til det skal nok blive sjovt, der er lidt langt der ind fra Nykøbing Falster men det skal da prøves på et tids punkt

    Michael
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  4. #4
    Jeg er med på burger og milkshake så snart bilen ruller! Der har manglet sådan et sted!!!
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  5. #5
    Så er jeg på. I aften kl. 19-20 milkshake ok er i med ??

  6. #6
    ngendk
    Guest
    Lige præcis i dag er lidt tight for mig, da jeg er på arbejde det meste af aftenen. Men jeg havde tænkt mig at tage derud på lørdag.

  7. #7
    Øv - Lørdag kan jeg ikke... Hvad med næste lørdag ?

    En Frokost burger kan jeg dog godt denne Lørdag....

  8. #8
    ngendk
    Guest
    Jeg tror planen på lørdag er ændret til at tage ud til David og få skruet lidt på motoren. Men man skulle da være et svin hvis man ikke lige kunne stikke indenom på vej tilbage til en burger og en shake.

  9. #9
    Kowa
    Guest
    Hej ngendk.

    Ret mig vis jeg tager fejl men syntes at det er lidt sjovt at se dig her.

    Havde fået forståelsen af at du syntes at vi nogle brokkerøve på ccd og at det ikke var nogle big deal at der var 5 er var blevet smidt ud uden at der er kommet nogle begrundelse og er stadigvæk ikke kommet frem.

    Jeg støtter bare op om mine venner der er blevet smidt ud af ccd da er mener at de ikke har fået en fair behandling.

    Ved ikke om det er mig der tager fejl men vis jeg gør skal jeg da værre den første til at indrømme det .

  10. #10
    ngendk
    Guest
    Hej Kowa
    Jeg tænkte nok hvornår du ville komme med sådan et indlæg ;)
    Jeg tror jeg blev misforstået mht. det indlæg, eller også fik jeg ikke formuleret mig ordentligt (hvilket meget vel kan være). Jeg ved godt det var en smule provokerende at skrive sådan og hvis ret skal være ret, så skulle jeg nok have fulgt det op med en forklaring og en smiley.

    Men prøv at se det fra min side, jeg ved intet om konflikten i sig selv - men på den ene side ser jeg en person som Lykkemark der er enormt velformuleret, virker venlig og har altid hjulpet mig med mine spørgsmål på CCd-forummet. På den anden side ser jeg folk der sammenligner klubben med regimer og militær diktaturer og er enormt "højt råbende". Jeg som forholdsvis ny har ikke andet at forholde mig til end det jeg læser og den måde folk udtrykker sig på.

    Jeg kunne desværre ikke komme til CCD's EGF så jeg ved stadig ikke noget om konflikten i sig selv, men Coty, min gode ven (og tidligere ejer af min Corvette) sendte mig et link til det her sted og da jeg skrev mig op havde jeg egentlig kun en idé om hvem der havde startet det. Samme eftermiddag ringer David og vi får en god snak og nu er har det udmundet sig i at jeg skal en tur til Roskilde på lørdag og sige hej.

    Jeg er blevet modtaget her med åbne arme og jeg kan fornemme at folk er lidt mere på min bølgelængde, hvilket jeg glæder mig at forfølge. Dette betyder ikke at jeg ikke har tænkt mig at komme til CCD's sommertræf, men det er først der jeg for alvor kommer til at få en fornemmelse bag de mennesker som det hele drejer sig om. Om jeg så løber skrigende bort efter træffet, det må tiden vise.

  11. #11
    Karsten #999
    Guest
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Men prøv at se det fra min side, jeg ved intet om konflikten i sig selv .
    Hej Andreas

    Jeg må give KOWA ret, jeg havde også fået den skinhellige opfattelse at du fandt undertegnede en anelse debil ud fra dine kommentarer at dømme

    Nuvel, i CCCD er vi rummelige

    Mvh
    Karsten Horn

  12. #12
    Det var ellers ok at spise på Dee Dinner, kunne godt mærke det lige var opstartet, der er ting der skal rettes til, men sådan er det vel altid med nyt. Vi framødte med Corvette, Cheveller, + Olds


    Vi ses

  13. #13
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af Rene Scholtz Vis Indlæg
    Det var ellers ok at spise på Dee Dinner, kunne godt mærke det lige var opstartet, der er ting der skal rettes til, men sådan er det vel altid med nyt. Vi framødte med Corvette, Cheveller, + Olds


    Vi ses
    Ah det var dig, jeg var lige forbi efter et møde i min BMW og få en Burger. Det var din sølvgrå BigBlock? Den var superfed.

  14. #14
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af Karsten #999 Vis Indlæg
    Hej Andreas

    Jeg må give KOWA ret, jeg havde også fået den skinhellige opfattelse at du fandt undertegnede en anelse debil ud fra dine kommentarer at dømme

    Nuvel, i CCCD er vi rummelige

    Mvh
    Karsten Horn
    Nej, det jeg syntes er debilt det er at sidde og skændes om det på et webforum.
    Problemer ude i den virkelige verden bliver sjældent løst på nogen konstruktiv måde når man kan gemme sig bag ved et internet pseudonym.
    Men nok om det, jeg syntes virkeligt at inititativet her og det "go" der er fra starten er af, er spændende. Og jeg er sikker på at vi, diskussion på nettet eller ej, stadig kan nyde en fadbamse sammen når vi mødes engang ved lejlighed.

  15. #15
    Dejligt at høre Ngendk!

    Jeg synes slet ikke vi skal koncentrere os om hvad der er sket i den anden klub. Her i CCCD ser vi fremad !

    Vi ses i morgen hos David ;-)

    Vette-hilsen

    Claes

  16. #16
    Allan
    Guest
    tror du skylder os der er smidt ud en stor fadbamse hver ,og yddybning af dit skriveri på andet forum.........feks. kunne viking run være et oplagt sted , så skal du nok også få vores version ..punktum herfra :-)

    mv8
    Allan

  17. #17
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Ah det var dig, jeg var lige forbi efter et møde i min BMW og få en Burger. Det var din sølvgrå BigBlock? Den var superfed.
    Smallblock 350 boret op, så det giver 407

  18. #18
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    tror du skylder os der er smidt ud en stor fadbamse hver ,og yddybning af dit skriveri på andet forum.........feks. kunne viking run være et oplagt sted , så skal du nok også få vores version ..punktum herfra :-)

    mv8
    Allan
    Jeg er ikke smidt ud fra CCD, jeg vil også gerne ha' en fadbamse !! :-)

    Ok ngendk vi skal videre, VELKOMMEN til CCCD :-)

    /John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  19. #19

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •