Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Sveriges cruise

  1. #1
    ngendk
    Guest

    Sveriges cruise

    Så drager jeg afsted i morgen tidlig på et lille cruise rundt i sverige. Det bliver mig i Corvette og en ven der køre en 79' Trans-Am
    Turen bliver ca. 1100 km og vi rammer lige Värnern søen også, så mon ikke man kan finde et sted og få en dukkert. Se turen her

    Vejrudsigten lover en masse sol, så forhåbentligt bliver det et perfekt cruise rundt på de Svenske landeveje.

  2. #2
    Hold kæft hvor er i heldige. Det lyder helt vildt fedt og spændede - sådan en tur ville jeg også ønske jeg kom på en dag. ;-)

    Jeg håber du laver en god reportage derfra - med en masse gode billeder! Kunne være fedt med en blog på det!

    Ha' en rigtig god tur!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Sikke en god tur i har planlagt, jeg håber i får en masser af sol.
    Nu har du vel skiftet olie på motoren ikke? (og bremsevæske)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  4. #4
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Sikke en god tur i har planlagt, jeg håber i får en masser af sol.
    Nu har du vel skiftet olie på motoren ikke? (og bremsevæske)
    Olie og oliefilter er lige blevet skiftet for 100 km siden. Bremsevæsken har jeg godt nok ikke skiftet, men den blev checket og målt da jeg hev den frem fra garagen.

  5. #5
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Så drager jeg afsted i morgen tidlig på et lille cruise rundt i sverige. Det bliver mig i Corvette og en ven der køre en 79' Trans-Am
    Turen bliver ca. 1100 km og vi rammer lige Värnern søen også, så mon ikke man kan finde et sted og få en dukkert. Se turen her

    Vejrudsigten lover en masse sol, så forhåbentligt bliver det et perfekt cruise rundt på de Svenske landeveje.
    Fed tur! I mangler bare Mantorp på ruten

    http://www.motorevents.com/motoreven...DEC%20Festival

    Jeg var deroppe for et par år siden. Det var rigtigt fedt....
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  6. #6
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Olie og oliefilter er lige blevet skiftet for 100 km siden. Bremsevæsken har jeg godt nok ikke skiftet, men den blev checket og målt da jeg hev den frem fra garagen.

    Så er det bare afsted :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #7
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hold kæft hvor er i heldige. Det lyder helt vildt fedt og spændede - sådan en tur ville jeg også ønske jeg kom på en dag. ;-)

    Jeg håber du laver en god reportage derfra - med en masse gode billeder! Kunne være fedt med en blog på det!

    Ha' en rigtig god tur!

    Claes

    Batteriet til kamera er ladet helt op, så forhåbentlig kan vi få tage en spandfuld fede billeder :D

  8. #8
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Så drager jeg afsted i morgen tidlig på et lille cruise rundt i sverige. Det bliver mig i Corvette og en ven der køre en 79' Trans-Am
    Turen bliver ca. 1100 km og vi rammer lige Värnern søen også, så mon ikke man kan finde et sted og få en dukkert. Se turen her

    Vejrudsigten lover en masse sol, så forhåbentligt bliver det et perfekt cruise rundt på de Svenske landeveje.
    Kan i have en rigtig god tur, husk lige et par ting,

    1. lidt håndværktøj
    2. ekstra kilerem
    3. benzin slange + spænde bånd
    4. tjek reservehjul + donkraft
    Ja kommer man afsted uden, så skal der nok blive brug for det.

    Kim

  9. #9
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Go tur, der er meget at se på

  10. #10

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •