Resultater 1 til 22 af 22

Tråd: Saa blev der alligevel bestilt noget hjem "derovrefra" :-)

  1. #1

    Saa blev der alligevel bestilt noget hjem "derovrefra" :-)

    Nye sæder fra Speed Direct som skulle passe i en gammel C3

    http://speeddirect.com/index.aspx?nodeID=8

    Selvfølgelig med 5-punkts seler.... I RØD Hvis jeg tager en hvid T-shirt på, så kommer jeg nok til at ligne en klovn (Bare for at komme Leif i forkøbet)

    Er i dialog med dem om klubrabat.....



    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  2. #2
    Komme Leif i forkøbet.........fordi han snart ligner en klovn ? :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    go stil og så passer de:'

    pic_1230.JPG

  4. #4
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Nye sæder fra Speed Direct som skulle passe i en gammel C3

    http://speeddirect.com/index.aspx?nodeID=8

    Selvfølgelig med 5-punkts seler.... I RØD Hvis jeg tager en hvid T-shirt på, så kommer jeg nok til at ligne en klovn (Bare for at komme Leif i forkøbet)

    Er i dialog med dem om klubrabat.....




    Har du bestilt ?, jeg vil gerne høre på et sæt i læder ( rød )

  5. #5
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Komme Leif i forkøbet.........fordi han snart ligner en klovn ? :-)
    John.... Du er sgu ikke uden humor......
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  6. #6
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    John.... Du er sgu ikke uden humor......
    Men jeg er flink :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #7
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Nye sæder fra Speed Direct som skulle passe i en gammel C3

    http://speeddirect.com/index.aspx?nodeID=8

    Selvfølgelig med 5-punkts seler.... I RØD Hvis jeg tager en hvid T-shirt på, så kommer jeg nok til at ligne en klovn (Bare for at komme Leif i forkøbet)

    Er i dialog med dem om klubrabat.....



    Kunne også være interesseret, hvis de laver en klubrabat/samkøb/fragt?
    ____________________
    Anders Langkjær Tange

    (CCCD #32)

    Garagen:
    2001 Corvette Z06
    2015 Mercedes C450 T AMG


    "...støt flere miljøvenlige biler på vejene - så der er mere 99 oktan til os andre..."

  8. #8
    Hvad koster sådan et sæt med seler?
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  9. #9
    Sæder ca. $ 1.000,-
    Seler (sæt) ca. $400,-
    Sharkbar (til seler) ca. $600,-

    Altså rundt regnet ca. 2k$

    Vi kigger også lidt på deres rear coilover system... ca. $1.800,-

    Jeg arbejder som sagt på lidt klubrabat, men vi kan måske få noget her og nu rabat hvis vi er flere. Dem af jer, som seriøst overvejer at købe ind, giv lige lyd!
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  10. #10
    Ser bestemt fornuftigt ud. Kunne godt tænke mig et sæt i sort læder.
    Er pt. På ferie i Miami Beach. Her er rigtig mange fede biler. Mustang er klart i overtal, hvis man taler nye biler der kan betales, men her er da heldigvis ogsåmange Vetter
    Christian M.

  11. #11
    Så kom de endelig

    Christian og Anders, jeg har sendt jer en mail med mit telefonnummer, så vi kan aftale afhentning......
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  12. #12
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    eller kommer den til streetracet ?

  13. #13
    Jeg lover der kommer billeder når de er sat i Så jeg kommer til at sidde ordentligt til streetrace Mon ikke at der oss' ryger en 1/10 med de lækre sæder
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  14. #14
    Hej Christian
    Har først fået tid til at pakke ud her til aften, da jeg har siddet tidskontrol på et historisk rally hele dagen, selvom det unægtelig kriblede i fingrene, da jeg havde hentet sæderne.
    De er bare helt fede i sort læder, og de skal i så hurtigt som muligt.
    Jeg kan ikke lige overskue om der mangler dele, men skulle der ikke være en luftpumpe? Den tror jeg ikke er imellem alle pakkerne med stumper.
    Hvis du alligevel skriver om de manglende bagbeslag, så tag pumperne med.
    Christian M

  15. #15
    Jeg bør også have nye sæder. Jeg har ondt i ryggen - værre end jeg plejer - hver gang jeg har kørt en lang tur i Vetten. Har i nogle gode forslag? Der skal være en god lændestøtte - det findes faktisk ikke i de originale!

    Ved i om der er bedre støtte i 1980'er sæderne? Umiddelbart virker de lidt bedre i udformningen.

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  16. #16
    Hej Claes

    Uha det er vist et temperament spørgsmål.
    Nogle køber Porsche sæder, andre får de gamle renoveret, og der kunne man få sadelmageren til at ligge noget mere i lendestykket, jeg har hørt at det er svært at finde andre sæder som passer i, pga af højden,

  17. #17
    Hej Claes
    Du kan prøvesidde mine nye, når de er blevet monteret.
    Den luftpumpe som jeg efterlyser ovenfor, var monteret på førersædet, og netop beregnet til at kunne variere lændestøtten.
    Det virker som om, at det fungerer fint, selvom det kun er afprøvet på kældergulvet indtil videre.
    Vi mangler dog fortsat det bagerste beslag, før rygselerne kan monteres.
    Christian M

  18. #18
    Lyder godt, Christian!

    Hvad farver kan de fåes i? Vel ikke i medium saddle-læder?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #19
    Hej Claes
    De originale sæder bliver væsentligt bedre hvis der kommer nyt skumgummi i dem, i min 69'er er de blevet skiftet og dem sidder man faktisk ganske godt i.

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  20. #20
    Hej Claes
    Prøv at gå ind på Corbeau Seats hjemmeside eller den oprindelige www.speeddirect.com der er mange farveversioner.
    Jeg glemte måske lige at nævne, at sædet kan skubbes frem og tilbage, ligesom hældningen på ryglænet kan stilles næsten trinløst.
    Hvis du tør køre ud på djævleøen (Amager), kan du prøve røde sæder hos Christian og sorte hos mig, hvis du ellers kan komme op igen bagefter, da de står på gulvet pt. Gamle mænd med ondt i ryggen, skal jo passe på. Jeg taler af erfaring. :-)
    Christian M

  21. #21
    Hej igen

    Shark, jeg tror faktisk godt det kan hjælpe med nyt skumgummi i sæderne. Jeg tror smerten kommer af, at jeg nærmest sidder, som på et brædt - lige på halebenet. Jeg tror jeg vil overveje den løsning - for jeg synes de originale sæder klæder bilen rigtig godt. Dem, som i andre har er også rigtig flotte - men måske lidt for "racy" til mig. Men - det vigtigste er altså alligevel IKKE at få ondt i ryggen...

    Min ryg er ikke hvad den har været efter en voldsom discusprolabs, som jeg er opereret for, så jeg ved også godt at man skal passe godt på!

    Jeg undersøger mulighederne for nyt gummi - og nyt læder når nu jeg er igang. Jeg er ellers så glad for det slidte læder - det har sin egen charme.. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  22. #22
    Hej igen

    Shark, jeg tror faktisk godt det kan hjælpe med nyt skumgummi i sæderne. Jeg tror smerten kommer af, at jeg nærmest sidder, som på et brædt - lige på halebenet. Jeg tror jeg vil overveje den løsning - for jeg synes de originale sæder klæder bilen rigtig godt. Dem, som i andre har er også rigtig flotte - men måske lidt for "racy" til mig. Men - det vigtigste er altså alligevel IKKE at få ondt i ryggen...

    Min ryg er ikke hvad den har været efter en voldsom discusprolabs, som jeg er opereret for, så jeg ved også godt at man skal passe godt på!

    Jeg undersøger mulighederne for nyt gummi - og nyt læder når nu jeg er igang. Jeg er ellers så glad for det slidte læder - det har sin egen charme.. ;-)
    Hej claes .

    Jeg har brugt penge på nyt skum og lædder Og det har været alle pengende vær og lidt til

    Hilsen en der sidder godt
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

Lignende Tråde

  1. Nyt problem med "barnet"
    Af ngendk i forum Teknisk Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 14-08-2010, 10:41
  2. Brugt/defekt "bagtøj's hus" søges.
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 15-05-2010, 20:48

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •