Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Samarbejde mellem CCCD og CCD - hjælp hvis du kan...

  1. #1
    Jesper Krarup
    Guest

    Samarbejde mellem CCCD og CCD - hjælp hvis du kan...

    Hej Alle hos CCCD.

    Nedenfor er teksten fra et indlæg jeg har postet på CCD's lukkede medlemsforum.
    Jeg tror det er vigtigt for begge klubber at vi finder ud af at samarbejde, så venligst læs nedenstående og husk at det er konstruktivt at vi lægger gammelt nag blandt os og går foran med et godt samarbejde.

    Til de af jer som er medlem af både CCD og CCCD:
    Det vil være rigtigt godt hvis I vil give jeres (positive) mening til kende og svare på mit indlæg i CCD forummet - livet er for kort til at kriges så giv den en skalle i samarbejdets interesse.

    Her er mit indlæg på CCD forum:

    [COLOR="blue"]"Oprop" til det Danske Folk...
    Hej Alle,
    Forleden var der et - heldigvist nu slettet - indlæg med en bredside affyret mod Classic Corvette Club Denmark (CCCD). CCCD er en ny dansk klub for Corvette ejere og blandt stifterne er medlemmerne som blev ekskluderet på vores eGF. Men blandt stifterne, og hovedparten af medlemmerne, er også Corvette entusiaster som ikke ser noget modstridende i at være medlem af både "gamle" CCD og "nye "CCCD" - heriblandt undertegnede. Det har dælme' været "træls" med al balladen vi længe har haft i CCD og jeg vil meget gerne forebygge at der skulle starte uforsonligheder op om hvorvidt den ene eller den anden klub er berettiget, opfører sig ordentligt osv, derfor dette indlæg.

    Først og fremmest er der ikke noget mærkeligt i at der er kommet en ny klub, for de ekskluderede medlemmer brænder jo for deres hobby, og når medlemsskab af CCD er udelukket så er en ny klub eneste udvej for at få afløb for interessen og engagementet.

    Men det er heller ikke så ringe endda at vi nu er endt med to Corvette klubber...!!!

    Her hos CCD har roen sænket sig over forummet og indlæggene handler nu om den fælles Corvette interesse, kommende arrangementer osv og det er helt tydeligt at der nu er en mere homogen bruger skare på forummerne som er en fornøjelse af besøge.

    Hos CCCD kan de mere hardcore "tech heads" boltre sig og andelen af ildsjæle i medlemskaren er høj, som den altid er i unge klubber. Der eksperimenteres med Skype deltagelse i generalforsamling (det gik ikke så godt men al begyndelse er svær...!!) og elektroniske klubblade, der diskuteres fast klubaften, og David og ånds-beslægtede boltrer sig i det de gør aller-bedst, nemlig øser af deres tekniske viden og deler gode råd ud til højre og venstre på tekniske spørgsmål.

    Så som Corvette entusiast syntes jeg vi er endt med noget som er godt for mig og for jer andre, vi har fået to klubber som supplerer hinanden perfekt og som forhåbentligt kan finde ud af at samarbejde til fælles bedste.
    Jeg er medlem af CCD, den store altfavnende klub, som giver mig mulighed for at deltage i kæmpetræf med masser af deltagere og hvor jeg kan nyde at alle Corvette modeller er rigt repræsenteret.
    Men jeg er også medlem af CCCD, her har jeg adgang til tech-heads med meget stor teknisk viden på de klassiske modeller som jeg har råd til og qua klubbens mindre størrelse er det hele selvfølgelig lidt mere "hyggeligt", måske lidt samme fornemmelse som når man kommer i en lokal klub hvor alle kender hinanden.

    Jeg har det som i sin tid da diskussionerne kørte på de høje nagler på CCD's forum - jeg ville have BÅDE Lykkemark OG David og co., "både og" istedet for "enten eller".
    Nu er der en fin løsning med to klubber som giver os alle netop denne mulighed....

    Jamen, hvor heldig kan vi have lov at være...

    Så jeg vil bede alle om at arbejde positivt og konstruktivt for at CCD og CCCD skal supplere hinanden, at klubberne holder sig for gode til at gå på strandhugst hos hinanden og at vi samarbejder om erfaringsudvekslinger, rabat- og andre aftaler hvor masse er en fordel og generelt shaker hands og hygger os gevaldigt sammen når vi mødes til træf o.lign.

    Har man valgt en herlig Corvette som køretøj kan man ikke være helt dum og uanset klub-tilhørsforhold så gi'r jeg gerne en kølig pils til enhver jeg måtte rende ind i.

    Så ski' med om de er medlem af CCD eller CCCD eller dem begge.....[/COLOR]

  2. #2
    Hej Jesper .

    Kan kun være helt enig i dit indlæg, jeg er også medlem begge steder, af de samme grunde.
    Og ja tak en kølig pils kan man vel altid drikke

    Johnny.

  3. #3

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •