Resultater 1 til 23 af 23

Tråd: Glasfiber arbejde paa T-TOP

  1. #1

    Glasfiber arbejde paa T-TOP

    Hej Alle

    De sidste par weekender har jeg hjulpet en kammerat med hans 72 T-TOP som skal til maler, der var og er en del fiberarbejde der skalle laves,.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010018.JPG
Vist:	33
Str:	662.5 KB
ID:	1261
    Jeg glemte mit kamera den første dag, så i må starte med modsatte dør, den gaber ca 10mm imellem skærm og dør.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010017.JPG
Vist:	29
Str:	661.9 KB
ID:	1263

    Føredøren gabte ca. 14mm, og det skyltes at forskærm er udskiftet, og så har de efterfølgende slibet døråbningen større, vi lagde en skabelon på indersiden fyldt med glasfiber spartelmasse.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010019.JPG
Vist:	22
Str:	670.3 KB
ID:	1264

    Efter glasfiberen har hærdet op lagde vi et lag på inder og ydersiden.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010020.JPG
Vist:	23
Str:	649.2 KB
ID:	1265

    Efter en del sliben er vi nået til at få skåret den nye åbning.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010033.JPG
Vist:	22
Str:	674.0 KB
ID:	1266

    Så kom døren på, lyset imellem skærm og dør er så småt ved at tage form, den klemmer lidt når den åbnes.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010035.JPG
Vist:	15
Str:	627.0 KB
ID:	1267

    Efter adskellige timer,og af og på med døren, er vi ved at vær tilfredse med første etape.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010039.JPG
Vist:	13
Str:	663.8 KB
ID:	1268

    Så kom døren endelig op, godt at der er maskiner til det grove sliberi,.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010038.JPG
Vist:	17
Str:	687.5 KB
ID:	1269

    Når der er problemer et sted, er der selvfølgelig også andet sted, og man bliver nok også mere penitten jo længere man kommer frem, der går ligefrem sport i med at få det bedste resultat frem.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010021.JPG
Vist:	19
Str:	660.4 KB
ID:	1270

    Der var næsten 20mm gab på indersiden af skærmet i nederste del.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010022.JPG
Vist:	26
Str:	667.3 KB
ID:	1271

    Når vi nu var igang, kunne vi ligeså se på små sprækker, som viste sig større en som så.
    utroligt hvad spartelmasse kan gemme.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010029.JPG
Vist:	17
Str:	667.3 KB
ID:	1272

    Første etape afsluttet, mangler flyende polyester, til måtter.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010023.JPG
Vist:	21
Str:	665.9 KB
ID:	1273

    En påkørsel var der gemt inde bag kofangeren.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010027.JPG
Vist:	17
Str:	665.2 KB
ID:	1274

    utroligt hvad den fiber spartel kan gøre, nem at styre, let at arbejde med.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010031.JPG
Vist:	15
Str:	667.6 KB
ID:	1275

    Historen gentager sig i fronten.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010032.JPG
Vist:	11
Str:	668.7 KB
ID:	1276

    Enda i begge sider.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010037.JPG
Vist:	11
Str:	678.3 KB
ID:	1277

    Igang igen.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010036.JPG
Vist:	18
Str:	677.1 KB
ID:	1278

    Og igen, nu er der ved at være udsolgt af spartelmasse.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010026.JPG
Vist:	22
Str:	662.5 KB
ID:	1279

    Bolten til Body Mount på 3 var knækket og rustet fast, og ´Rocker Channel var rustet væk samme sted, så måtte glasfiberen åbnes, bolt kom fri, Rocker Channel lavet for rust, glas fiber beklædning limet fast igen.
    Jeg skal lige sige, når man skal lave skader på glasfiber karosseri er det vigtigt at få at komme i dybden af det ødelagte, jeg sliber næsten igennem fiberen, så det nye kan få rigtigt fat.


    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010040.JPG
Vist:	13
Str:	673.1 KB
ID:	1303

    Så kom weekenden, på den igen, venstre døråbning er næsten færdig, mangler lidt sliberi bagerst-

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010041.JPG
Vist:	20
Str:	668.4 KB
ID:	1304

    Utroligt hvad der kan gemmes bag kofanger, et stort hul, mangler fiber til at holde bagstykke.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010043.JPG
Vist:	22
Str:	684.9 KB
ID:	1305

    Det er dejligt at man kan sætte en værkføre i arbejde, tror aldrig han har slebet så meget fiber før.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010044.JPG
Vist:	18
Str:	675.1 KB
ID:	1306

    En lille revne i lakken viste sig større en som så, bolten i body mount i dørstolpe løbrundt nede i rammen, ja hvad gør man så, den er rigtig svær at komme til, man bore et hul, lige her hvor skærmet er revnet, igennem Rocker Channel vider igennem holder på rammen, så kan man få en skruetrækker ind og holde igen på det gevindstykke som er monteret.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010045.JPG
Vist:	14
Str:	671.5 KB
ID:	1307

    Vi måtte lige tjekke den sidste body mount, ganske rigtig bolten var knækket, enda helt nede i den faste monteret gevindstykke i rammen, og lidt rust var der i den bagerste dørstolpe nederst, fik åbnet op til gevind stykke, nyt i, plus nyt beslag svejset i dørstolpe, ud af de 8 Body mount, var der kun de foreste og bagerste som holdt karossen, den i dørstolperne var fri.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010050.JPG
Vist:	17
Str:	648.2 KB
ID:	1308

    Små revner i lakken gemmer på noget større bag maling.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010051.JPG
Vist:	21
Str:	679.7 KB
ID:	1309

    For at være helt sikker på at revnen kommer igen bliver der lagt en måtte indvendig i skærmen, samt der bliver boret et lille hul for enden af revnen.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010054.JPG
Vist:	16
Str:	697.3 KB
ID:	1310

    Når man tror at det snart er vejs ende, dukker der nyt op, Henrik blev træt lige pludselig HI HI det kunne have været meget være, der var hul i nederste hjørne ved ruderammen, dumt sted, men det som er rigtig træls, er at skærmet har været af, men de kære folk i US valgte ikke at rep, hullet.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010057.JPG
Vist:	16
Str:	658.3 KB
ID:	1311

    Vi måtte skære Bird Cage op indvendig,.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010060.JPG
Vist:	11
Str:	659.5 KB
ID:	1312

    Hullet blev lukket, og der kom noget beskyttelse på.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010059.JPG
Vist:	9
Str:	681.0 KB
ID:	1313

    For at komme rigtig til, blev der også åbnet i blikket ved skærm.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010062.JPG
Vist:	8
Str:	678.3 KB
ID:	1314

    Så blev det lukket igen, både inde og udefra.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010067.JPG
Vist:	10
Str:	660.6 KB
ID:	1315

    Da skærmet havde været skiftet, var der en utrolig tykt lag muret fiber masse der ikke holdt på noget som helst, hvis man ikke rengøre slipper fiberen, og det har den gjort her, rigtig træls at slibe af, det støver som ind i H.........

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010066.JPG
Vist:	11
Str:	684.7 KB
ID:	1316

    Store klumper spartel masse kunne fjernes med spartel, inderskærm sad løs.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010072.JPG
Vist:	12
Str:	657.1 KB
ID:	1317

    Inderskærm blev limet til skærm og nederste del af front.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010075.JPG
Vist:	10
Str:	655.3 KB
ID:	1318

    Højre hjørne færdig.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010076.JPG
Vist:	18
Str:	637.0 KB
ID:	1319

    Venste hjørne færdig, mangler lige at bore et par huller til bagskjold.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010074.JPG
Vist:	11
Str:	668.4 KB
ID:	1320

    Så kom vi endelig til højre døråbning, noget af det sidste fiberarbejde på bilen, skærmet slebet ned til fiber på begge sider.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010047.JPG
Vist:	8
Str:	647.7 KB
ID:	1321

    Samlingen imellem inderskærm og skærm skulle også laves om.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010077.JPG
Vist:	20
Str:	662.0 KB
ID:	1322

    Så blev skærmet forlænget, skabelon lagt indvendig med fiber, samt fibermasse udenpå,. nu skal den bare stå og herde til næste weekend.
    Sidst rettet af 555corvette; 20-02-2011 kl 18:18.

  2. #2
    Ser godt ud Kim. (glasfiber kongen:-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    Kanon flot arbejde af Fiber Kongen stor tak for indsatsen...

  4. #4
    keddex1982
    Guest
    Det ser rigtigt godt ud! -men det ser også ud somom det har været et større arbejde... Jeg er glad for at der ikke var nogen overraskelser da min blev slebet ned.

  5. #5
    Allan
    Guest
    Det ser godt ud kim . Kan du ikke skrive hvilke produkter du bruger ,og hvor de evt. kan købes ?

    mv8
    Allan

  6. #6
    FED tråd Kim

    I er sørme gået til den!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    Citer Skrevet af keddex1982 Vis Indlæg
    Det ser rigtigt godt ud! -men det ser også ud somom det har været et større arbejde... Jeg er glad for at der ikke var nogen overraskelser da min blev slebet ned.
    Hej Christian

    Ja indtil til nu 2 hele weekender,.

  8. #8
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Det ser godt ud kim . Kan du ikke skrive hvilke produkter du bruger ,og hvor de evt. kan købes ?

    mv8
    Allan
    Hej Allan

    Det er en glasfiber spartelmasse som tilsættes hærder, købt i et glasfibercenter, jeg hisker ikke navnet på produktet, da det købes på vægt mål, skal derud igen, så skriver jeg lige navnet op.

    http://www.glasfibercenter.city-map....formation.html
    Spartelmasse med glastråde
    En hurtigthærdende polyester lim og spartelmasse der indeholder glasfibre.

    En spartel og limmasse med en rigtig god klæbeevne.

    Til ovennævnte skal du bestille 50 ml. hærder


    Meget velegnet til sammenklæbning og udspartling af udhærdede glasfiberlaminater. Inden påføring skal stedet være renslebet, støvfrit og tørt. (tør evt. stedet af med en klud med acetone)


  9. #9
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej Allan

    Det er en glasfiber spartelmasse som tilsættes hærder, købt i et glasfibercenter, jeg hisker ikke navnet på produktet, da det købes på vægt mål, skal derud igen, så skriver jeg lige navnet op.

    http://www.glasfibercenter.city-map....formation.html
    Spartelmasse med glastråde
    En hurtigthærdende polyester lim og spartelmasse der indeholder glasfibre.

    En spartel og limmasse med en rigtig god klæbeevne.

    Til ovennævnte skal du bestille 50 ml. hærder


    Meget velegnet til sammenklæbning og udspartling af udhærdede glasfiberlaminater. Inden påføring skal stedet være renslebet, støvfrit og tørt. (tør evt. stedet af med en klud med acetone)

    Har selv handlet hos masnedø før ,men altid rart at høre erfaringer og priser andet steds fra

  10. #10


    Så kom weekenden, på den igen, venstre døråbning er næsten færdig, mangler lidt sliberi bagerst-



    Utroligt hvad der kan gemmes bag kofanger, et stort hul, mangler fiber til at holde bagstykke.



    Det er dejligt at man kan sætte en værkføre i arbejde, tror aldrig han har slebet så meget fiber før.



    En lille revne i lakken viste sig større en som så, bolten i body mount i dørstolpe løbrundt nede i rammen, ja hvad gør man så, den er rigtig svær at komme til, man bore et hul, lige her hvor skærmet er revnet, igennem Rocker Channel vider igennem holder på rammen, så kan man få en skruetrækker ind og holde igen på det gevindstykke som er monteret.



    Vi måtte lige tjekke den sidste body mount, ganske rigtig bolten var knækket, enda helt nede i den faste monteret gevindstykke i rammen, og lidt rust var der i den bagerste dørstolpe nederst, fik åbnet op til gevind stykke, nyt i, plus nyt beslag svejset i dørstolpe, ud af de 8 Body mount, var der kun de foreste og bagerste som holdt karossen, den i dørstolperne var fri.



    Små revner i lakken gemmer på noget større bag maling.



    For at være helt sikker på at revnen kommer igen bliver der lagt en måtte indvendig i skærmen, samt der bliver boret et lille hul for enden af revnen.



    Når man tror at det snart er vejs ende, dukker der nyt op, Henrik blev træt lige pludselig HI HI det kunne have været meget være, der var hul i nederste hjørne ved ruderammen, dumt sted, men det som er rigtig træls, er at skærmet har været af, men de kære folk i US valgte ikke at rep, hullet.



    Vi måtte skære Bird Cage op indvendig,.



    Hullet blev lukket, og der kom noget beskyttelse på.



    For at komme rigtig til, blev der også åbnet i blikket ved skærm.



    Så blev det lukket igen, både inde og udefra.



    Da skærmet havde været skiftet, var der en utrolig tykt lag muret fiber masse der ikke holdt på noget som helst, hvis man ikke rengøre slipper fiberen, og det har den gjort her, rigtig træls at slibe af, det støver som ind i H.........



    Store klumper spartel masse kunne fjernes med spartel, inderskærm sad løs.



    Inderskærm blev limet til skærm og nederste del af front.



    Højre hjørne færdig.



    Venste hjørne færdig, mangler lige at bore et par huller til bagskjold.



    Så kom vi endelig til højre døråbning, noget af det sidste fiberarbejde på bilen, skærmet slebet ned til fiber på begge sider.



    Samlingen imellem inderskærm og skærm skulle også laves om.



    Så blev skærmet forlænget, skabelon lagt indvendig med fiber, samt fibermasse udenpå,. nu skal den bare stå og herde til næste weekend.

  11. #11
    Det ser sørme godt ud Kim, det er da en stort projekt i har gang i der !!!
    Men det undre mig, hvem der går og laver så mange revner/dårlige pasninger i deres biler.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  12. #12
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Ser godt , det er fint med alle billederne !

    Klik Billede for en større version

Navn:	fibersmeden.jpg
Vist:	142
Str:	23.0 KB
ID:	1323

  13. #13
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Det ser sørme godt ud Kim, det er da en stort projekt i har gang i der !!!
    Men det undre mig, hvem der går og laver så mange revner/dårlige pasninger i deres biler.
    Hej John
    Ja det kan man godt sige, Henrik regnede med at vi kunne lave den på en dag, men under alt det flotte dukker problemerne op,. Ja du har fuldstændig ret, jeg undre mig også, der er jo nogle folk som springer på enhver opgave, som de skulle have holdt sig fra, resultatet bliver jo derefter, men det ser vi jo også med alm. håndværker, rent bygge sjusk...
    jeg regner med vi bliver færdige i næste weekend, ca 8-10 timer igen,.

  14. #14
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Ser godt , det er fint med alle billederne !

    Klik Billede for en større version

Navn:	fibersmeden.jpg
Vist:	142
Str:	23.0 KB
ID:	1323
    Fibersmeden den var

  15. #15
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej John
    Ja det kan man godt sige, Henrik regnede med at vi kunne lave den på en dag, men under alt det flotte dukker problemerne op,. Ja du har fuldstændig ret, jeg undre mig også, der er jo nogle folk som springer på enhver opgave, som de skulle have holdt sig fra, resultatet bliver jo derefter, men det ser vi jo også med alm. håndværker, rent bygge sjusk...
    jeg regner med vi bliver færdige i næste weekend, ca 8-10 timer igen,.
    Send mig lige adressen på en mail, hvis jeg har tid i næste weekend, så kan det være jeg kigger forbi, for at se hvad i laver.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  16. #16
    keddex1982
    Guest
    Det er sku noget af en omgang i er igang med der! -men flot arbejde og super fed tråd med alle billederne!

  17. #17
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Hej Kim
    Det ser rigtigt flot ud det i har gang i der
    Jeg kan se på at baglygterne er malet indvendigt, det var mine også, bare sorte med det resultat at der ikke var meget lys, jeg gav dem en gang chromspray fra biltema sikke med lys der kom ud af det

  18. #18
    Citer Skrevet af Jan Vis Indlæg
    Hej Kim
    Det ser rigtigt flot ud det i har gang i der
    Jeg kan se på at baglygterne er malet indvendigt, det var mine også, bare sorte med det resultat at der ikke var meget lys, jeg gav dem en gang chromspray fra biltema sikke med lys der kom ud af det
    Hej Jan

    Nu kan vi snart se lyset på den anden side, ja sikke en omgang, troede vi kunne nå det på en weekend, der er næsten gået 4 , men sådan noget tager altid længere tid, det kan David vist også tale med om.
    ja de skiller ikke bilerne ad, som vi gør, du har helt ret, malet baglygte indvendig gir dårligere lys, jeg vil lade dit råd gå vider med chromspray.

  19. #19
    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010001.JPG
Vist:	17
Str:	654.7 KB
ID:	1379

    Så blev det atter weekend, fik spartlet lidt på undersiden af den nye åbning, fredag eftermiddag, så det kunne hærde til lørdag, her er Henrik ved at skære den nye åbning.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010003.JPG
Vist:	14
Str:	678.6 KB
ID:	1380

    Vi startede lørdag omkring middag med at lave den nye åbning, 5 timer efter, og der skal lige siges, man kan godt nok nå at få døren af og på ret mange gange på den tid, når man går og laver den slags arbejde, går der sku lidt af en sport i det, kan den blive bedre end den anden side,??det må vi se i morgen, skærmet skulle lige trækkes ind i top.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010005.JPG
Vist:	21
Str:	662.1 KB
ID:	1381

    Efter nogen justering kom døren til sit rette, ja den side blev lidt bedre en føresiden.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010006.JPG
Vist:	14
Str:	648.9 KB
ID:	1382

    Da passager døren blev rigtig god, måtte vi lige bruge et par ekstra timer på første dør, så de tår ens.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010002.JPG
Vist:	32
Str:	666.3 KB
ID:	1383

    Her er lige et fif til udstødnings ophæng, da de gamle ikke kunne få udstødningen højt nok op, det er Karsten ( Ruppe ) som er ide manden.
    Man bruger et gearkasse ophæng, her er det et fra en BMW, udstødningen hænger ikke i ophænget, men står på det.
    Jeg er med det sidste billede af ophænget, også blevet færdige med glasfiberarbejdet, men lover at der vil komme et par stykker når den er nymalet.

  20. #20
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010001.JPG
Vist:	17
Str:	654.7 KB
ID:	1379

    Så blev det atter weekend, fik spartlet lidt på undersiden af den nye åbning, fredag eftermiddag, så det kunne hærde til lørdag, her er Henrik ved at skære den nye åbning.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010003.JPG
Vist:	14
Str:	678.6 KB
ID:	1380

    Vi startede lørdag omkring middag med at lave den nye åbning, 5 timer efter, og der skal lige siges, man kan godt nok nå at få døren af og på ret mange gange på den tid, når man går og laver den slags arbejde, går der sku lidt af en sport i det, kan den blive bedre end den anden side,??det må vi se i morgen, skærmet skulle lige trækkes ind i top.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010005.JPG
Vist:	21
Str:	662.1 KB
ID:	1381

    Efter nogen justering kom døren til sit rette, ja den side blev lidt bedre en føresiden.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010006.JPG
Vist:	14
Str:	648.9 KB
ID:	1382

    Da passager døren blev rigtig god, måtte vi lige bruge et par ekstra timer på første dør, så de tår ens.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P1010002.JPG
Vist:	32
Str:	666.3 KB
ID:	1383

    Her er lige et fif til udstødnings ophæng, da de gamle ikke kunne få udstødningen højt nok op, det er Karsten ( Ruppe ) som er ide manden.
    Man bruger et gearkasse ophæng, her er det et fra en BMW, udstødningen hænger ikke i ophænget, men står på det.
    Jeg er med det sidste billede af ophænget, også blevet færdige med glasfiberarbejdet, men lover at der vil komme et par stykker når den er nymalet.
    Klik Billede for en større version

Navn:	fibersmeden.jpg
Vist:	86
Str:	23.0 KB
ID:	1384



  21. #21
    Klik Billede for en større version

Navn:	P5080009.JPG
Vist:	18
Str:	672.1 KB
ID:	1757 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080010.JPG
Vist:	11
Str:	681.4 KB
ID:	1758 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080011.JPG
Vist:	8
Str:	668.0 KB
ID:	1759
    Så kom T-Toppen fra maler, rigtig flot malet.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P5080012.JPG
Vist:	19
Str:	675.4 KB
ID:	1760 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080013.JPG
Vist:	19
Str:	694.0 KB
ID:	1761 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080014.JPG
Vist:	10
Str:	655.6 KB
ID:	1762
    De døråbninger blev rigtige gode.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P5080019.JPG
Vist:	13
Str:	662.5 KB
ID:	1763 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080020.JPG
Vist:	13
Str:	700.1 KB
ID:	1764 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080021.JPG
Vist:	17
Str:	665.3 KB
ID:	1765
    Efter 4 timer var døre og hjelm tilpasset.

    Klik Billede for en større version

Navn:	P5080022.JPG
Vist:	13
Str:	665.8 KB
ID:	1766 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080023.JPG
Vist:	9
Str:	661.1 KB
ID:	1767 Klik Billede for en større version

Navn:	P5080024.JPG
Vist:	14
Str:	674.7 KB
ID:	1768
    Og så lige et par billeder med solskin på den skønne T-Top

  22. #22
    keddex1982
    Guest
    Wauw den ser godt ud! -flot arbejde!

  23. #23
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Klik Billede for en større version

Navn:	fibersmeden.jpg
Vist:	2
Str:	23.0 KB
ID:	1769 Flot arbejde

Lignende Tråde

  1. Dagens arbejde
    Af david i forum Generelt Forum
    Svar: 21
    Sidste Indlæg: 25-11-2010, 17:39

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •