Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 42

Tråd: Klub- aften:

  1. #1

    Klub- aften:

    Jeg har tænkt på, om vi kan finde en dag hvor vi kan mødes og grille og få en Cola ?
    Bare lige for at sætte ansigt på medlemmerne. Det ville også være en anledning til at samle lidt
    mandskab til træf i Roskilde. Så i må godt tænke på en super- ide til en stand, som kan samle et stort
    publikum. :confused:

  2. #2
    Citer Skrevet af Rene Scholtz Vis Indlæg
    Jeg har tænkt på, om vi kan finde en dag hvor vi kan mødes og grille og få en Cola ?
    Bare lige for at sætte ansigt på medlemmerne. Det ville også være en anledning til at samle lidt
    mandskab til træf i Roskilde. Så i må godt tænke på en super- ide til en stand, som kan samle et stort
    publikum. :confused:
    Hej Rene

    Jeg håber på at kunne starte min motor op næste søndag... Så kunne vi da fyre op under grillen ved samme lejlighed :-)
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  3. #3
    Ja skal vi sige kl. 14, jeg skal holde min datters 18 års fødselsdag om lørdagen

  4. #4
    Allan
    Guest
    lyder som en hyggelig idè Renè ,jeg er ikke pt. klar over om jeg kan få "fri" søndag d 6/6 hos Christian Amager...vender tilbage
    Sidst rettet af Allan; 24-05-2010 kl 09:29. Grund: svar til ngendk :-)

  5. #5
    ngendk
    Guest
    Hvor i landet ville denne grill blive sat op?

  6. #6
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Hvor i landet ville denne grill blive sat op?
    Hos Christian på Amager, vi er blevet 70 members strong på 1 uge, så husk at købe rigeligt med grillkul

  7. #7
    ngendk
    Guest
    Helt sikkert, jeg er frisk.

  8. #8
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    lyder som en hyggelig idè Renè ,jeg er ikke pt. klar over om jeg kan få "fri" søndag d 6/6 hos Christian Amager...vender tilbage
    Hov det er Søndag 30-5-2010

  9. #9
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Hos Christian på Amager, vi er blevet 70 members strong på 1 uge, så husk at købe rigeligt med grillkul
    JA det er da helt fantastisk med 70 medlemmer på så kort tid, det er kun 1 uge siden vi var på GF nr. 1
    Og en hjemmeside der er fuld af liv, sådan skal det være.........
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  10. #10
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Rene Scholtz Vis Indlæg
    Hov det er Søndag 30-5-2010

    Hov ja for den .vi har jo stadig lidt maj tilbage ...sorry det er d 30/05-10

  11. #11
    Hvor meget er rigeligt med grillkull " briketter " ??jeg kan hente det i Metro i 10 kg´s poser.

    Hilsen
    Brian Amager

  12. #12
    Øv. Den 30. Får jeg udenlandske feriegæster.. Jeg ville ellers også have været med!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  13. #13
    Halløj

    Jeg er klar. Så kan jeg passende afleverer lift rustfri rør til Christian.
    Er det med eller uden fruer.

    Niels

  14. #14
    Morten36
    Guest
    Øv, der er vi jo ikke hjemme, er i Canada og USA til d. 17-6 ville ellers gerne over og se jer alle:-)

  15. #15
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Morten36 Vis Indlæg
    Øv, der er vi jo ikke hjemme, er i Canada og USA til d. 17-6 ville ellers gerne over og se jer alle:-)
    Med den fart der er på iøjeblikket kommer der helt sikkert masser af arrangementer, store som små hen over sommeren, god tur !

  16. #16
    Yes..

    Jeg planlægger at holde en "nummerpladefest" med masser af grillpølser og cocacola når min bil får plader på. ;-) DET skal da fejres med en masse Vette-legekammerater!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #17
    ngendk
    Guest
    Nogen detaljer om det her endnu? Jeg er i jylland lørdag, men havde tænkt mig at køre tidligt hjem søndag så vetten kan komme ud og trille. Er det i øvrigt med bedre halvdele, eller kun for medlemmer (og kommer der andre, jeg tror ikke konen gider med hvis hun er den eneste 'vette enke der)?

  18. #18
    Vil meget gerne deltage men har den årlige firma tamtam lørdag - Thorslunde festival - http://www.torslunde-festival.dk/ så hvis det går som det plejer så er det nok ik' særligt smart at føre motorkøretøj søndag men man kan jo blive overrasket og som ngendk og tidligere Niller skriver er det med fruer? tager min med hvis jeg / vi nu skulle være klar / ædru.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  19. #19
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Nogen detaljer om det her endnu? Jeg er i jylland lørdag, men havde tænkt mig at køre tidligt hjem søndag så vetten kan komme ud og trille. Er det i øvrigt med bedre halvdele, eller kun for medlemmer (og kommer der andre, jeg tror ikke konen gider med hvis hun er den eneste 'vette enke der)?
    Hos Christian på Kongelundsvejen ved 13 tiden vil jeg tro, jeg har lovet at demonstere hvordan man skifter et tændkabel ud som er brændt ( så man slipper for at købe et nyt sæt )

  20. #20
    Nosser - undskyld prøver igen. Nå så kom jeg også på. Jeg er imponeret over den fart og iver men ser fra mange sider, hatten af for det (no offence Andreas). Min week-end er ret tæt besat, familie arrangement (med mødepligt). Jeg kan muligvis få udgangstilladelse sidst på søndagen og vil gerne være med nu på søndag. Men Cristian kan vi få en adresse, jeg har prøvet at fare vild på Amager.
    Mit tidligere navn på forum var Jes #454, ikke at jeg har en 454 men det var mit medlemsnummer i CCD, syntes ikk lige det skulle bruges igen, nu 1976 pga vetten er en sådan.
    Til Claes, jeg glæder mig til at høre om når du får plader på din, hvor du fik den synet mm (jeg bor jo tæt på, i Allerød og skal igennem møllen til næste år).

  21. #21
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Hos Christian på Kongelundsvejen ved 13 tiden vil jeg tro, jeg har lovet at demonstere hvordan man skifter et tændkabel ud som er brændt ( så man slipper for at købe et nyt sæt )
    Helt perfekt. Jeg når det nok ikke liiiige til 13 - men ser om jeg ikke kan nå en grill pølse og en cola alligevel.

  22. #22
    Hej Jes. Min er ikke synet endnu - der har lige været nogle småting, der skulle afklares først ;-). Men - i næste uge så bliver den formentlig gjort klar til syn med ny hovedcylinder, dynomax-bagpotter(som jeg fik for en kasse øl af en flink CCD'er), ny beecool køler og forhjulslejer, der bliver spændt op til lir. Når den er synet regner jeg med at køre til Høje-Tåstrup og betale afgift.

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  23. #23
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Jes. Min er ikke synet endnu - der har lige været nogle småting, der skulle afklares først ;-). Men - i næste uge så bliver den formentlig gjort klar til syn med ny hovedcylinder, dynomax-bagpotter(som jeg fik for en kasse øl af en flink CCD'er), ny beecool køler og forhjulslejer, der bliver spændt op til lir. Når den er synet regner jeg med at køre til Høje-Tåstrup og betale afgift.

    Vette-hilsen

    Claes
    bob bob..... tror du ikke du skal låne mandens 75`r baglygte glas istedet for de helt røde bobler inden du triller til syn :p

  24. #24
    Interessant, glæder mig til at høre om det og hvad det kan koste - afgiften. Jeg husker du havde problemer med køleren sidste år. Jeg var hos kølerflikkeren i Hillerød men han opgav at lodde i den. Købte så en brugt men den er blevet utæt igen, de originale holder ikke til så meget, det svarer sig nok bedst at købe noget nyt. Be-cool køleren, hvor købte du den, har du et ordre nummer, har tænkt på at købe hos Summit. Takker for dit responce, mvh

  25. #25
    Hej Allan. Nej nej - jeg tror sgu den går. Det siger ham der skal syne den at det gør. Ellers er jeg der som en mis. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  26. #26
    Hej Jes.. Jeg FIK loddet min hos kølerfabrikken. Stort arbejde at hive den af og på. Efter 2 dage var den utæt igen. Grrrr.... Så kontaktede jeg vores alle sammens corvette-guru, David Arborg, der skaffede Beecool køleren hjem for mig - gennem Summit så vidt jeg husker. Så spørg du ham - han er ret god til den slags. ;-)

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  27. #27
    Citer Skrevet af nillerdrengen Vis Indlæg
    Halløj

    Jeg er klar. Så kan jeg passende afleverer lift rustfri rør til Christian.
    Er det med eller uden fruer.

    Niels
    Jeg kigger forbi søndag, da det nok er min bedste chance for at se min mand i denne uge

    Mia

  28. #28
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af mamamia Vis Indlæg
    Jeg kigger forbi søndag, da det nok er min bedste chance for at se min mand i denne uge

    Mia
    Hvem pokker er hende Mamamia.....:p

  29. #29
    Hej Jes.

    Kommer i tanke om, at min Beecool køler skal ændres en lille smule ved gearoliestudsen fordi den jeg har fået hjem faktisk er en "late 1976-1982". Hvis nu din ER en late 1976 så kunne det jo være helt fantastisk hvis du ville overtage min - så jeg kan få en 100% direct fit 1975'er.

    Den jeg har på lager er denne model(billedet er en Dewitts - men viser ind/udtag fint. Prøv at kig om dine skal gå sådan. ;-)




    Mine skal gå sådan for at passe 100%

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  30. #30

Lignende Tråde

  1. Mini-motordag hos tp radio / aften kursus
    Af Rene Scholtz i forum Teknisk Forum
    Svar: 13
    Sidste Indlæg: 25-09-2010, 07:44
  2. Klub kalender
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 29-05-2010, 22:40

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •