Resultater 1 til 16 af 16

Tråd: R.I.P Chuck

  1. #1
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    R.I.P Chuck

    Chuck som en del af jer kender døde desværre igår efter komplikationer fra en operation, 47 år gammel.

    Chuck var et sjældent menneske som altid var klar til at hjælpe, give råd og vejledning.

    Chuck efterlader kone og fire børn.

    R.I.P. my true friend.

  2. #2
    Øv hvor sørgeligt.... R.I.P.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Det er da en sørgelig nyhed.
    Mine tanker går til hans familie.

    R.I.P Chuck
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  4. #4
    Mine tanker går til Chucks familie

    R.I.P Chuck
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  5. #5
    Allan
    Guest
    Alt for tideligt i en alder af kun 47

    R.I.P. Chuck

  6. #6
    kurt
    Guest
    Mine tanker går til familien

    R.I .P chuck

  7. #7
    Det gør mig ondt at høre, mine tanker går til familien.

    Kim

  8. #8
    Jeg satte altid mindst en time af når jeg ringede til Chuck... Og det var ikke bare snak om knastaksler og karburatorer, men lige så meget om familien og drømmen om at blive selvstændig igen og og og.......

    På billedet nedenunder, kan i se Chuck sammen med dragracing legenden Don Garlits og hans datter Sarah. Et billede han var meget stolt af!

    http://www.garlits.com/

    For those of You who is not Danish speaking.... When ever I gave Chuck a call, I reserved a minimum of one hour totalk to him... Everything wasn't about camshafts, carbs and Cid, but just as much about the family and the dream of being independent again...

    On the picture below, You can see Chuck together with the Drag Racing legend Don Garlits and he's daugther Sarah... A picture he was very proud of.....


    You will be missed!


    Chuck_Don_Garlits_Sarah_Picture_026[1].jpg
    Sidst rettet af Stingray69; 11-02-2011 kl 10:18.
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  9. #9
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Chuck Heindl bliver begravet idag kl 10 (+6 timer), Mia er derovre og repræsenterer den danske side og klubben, der var 850 til viewing og der kommer sikkert flere idag.

    http://www.facebook.com/event.php?ei...715939&index=1

    http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg...GRid=65470992&

    http://drr.infopop.cc/eve/forums/a/t...2/m/6677090695

  10. #10
    Hej Alle der hjemme
    Famillien her over har lige set billede Christian har lagt ind og de er rort til taare. Det betyder rigtig meget for dem saa hvis nogle af jer der kender Chuck har lyst til at skrive noget til dem paa engelsk saa gor det endelig, det varmer meget og det har de brug for.
    Jeg har fortalt lidt om jer alle som jeg ved har haft noget med Chuch at gore, og de er stolte over at der kommer en helt fra Danmark representere jer. Jeg skal hilse jer alle og sige tak

    Hilsen Mia

  11. #11
    47 år er jo ingen alder...

    R.I.P. Chuck
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  12. #12
    Dear Mia,
    It is so very nice that you take the time and effort to travel to USA to go to Chuck funeral.

    To Chuck family, I was with a sad hart I read the news about Chuck, I’ve never met Chuck in person. But he often helped in various matter regarding my car. Always did he find the time to help me. I know is it a big loss for you all to loss Chuck. But I can tell you, that a lot of people here in Denmark are also very sad.
    You are all in our thought, and Chuck will be in our prayers tonight.
     
    R.I.P Chuck.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  13. #13
    Citer Skrevet af mamamia Vis Indlæg
    Hej Alle der hjemme
    Famillien her over har lige set billede Christian har lagt ind og de er rort til taare. Det betyder rigtig meget for dem saa hvis nogle af jer der kender Chuck har lyst til at skrive noget til dem paa engelsk saa gor det endelig, det varmer meget og det har de brug for.
    Jeg har fortalt lidt om jer alle som jeg ved har haft noget med Chuch at gore, og de er stolte over at der kommer en helt fra Danmark representere jer. Jeg skal hilse jer alle og sige tak

    Hilsen Mia
    Hej Mia

    Rigtig sødt af dig at repræsenterer den danske side af klubben, stor respekt, og sig til Chuck familie at mine tanker går til dem,.

    Med venlig hilsen
    Kim

  14. #14
    Karsten #999
    Guest
    RIP Chuck

    Hvor er livet nogle gange unfair, det er ofte de bedste der forlader os først - Chuck hjalp mig utroligt meget da jeg byggede min motor og jeg kunne ikke have gjort det så godt uden ham, æret være hans minde.

    Mine tanker går til familien i denne svære tid.

    Mvh
    Karsten Horn

  15. #15
    To a family who have just lost a member,
    I just want to say:

    I`m so sorry for you`r loss.

    We`ll all miss you, we hope you're happy wherever you are and we are grateful to have had you in our lives.

    An amazing man, you will NEVER be forgotten and always be in our hearts.

    Thanks for all the time you spend on me.

    From a friend, who has just lost a friend!

    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  16. #16

Lignende Tråde

  1. Former GM Design Chief Chuck Jordan Dies at 83
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 11-12-2010, 21:32

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •