Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Vetten vil ikke starte

  1. #1

    Vetten vil ikke starte

    Kørte vetten til sit vinter hi, den kørte fint på turen 7-8 km da jeg landede slukkede jeg motoren. Startede igen uden problemer og kørte den på plads. Ugen efter ville jeg starte op og køre på liften, den tørner fint men vil overhovedet ikke starte,den får benzin og tændrørerne er våde. Hvad f... Kan det være. Mvh Peter

  2. #2
    Alm. tænding - løse forbindelser, platiner, fordelerdæksel, tændspole.

    eller elektronisk tænding (HEI) - modulet kan uden varsel være dødt når man skal starte.

  3. #3
    Citer Skrevet af Pfingstl Vis Indlæg
    Alm. tænding - løse forbindelser, platiner, fordelerdæksel, tændspole.

    eller elektronisk tænding (HEI) - modulet kan uden varsel være dødt når man skal starte.
    Får det tjekket tak for svar. Peter

  4. #4
    Hvis den har MSD tænding kan det også være batteri spændingen der er for lav (batteriet skal oplades)

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  5. #5
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Hvis den har MSD tænding kan det også være batteri spændingen der er for lav (batteriet skal oplades)

    /Karsten
    Havde ladet batteri op og skiftet Tændingsmodul hjalp ikke. Tænker måske spole eller dæksel.Må have det hele målt igennem. takker for svar.

  6. #6
    Hvilket system har du ?

  7. #7
    Citer Skrevet af Thor Vis Indlæg
    Havde ladet batteri op og skiftet Tændingsmodul hjalp ikke. Tænker måske spole eller dæksel.Må have det hele målt igennem. takker for svar.
    HEI tænding. Har sgu ikke fået målt den igennem det er bare mærkeligt at den først kører fint og kort efter ikke vil starte starteren snurrer fint rundt ,men et hurtigt tjek viste at der ikke var gnist i hætterne. Derfor skiftede jeg Tændingsmodul, som i anbefalede og det var da også meget nærliggende. Men jeg er sgu ikke så skarp i strøm. Men 1000 tak for input herfra siden
    ,

  8. #8
    Er der strøm på fordeleren mens nøglen drejes eller falder den ud?

    HEI vil gerne have en god plus. Jeg skiftede til et MSD modul med omdrejningsbegrænser og den kunne derefter kun starte med besvær og ikke tage omdrejning. En god relæstyret plus løste problemet.

    Mål om der er strøm når nøglen drejes eller lav en midlertidig plus til fordeler og se hvad der sker.

  9. #9

Lignende Tråde

  1. Corvette "langsom" til at starte
    Af Hr Casper Bonde Jensen i forum Teknisk Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 11-10-2016, 13:55
  2. Til jer med træk på Vetten:
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 18-07-2016, 09:23
  3. Vetten Driller
    Af Michael Pedersen i forum Teknisk Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 12-04-2016, 17:29
  4. Boltsæt til vetten
    Af nillerdrengen i forum Teknisk Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 24-05-2010, 20:48

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •