Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 46

Tråd: Bremse/undervogns-tjek dag lørdag den 2/4-2011

  1. #1

    Cool Bremse/undervogns-tjek dag lørdag den 2/4-2011

    Lørdag den 2/4-2011 klokken 13-18 vil vi gerne holde en skruedag på adressen Hadsundvej 12F, 2610 Rødovre, hvor vi kigger bremser og undervogn efter.

    Der er mulighed for at få bilen op på en lift, afmontering af hjul, tjek af bremsebelægninger, styrekugler, bærekugler o.s.v.

    Husk arbejdstøj og eventuelt handsker

    Vi sætter også en grill op så ingen behøver at gå sultne hjem!

    Du må meget gerne skrive her om det har interesse, så vi har en ide om hvor mange der kommer....
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  2. #2
    Hej Christian

    Lyder rigtig cool!

    Jeg vil meget gerne komme, hvis det er fysisk muligt!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Rigtig godt Christian.
    Husk at ligge den i kalenderen.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  4. #4
    Vil meget gerne komme hvis muligt.
    Har et sådant sæt http://www.vansteel.com/index.cfm?fu...p=1866&ID=2101 liggende som jeg skal have skruet på, på et eller andet tidspunkt så kunne være rigtigt fedt med lidt fif og fiduser.

    Elektrikeren / Søren
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  5. #5
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Picture%20133.jpg

    Det meste af kittet bortset fra bøsningerne i a-armene burde kunne klares på en søndag, hvis klubben fik købt et kit til hjulindstilling ville det være totalt

  6. #6
    Hej David.

    Hvis du leder efter et passende kit til en passende pris, så synes jeg vi skal kigge på det!

    Skriv det eventuelt på indkøbslisten, som jeg har oprettet. Rigtig godt forslag - kunne være ret cool at have i klubben!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    Lyder som en god ide Christian.
    Håber det passer ind i kalenderen, og det ikke pisser med

    Niels

  8. #8
    Yes. Endnu en fed personlig avatar! Kanon, Nillerdreng!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  9. #9
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Søndag d. 3/4-2011 klokken 13-18 vil vi gerne holde en skruedag på adressen Hadsundvej 12F, 2610 Rødovre, hvor vi kigger bremser og undervogn efter.

    Der er mulighed for at få bilen op på en lift, afmontering af hjul, tjek af bremsebelægninger, styrekugler, bærekugler o.s.v.

    Husk arbejdstøj og eventuelt handsker

    Vi sætter også en grill op så ingen behøver at gå sultne hjem!

    Du må meget gerne skrive her om det har interesse, så vi har en ide om hvor mange der kommer....

    Hej Christian

    Er der mulighed for at købe/låne stumper hvis der noget der skal skiftes ???


    Hvad er prisen for dette ....


    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  10. #10
    Med hensyn til stumper, så afholdes arrangementet hos Claus, som har lidt reservedele liggende til fornuftige priser hvis der skulle blive behov.

    Jeg er stor tilhænger af Davids forslag! Kan vi nå at have stumperne hjemme inden?

    Ude i min garage ligger der vist nogle næsten nye bremseklodser, en idlerarm og "klemmer" til kaliprene som jeg tager med.... Jeg kan kun opfordre til at alle medbringer bremse/undervognsdele hvis i har noget liggende!
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  11. #11
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Med hensyn til stumper, så afholdes arrangementet hos Claus, som har lidt reservedele liggende til fornuftige priser hvis der skulle blive behov.

    Jeg er stor tilhænger af Davids forslag! Kan vi nå at have stumperne hjemme inden?

    Ude i min garage ligger der vist nogle næsten nye bremseklodser, en idlerarm og "klemmer" til kaliprene som jeg tager med.... Jeg kan kun opfordre til at alle medbringer bremse/undervognsdele hvis i har noget liggende!
    Hvis du får plads, må du gerne tage mine baghjulsophæng med.

    Niels

  12. #12
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Det caster/chamber instrument som jeg har ser sådan ud, Graves har lovet at kigge på at lave en adapter, når den er lavet er alle velkomne til at låne værktøjet til en værkstedsdag, det er ret præcist fordi det går på spindlen

    casterchamber-002s.jpg
    casterchamber-001s.jpg

  13. #13
    Hej David

    Dette her er klub ånd så det fløjter.

  14. #14
    Citer Skrevet af nillerdrengen Vis Indlæg
    Hvis du får plads, må du gerne tage mine baghjulsophæng med.

    Niels
    Jamen så vil jeg da opfordre til at alle tager deres stumper med.... Så kan vi jo ved samme lejlighed holde et swap meet!
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  15. #15
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Rude (Skælskør)
    Indlæg
    LXXXVI
    Vi er ikke kommet fra ferie, når skruedagen skal holdes.
    Det er jeg faktisk lidt ærlig over, det er vores plan at få synet og indregistreret vette her til foråret, så det havde været kanon at få tjekket bremser og undervogn inden den skal synes, men sådan er det vi kan jo ikke være alle steder på en gang

  16. #16
    Citer Skrevet af Wrang Vis Indlæg
    Vi er ikke kommet fra ferie, når skruedagen skal holdes.
    Det er jeg faktisk lidt ærlig over, det er vores plan at få synet og indregistreret vette her til foråret, så det havde været kanon at få tjekket bremser og undervogn inden den skal synes, men sådan er det vi kan jo ikke være alle steder på en gang

    Aflys din ferie :-)

    Pjat, jeg er sikker på der er venlige sjæle der gerne vil hjælp et par timer med dine bremser/undervogn, når den tid kommer
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  17. #17
    keddex1982
    Guest
    Jeg vil også gøre hvad jeg kan for at få det passet ind i kalenderen.. og hvis vejret er til det.. ellers kommer jeg i alm. bil og suger til mig af corvette viden :D -men det ville være nice at få vetten kigget efter da den trækker til den ene side..

  18. #18
    Det ender med at vi må tage lørdagen med

    Jeg har talt med en uddannet synsmand der kender alle reglerne og som samtidig har kendskab til amerikanerbiler i almindelighed, han har sagt at han gerne vil komme.

    Så hvis du skal have din bil synet, har du nu chancen for at få et kvalificeret bud på standen af din bil, og hvad der eventuelt skal laves!

    Vi har fire lifte til vores rådighed.

    Husk at tage stumper med til swapmeet! Måske kan du komme af med noget du ikke har brug for, måske kan du finde hvad du ikke lige vidste at du manglede
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  19. #19
    Allan
    Guest
    Satme iorden Christian . Tager lidt forskelligt med til swapmeet .bla. komplet nyt vacum slangesæt ,dashboard...

  20. #20
    Det er bare for fedt, det her!

    Det er vildt godt gået, Christian!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  21. #21
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Jeg vil da nok også kigge forbi så kan man håbe på vettevejr

  22. #22
    Hay
    Brian og jeg kommer også

    Christian :

    Skal vi tage noget med?

    Helle

  23. #23
    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    Hay
    Brian og jeg kommer også

    Christian :

    Skal vi tage noget med?

    Helle
    Det ved du da godt vi skal have bremsebakker med og en stol til mig så jeg kan sidde og kikke på at Christian skifter dem...


    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  24. #24
    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    Hay
    Brian og jeg kommer også

    Christian :

    Skal vi tage noget med?

    Helle
    Claus garage er sponsor på grillpøser og undertegnede på øl og vand....

    Sidst rettet af Stingray69; 13-02-2011 kl 19:59. Grund: Sdaveflejl
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  25. #25
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    Det ved du da godt vi skal have bremsebakker med og en stol til mig så jeg kan sidde og kikke på at Christian skifter dem...


    Brian
    Og du tør godt lade mig fixe dine bremser???

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  26. #26
    Tiden går... Igår var det højt solskinsvejr, og der var tid til også at gå på bådudstilling. Var i Bella Centeret med Brian (han havde fribilletter)... Så det havde jeg set frem til hele ugen... Desværre havde Brian en "ven" med.... En af den slags der konstant skal være under opsyn Fordi han ikke må komme ud fra sin institution uden opsyn.. Men det blev da meget hyggeligt alligevel

    Til sagens kerne:

    Nu er det snart tid for undervogns- bremsedag med Men hvor mange bliver vi??? Hvis du har tænkt dig at komme med, så gi' lyd, vi skal lige finde ud af hvor meget vi skal købe ind til grillen ..
    Husk at der også kommer en prof. synsmand der kan vurdere din bil... Uanset om du skal til syn eller ej... (der er ikke nogen der bliver kasseret )



    Christian
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  27. #27
    Hej Christian. Jeg kommer!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  28. #28
    Hej Christian og alle andre skønne corvette ejere.

    Nu nærmer den tid sig hvor jeg skal være i nærhedden af en corvette for at se noget til min mand i weekenderne
    Så jeg tænkte om jeg skulle tage en kage eller to med når jeg alligevel kigger forbi til jers undervogns hvad som helst dag .
    Kærligst Mamamia

  29. #29
    Lyder rigtig lækkert, Mamamia! Kage kan vi jo altid spise!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  30. #30
    Hej Christian og alle andre skønne corvette ejere.

    Nu nærmer den tid sig hvor jeg skal være i nærhedden af en corvette for at se noget til min mand i weekenderne
    Så jeg tænkte om jeg skulle tage en kage eller to med når jeg alligevel kigger forbi til jers undervogns hvad som helst dag .
    Kærligst Mamamia
    Coooool Mamamia... Kage er godt... Claus har en kaffemaskine der sir spar 2, og jeg tager også lige et par termokander med
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

Lignende Tråde

  1. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 22-01-2011, 21:00
  2. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 21-09-2010, 20:40
  3. På søndag 13. Juni
    Af merc i forum Generelt Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 13-06-2010, 22:51

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •