Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Motor trækker dårligt ved lave RPM.

  1. #1

    Motor trækker dårligt ved lave RPM.

    Min 327/300hk fra '66 trækker dårligt fra start og ved lave omdrejninger, men hvis den får meget gas kommer den rimeligt af sted, men skal også have meget ellers dør motoren. Den kører også uroligt ved jævn kørsel og ved det mindste ekstra tryk på speederen, dvs. ved almindelig kørsel hvor man regulerer lidt op og ned på gassen, rykker den som om man træder pludseligt til. Jeg havde ikke rigtig mærket det før end på en tur i dag med andre klassiske biler hvor den er blevet helt umulig.
    Bilen er helt ny for mig så jeg har ikke så meget erfaring med den eller med V8 i det hele taget. Nogen der kan hjælpe/har et bud på hvad der er galt?

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    A
    Citer Skrevet af Svend Vis Indlæg
    Min 327/300hk fra '66 trækker dårligt fra start og ved lave omdrejninger, men hvis den får meget gas kommer den rimeligt af sted, men skal også have meget ellers dør motoren. Den kører også uroligt ved jævn kørsel og ved det mindste ekstra tryk på speederen, dvs. ved almindelig kørsel hvor man regulerer lidt op og ned på gassen, rykker den som om man træder pludseligt til. Jeg havde ikke rigtig mærket det før end på en tur i dag med andre klassiske biler hvor den er blevet helt umulig.
    Bilen er helt ny for mig så jeg har ikke så meget erfaring med den eller med V8 i det hele taget. Nogen der kan hjælpe/har et bud på hvad der er galt?
    Ved du hvilken gearing, knast og karburator den har, imiddelbart lyder det som en vild knast eller en tænding som ikke kører med vacuum-forstilling?

  3. #3
    Nej, jeg ved ikke noget, men det er ikke en vild knast, den har kørt helt fornuftigt. Jeg har iøvrigt fået kontakt med en ældre mekaniker, der vil kan kigge på den om et par dage, så jeg håber han kan hjælpe.

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Hvis det ikke lykkes er du velkommen til at skrive igen, er i Jylland til daglig

  5. #5
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Hvis det ikke lykkes er du velkommen til at skrive igen, er i Jylland til daglig
    Hej David

    Er du emigreret til fastlandet

  6. #6
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej David

    Er du emigreret til fastlandet
    Næ nej , men nu arbejder jeg Fredericia så måske du gir en kop kaffe en dag :-)

  7. #7
    Næ nej , men nu arbejder jeg Fredericia så måske du gir en kop kaffe en dag :-)
    Selvfølgelig du er altid velkommen, ( Mi casa es su casa ) så har du da fået et stykke vej til arbejde-.

Lignende Tråde

  1. Hvor mange tommer skal jeg lave udstødningssystemet i?
    Af keddex1982 i forum Teknisk Forum
    Svar: 7
    Sidste Indlæg: 23-02-2011, 22:40
  2. Høje eller lave ventildæksler
    Af Anders i forum Teknisk Forum
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 27-05-2010, 18:47
  3. SB/BB - v - BB motor
    Af John i forum Teknisk Forum
    Svar: 20
    Sidste Indlæg: 25-05-2010, 21:38

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •