Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: A Corvette Ringsted

  1. #1

    A Corvette Ringsted

    Hej
    Nogen der har erfaringer med A Corvette.

    Købte en "Renoveret" TH400 gearkasse af ham sidste år.
    Fik ikke noget på skrift fra ham.
    Der gik ikke længe før den havde svært ved at komme i 3. gear.
    Så købte nyt filter og olie. Da vi tog bundkaret af, var der meget slam i bunden. Olie røret fra filter og op i gearkassen var ikke monteret korrekt.
    Hvor røret gå op i til oliepumpen (altså øverst) sad O-ringen nede midt på røret.
    Vi rensede bundkaret, fik røret monteret korrekt, nyt oliefilter og olie på.
    Det blev ikke bedre, så kontaktede A-Corvette, som gerne ville ha' gearkassen over.
    Efter 14 dage kontaktede jeg ham, og han kunne fortælle det ikke var en han havde solgt.
    Blev en anelse sur, og vi blev enige om, at jeg skulle køre over til ham, så vi kunne se hinanden i øjnene.
    Kørte derover d. 11. April (broafgift Storebælt). Da vi stod derover kunne han godt huske mig, så den skulle bare laves på garantien.
    Fik kontakt til ham i dag (efter mange forsøg) Hvor han igen fortalte, at det ikke var en han havde lavet.
    Han ville sende billeder af gearkassen i dag, så jeg kan se hvor slidt den er.
    Men har ikke modtaget nogen.

    Nu bliver jeg meget nervøs.
    Er det en man kan regne med, hvad er jeres erfaringer..??

    Henrik E

  2. #2
    Kedelig historie ....
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  3. #3

    Endnu en beretning.

    Helt forventelig historie.....

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Henrik E Vis Indlæg
    Hej
    Nogen der har erfaringer med A Corvette.

    Købte en "Renoveret" TH400 gearkasse af ham sidste år.
    Fik ikke noget på skrift fra ham.
    Der gik ikke længe før den havde svært ved at komme i 3. gear.
    Så købte nyt filter og olie. Da vi tog bundkaret af, var der meget slam i bunden. Olie røret fra filter og op i gearkassen var ikke monteret korrekt.
    Hvor røret gå op i til oliepumpen (altså øverst) sad O-ringen nede midt på røret.
    Vi rensede bundkaret, fik røret monteret korrekt, nyt oliefilter og olie på.
    Det blev ikke bedre, så kontaktede A-Corvette, som gerne ville ha' gearkassen over.
    Efter 14 dage kontaktede jeg ham, og han kunne fortælle det ikke var en han havde solgt.
    Blev en anelse sur, og vi blev enige om, at jeg skulle køre over til ham, så vi kunne se hinanden i øjnene.
    Kørte derover d. 11. April (broafgift Storebælt). Da vi stod derover kunne han godt huske mig, så den skulle bare laves på garantien.
    Fik kontakt til ham i dag (efter mange forsøg) Hvor han igen fortalte, at det ikke var en han havde lavet.
    Han ville sende billeder af gearkassen i dag, så jeg kan se hvor slidt den er.
    Men har ikke modtaget nogen.

    Nu bliver jeg meget nervøs.
    Er det en man kan regne med, hvad er jeres erfaringer..??

    Henrik E

    Superærligt, får lyst til at nævne historien om TCI som levede op til deres livstidsgaranti på en gearkasse , de valgte at sende en ny og bedre model og der var gået 4-5 år! https://www.tciauto.com/

  5. #5
    Ærgerligt 😕 . Jeg har købt en renoveret bil hos han og jeg har over 100 historier af samme slags.
    læren af det må være at få alt på skrift.

  6. #6
    Desværre der det ikke første gang det er oppe og vende

    Niels
    Sidst rettet af nillerdrengen; 23-04-2017 kl 18:46.
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  7. #7
    Allan
    Guest
    Jan Holbæk har også lidt trist købs erfaring ......

  8. #8
    Har kun hørt dårlige ting om ham, han minder om Låsby Svendsen handels metoder.

  9. #9

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •