Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Eckler's bestilling, Sharon er MIA

  1. #1

    Eckler's bestilling, Sharon er MIA

    Jeg er ved at bestille hos Eckler's, men fik en Out of Office Autoreply tilbage om at Sharon er væk "until further notice" (lyder da ikke godt?).

    Hvem kan man ellers kontakte derovre?
    Virker det at bestille via web (jeg tænker på rabataftalen)?
    Eller er det bare at maile til sales@ecklers.net og så håbe på det bedste?

    Det er jo lidt besværligt når man bruger ShopUSA, så er man jo nødt til at have den rigtige pris på hver enkelt vare...

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Jeg er ved at bestille hos Eckler's, men fik en Out of Office Autoreply tilbage om at Sharon er væk "until further notice" (lyder da ikke godt?).

    Hvem kan man ellers kontakte derovre?
    Virker det at bestille via web (jeg tænker på rabataftalen)?
    Eller er det bare at maile til sales@ecklers.net og så håbe på det bedste?

    Det er jo lidt besværligt når man bruger ShopUSA, så er man jo nødt til at have den rigtige pris på hver enkelt vare...

    /Karsten
    Er det ikke bare at ringe eller bruge webformen, det burde virke. Husk at dele til biler som er mere end 30 år gamle er "parts for antique auto" og derfor fritaget for told/moms.

  3. #3
    OK, man kan godt bruge "rabat-koden" med web formen?
    Det med reservedele skulle være fritaget for told og moms er vist ikke rigtigt, det gælder ikke for nye dele! Eller har de lavet om på det igen for nylig??

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    OK, man kan godt bruge "rabat-koden" med web formen?
    Det med reservedele skulle være fritaget for told og moms er vist ikke rigtigt, det gælder ikke for nye dele! Eller har de lavet om på det igen for nylig??

    /Karsten
    jeg har ikke prøvet webformen, men den burde virke, mht. til told/moms har jeg fået de sidste par forsendelser igennem på lav sats fordi det var nye dele men til en veteranbil (new old stock)

  5. #5
    Allan
    Guest
    Har kun hørt dårlige erfaringer om brugen af webformen....

    mv8
    allan

  6. #6
    Ja, man kan tilsyneladende ikke bruge den når man skal bruge vores kundenummer, det eneste sted man kan indtaste noget i den retning er i deres "coupon" felt, og den accepterer ikke koden. Jeg har forwardet mailen til deres generelle salgsmail og så må jeg lige ringe til dem. Måske Sharon når at komme tilbage inden det lykkes ;)
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  7. #7

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •