Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Ang. Ganløse Hillclimb

  1. #1
    Ej Registreret
    Guest

    Ang. Ganløse Hillclimb

    Til Jer der lidt spøgefuldt skriver om at stille op som deltagere i Ganløse Hillclimb: Gør det!

    I vil stensikkert have det fantastisk sjovt bag rattet, publikum vil elske bilerne, og det er den suverænt nemmeste form for rigtig historisk motorsport man kan finde. Desuden er ruten i Ganløse meget tolerant overfor begyndere: Den er både nem at lære og med bedre plads end på de andre hillclimbs i serien. Alle kørsler er på tid, og konkurrencen er ikke vildere end man selv gør den til.

    Men selvfølgeligt er det farligt, og noget af det værste der kan ske er, hvis man bliver hooked på det: Så bliver det dyrt og tidskrævende, men også endnu sjovere. Jeg håber nogle af Jer gør alvor af det!

    Venlig hilsen
    Claus Ebberfeld
    www.MotorRetro.com

  2. #2
    Hej Claus

    Velkommen på hvor ydmyge hjemmeside!

    Hvor er det rart at høre, at én fra et andet sted i bilverdenen, ser positivt på vores deltagen med vores "brumbasser".

    Jeg føler mig ganske overbevist om, at folk vil kunne se et par Corvetter til start i Ganløse. Jeg kan personligt love, at der kommer mindst én!

    Vette-hilsen


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Jeg regner da med at deltage :-) Bare det lige passer ind i kalenderen osv.... Jeg regner ikke med at imponere nogen ud over en masse larm, og måske skrider dækkene lidt ved igangsætning af automobilet
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  4. #4
    Ej Registreret
    Guest
    Det lyder virkeligt godt, for det er præcis hvad mange kommer for at se: Ganløse er mest tilskuervenligt i startområdet.

  5. #5
    Hvornår er det?
    Hvis nogle CCCD medlemmer stiller op til dette, så skal vi da stille op med et support hold, for at vise flaget !!!


    /John

    SB power......time slips always tell the truth............
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6

Lignende Tråde

  1. Ganløse Hillclimb
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 21
    Sidste Indlæg: 19-01-2011, 19:34

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •