Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Port størrelse

  1. #1

    Port størrelse

    Hej alle
    Overvejer nyt indsugningsmanifold og har kigget lidt på port størrelser.
    Har kigget lidt her og der og læst lidt her og der men er ikke blevet klogere på om det betyder noget eller hvad.
    Mine topstykker er 2,2x1,2 og leverandører anbefaler FeelPro 1205 som har størrelse 2,09x1,28
    Manifolder jeg har kigget på er (det er singleplane pga. min Fast-Efi da det åbenbart er bedre end dualplane når man har sprøjt på):
    Victor Jr. 1,90x1,10 som også anbefales med FeelPro 1205 men som jo har mindre porte end topstykker.
    Torker II 1,73x1,09 også FeelPro 1205, noget mindre porte
    Weiand 7530WND Team G 2,10x1,24, også FeelPro 1205 og som har porte der næsten er mangen til topstykker.
    Spørgsmål: hvilket er umiddelbart bedst og hvad betydning har alt det her med portmatching?
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  2. #2
    Prøv lige at spørge på FAST forum. Der er nogle der der ved noget om manifolder.

    Det lader til at single plane er bedst.

    Ham der kalder sig AA ved en masse om det og svarer hurtigt og seriøst. Der er også en tråd om tre manifolder.

  3. #3
    Prøv lige at spørge på FAST forum. Der er nogle der der ved noget om manifolder.

    Det lader til at single plane er bedst.

    Ham der kalder sig AA ved en masse om det og svarer hurtigt og seriøst. Der er også en tråd om tre manifolder.
    He ja ved det, har spurgt derinde vedr. dual / single plane og de siger single plane alle sammen men kunne jo lige spørge om hvilket de synes ville være det bedste.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •