Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Sort instrumentbord..

  1. #1
    keddex1982
    Guest

    Sort instrumentbord..

    Jeg har forsøgt at give instrumentbordet vinylmakeup for at det får den rigtige sorte farve igen, men jeg synes ikke det bliver rigtigt sort..

    Jeg har også prøvet at rense det med vinylrens og derefter give det vinylmakeup men det hjalp heller ikke..

    Findes der et godt produkt der kan gøre det rigtigt sort igen? -jeg har på et tidspunkt hørt om et produkt der hedder "rubber black" som skulle kunne farve det rigtigt sort men er der nogle af jer der har erfaring med det?

  2. #2
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Hej Keddex

    Rubber black, må da være til gummi (dæk)
    Der findes noget der hedder Bumper black til plast kofanger mm, det har jeg brugt med godt resultat og vinyl er vel et plast produkt.
    Det kan da være et forsøg værd ?

  3. #3
    Hvad med noget af det her??? Jeg har engang malet en "himmel" med godt resultat... vinylen blev ekstremt blød, men træk sig samme da den hærdede op..... http://www.hbc-system.dk/Vinyl---Plastik-Coat-3771.aspx
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  4. #4
    keddex1982
    Guest
    Citer Skrevet af Jan Vis Indlæg
    Hej Keddex

    Rubber black, må da være til gummi (dæk)
    Der findes noget der hedder Bumper black til plast kofanger mm, det har jeg brugt med godt resultat og vinyl er vel et plast produkt.
    Det kan da være et forsøg værd ?
    Ja, jeg skal ikke kunne sige det.. hørte bare på et tidspunkt at man vidst kunne bruge rubber black til at farve vinylen med.. men har ingen planer om at forsøge mig hvis der ikke er nogen der har efaringer med det..

    Jeg prøver lige at undersøge det der bumper black.. det kunne måske være en mulighed..

    Det ville være rart hvis der var nogen herinde der havde nogle erfaringer med det.. vinylen er jo 39år gammel og det ville være træls hvis man kom til at smøre noget på som så fik det til at krakkelere eller lign..

  5. #5
    keddex1982
    Guest
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Hvad med noget af det her??? Jeg har engang malet en "himmel" med godt resultat... vinylen blev ekstremt blød, men træk sig samme da den hærdede op..... http://www.hbc-system.dk/Vinyl---Plastik-Coat-3771.aspx
    Ja, det ser ud til at det er lavet til det.. du har ikke prøvet at bruge det på gammel vinyl?

    Tror evt. jeg lige vil prøve at finde noget gammelt vinyl jeg kan prøve mig lidt frem på..

  6. #6

  7. #7
    keddex1982
    Guest
    Citer Skrevet af Jan Vis Indlæg
    Jeg prøver at tage en flaske med..skal alligevel til thansen efter autosol chrom glans i dag.. så må jeg lige prøve det et sted som ikke kan ses for meget...

    Takker for linket!

  8. #8

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •