Resultater 1 til 22 af 22

Tråd: Betaling af medlemskab?

  1. #1

    Betaling af medlemskab?

    1/9-2016

    Kan vi ikke lige få en update på dette - eller har jeg overset noget?


    Jens

  2. #2
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Pfingstl Vis Indlæg
    1/9-2016

    Kan vi ikke lige få en update på dette - eller har jeg overset noget?


    Jens
    Det blev vedtaget på sidste generalforsamling, at vi rykkede regnskabsåret, dette blev gjort for at vi havde fået alle betalinger ind inden vi skal bestille FDA kort, som koster penge at bestille. Hvis du har meldt dig ind i løbet af sommeren, betaler du bare 125,- så passer pengene.

    § 9

    Det årlige kontingent fastlægges af den ordinære generalforsamling og betales senest 4 uger efter modtagelse af giro-kort og/eller information om konto nummer via mail. Indbetalings information fremsendes primo september. Såfremt et medlem ikke har betalt indenfor 4 uger efter fremsendelse af information om indbetaling, medfører dette automatisk udmeldelse af klubben, dette inklusiv udelukkelse af forum. Eventuel genindmeldelse kan ske på normal vis på et senere tidspunkt.



    Nye medlemmer betaler ved indmeldelse enten 1/1 eller 1/2 kontingent alt efter tidspunkt for indmeldelse.

    Indmeldelse mellem 1/09 og 31/03 koster kr. 250,-
    Indmeldelse mellem 1/04 og 30/08 koster kr. kr. 125,-

    Klubbens bestyrelse kan indstille personer til æresmedlem, dette skal efterfølgende bekræftes med et simpelt flertal ved næstkommende Generalforsamling. Æresmedlemmer betaler ikke kontingent.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  3. #3
    Jeg har hverken modtaget mail eller Giro.

    Men der er nu betalt

  4. #4
    Jeg opdagede det også for sent. Jeg har først betalt for et par dage siden.
    Får jeg så stadig FDA kort?

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  5. #5
    Ja Karsten du får stadig dit FDA kort, men først i 2017
    De største vet hilsner
    Anette

  6. #6
    Er ikke helt klar over om vi skal gøre noget????!!!! Har hverken modtaget mail eller andet?
    Vi blev medlem i foråret 2016

  7. #7
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af gunborg72 Vis Indlæg
    Er ikke helt klar over om vi skal gøre noget????!!!! Har hverken modtaget mail eller andet?
    Vi blev medlem i foråret 2016
    Er du meldt ind før 174, skal du betale 250, efter den 1/4 skal du betale 125.

    Nye medlemmer betaler ved indmeldelse enten 1/1 eller 1/2 kontingent alt efter tidspunkt for indmeldelse.


    Indmeldelse mellem 1/09 og 31/03 koster kr. 250,-
    Indmeldelse mellem 1/04 og 30/08 koster kr. kr. 125,-

    Vi bruger ikke at sende opkrævnings mails eller girokort ud.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  8. #8
    Hej

    Ingen mail eller girokort, helt fint. Men jeg kan ikke huske kontonummeret til brug for indbetaling af kontingent Så er det muligt at få dette? Så vil jeg gerne overføre kontingent for 2017.
    Når det er sagt synes jeg det kunne være en god ide at udsende en mail med en reminder om at der skal betales kontingent.

  9. #9
    Allan
    Guest
    tryk på "Forum" og tril ned til "indbetalinger" der står alt ;-)

  10. #10
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    tryk på "Forum" og tril ned til "indbetalinger" der står alt ;-)
    Tak for hjælpen Allan
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  11. #11
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1

    Cool

    Citer Skrevet af Magnussen Vis Indlæg
    Hej

    Ingen mail eller girokort, helt fint. Men jeg kan ikke huske kontonummeret til brug for indbetaling af kontingent Så er det muligt at få dette? Så vil jeg gerne overføre kontingent for 2017.
    Når det er sagt synes jeg det kunne være en god ide at udsende en mail med en reminder om at der skal betales kontingent.
    Jeg kan kun give dig ret Magnussen og vi arbejder på det, men da vi alle har vores arbejde og familie, og så at det system vi bruger her på siden, er lidt tungt at arbejde med, dette er bare min mening, men hvis du kender nogle der kan arbejde med vBulletin, så må han/hun gerne hjælpe med at få vores side op til et mere moderne look og med feature som mailing lister og alt det fine.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  12. #12

    kontigent

    Hej
    Vil gi' Magnussen ret.
    Dette fungere ikke optimalt.
    Har været medlem fra starten, og er stadig ikke klar over hvornår vi skal betale.
    Os der skal betale har også arbejde og familie, så dårlig undskyldning.
    Hilsen
    Henrik E

  13. #13
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Læs referaterne fra generalforsamlingerne eller mød op på generaæforsamlingerne.

    Citer Skrevet af Henrik E Vis Indlæg
    Hej
    Vil gi' Magnussen ret.
    Dette fungere ikke optimalt.
    Har været medlem fra starten, og er stadig ikke klar over hvornår vi skal betale.
    Os der skal betale har også arbejde og familie, så dårlig undskyldning.
    Hilsen
    Henrik E
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  14. #14
    Vi får jo normalt ikke mails om det og det plejer vel også at gå uden?
    http://www.cccd.dk/forums/showthread...1586#post21586

    Jeg synes ikke det er nogen skade til at man skal holde øje med hjemmesiden en gang i mellem, så det ikke går op i Facebook det hele.

    Ellers er der jo altid PBS.

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  15. #15
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    tryk på "Forum" og tril ned til "indbetalinger" der står alt ;-)
    Tak for info Allan.
    Når det er så nemt så kan det måske lægges som et link på forsiden af hjemmesiden under vigtige forum indlæg. En del af dem der kører Corvette er jo over 50, inkl.. mig selv, så det kan være svært at huske hvad man gjorde sidste år.
    Rigtig god dag til alle

  16. #16
    Citer Skrevet af AndersJ Vis Indlæg
    Læs referaterne fra generalforsamlingerne eller mød op på generaæforsamlingerne.
    Vi var mange der mødte til Generalforsamling, selv fra Langeland !!!!
    Det er vel ikke for meget at forlange, at få en reminder om betaling af kontingent.
    Mange har ikke mulighed for at komme til generalforsamling, og hvis man ikke lige har læst referatet, pga. arbejde eller andet, bliver man sat bag af dansen.
    Kan læse af Viking Run er prioriteret til at få opmærksomhed, så der var vel, fra bestyrelsen mulighed for at komme med en mail/oplysning til at, nu er det tid til af betale kontingent.!?

    PS. er ikk pigesur

  17. #17
    Citer Skrevet af Henrik E Vis Indlæg
    Vi var mange der mødte til Generalforsamling, selv fra Langeland !!!!
    Det er vel ikke for meget at forlange, at få en reminder om betaling af kontingent.
    Mange har ikke mulighed for at komme til generalforsamling, og hvis man ikke lige har læst referatet, pga. arbejde eller andet, bliver man sat bag af dansen.
    Kan læse af Viking Run er prioriteret til at få opmærksomhed, så der var vel, fra bestyrelsen mulighed for at komme med en mail/oplysning til at, nu er det tid til af betale kontingent.!?

    PS. er ikk pigesur
    Nu er det ikke bestyrelsen der sørger for at Viking Run får opmærksomhed, men derimod medlemmerne. Det står da en frit for selv at hente oplysninger, man har jo set der har været generalforsamling og det udløser et referat. Så kan man vel selv skrive det i en kalender man skal huske at notere at en betaling er blevet ændret. Uanset om man var til stede eller været på job. Det er frivillige personer der bruger tid på at prøve at passe en opgave. Klubben har aldrig brugt at sende girokort ud eller reminder. Ja når der bliver sendt mail ud bliver det også pointeret hvorfor dit og hvorfor dat.
    De største vet hilsner
    Anette

  18. #18
    Hej
    Ikke overraskende må jeg give Henrik ret. Det at man aldrig har mindet medlemmerne om at det var tiden at betale kontingent bliver det ikke mere rigtigt af. Jeg ved at det er et utaknemmeligt job at være frivillig i en bestyrelse, men når man nu er valgt så mener jeg man har pligt til at sælge biletter "læs kontingent" for det kommer ikke af sig selv. Hvis man glemmer at betale er man bare ude. I en tid hvor meget foregår på facebook kunne der vel også lige skrives en lille husker der.
    Nu er der snart så mange der har brugt tid på at skrive om manglende information vedr. betaling af kontingent, så det ville have været hurtigere at informere medlemmerne.
    jeg har betalt for 2017 så hvis jeg husker det næste gang skal jeg nok betale ellers er jeg bare ude.

  19. #19

    Post Betaling

    hej jeg har nu også opdaget at der skulle være betalt, men kan ikke finde konto nr.??? nej helle ikke under forum og rulle ned.
    jeg er nu klar over der en problematik, og vil selvfølgelig lægge et mærke i min kalender så det ikke går galt næste år.
    håber jeg er med på et FDA kort.
    mvh. Morten

  20. #20

    Betaling

    hej
    jo det lykkedes at finde det under Forum "Alle" og der ned af af siden ´så er der jo et år mere.

  21. #21
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Magnussen Vis Indlæg
    HejIkke overraskende må jeg give Henrik ret. Det at man aldrig har mindet medlemmerne om at det var tiden at betale kontingent bliver det ikke mere rigtigt af. Jeg ved at det er et utaknemmeligt job at være frivillig i en bestyrelse, men når man nu er valgt så mener jeg man har pligt til at sælge biletter "læs kontingent" for det kommer ikke af sig selv. Hvis man glemmer at betale er man bare ude. I en tid hvor meget foregår på facebook kunne der vel også lige skrives en lille husker der.Nu er der snart så mange der har brugt tid på at skrive om manglende information vedr. betaling af kontingent, så det ville have været hurtigere at informere medlemmerne.jeg har betalt for 2017 så hvis jeg husker det næste gang skal jeg nok betale ellers er jeg bare ude.
    kan kun give dig ret . Facebook update under information er en fin idè og måske en fast påmindelse dato til medlemmere på forsiden af klubbens hjemmeside :-)

  22. #22

Lignende Tråde

  1. Betaling
    Af Taxmaster i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 27-01-2014, 09:42
  2. Afhentning af nummerplader / betaling af afgift
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 18
    Sidste Indlæg: 21-04-2011, 22:13

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •