Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: USA Dragweek ....

  1. #1

    USA Dragweek ....

    Hej Alle ..

    Nu står vores Corvette i mentor ohio USA vi flyver over til den næste torsdag.. løbet starter den 11 sep 5-6 dage frem og test et par dage før

    Håber sgu vi har fået skruet den godt nok sammen ... hvis i har lyst til at føjlge kan i se tråben på https://www.facebook.com/DanesAtDragWeek/

    Hvis jeg kan få wify på hotellene skriver vi også lidt her ... hvis jeg ikke faldere om på værrelset inden tror der bliver nogle hårde dage ...


    ses

    Brian og Helle
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  2. #2

    USA Dragweek - go' vind

    Hej Helle og Brian

    Vi ønsker jer go' vind med DragWeek projektet, og håber at vi her på siden kan følge lidt med, under alle omstændigheder er det et spændende koncept!
    HAVE FUN AND DRIVE FAST!



    De bedste hilsner
    Lis og Arne

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  3. #3
    [QUOTE=merc;21707]Hej Alle ..

    Nu står vores Corvette i mentor ohio USA vi flyver over til den næste torsdag.. løbet starter den 11 sep 5-6 dage frem og test et par dage før

    Håber sgu vi har fået skruet den godt nok sammen ... hvis i har lyst til at føjlge kan i se tråben på https://www.facebook.com/DanesAtDragWeek/

    Hvis jeg kan få wify på hotellene skriver vi også lidt her ... hvis jeg ikke faldere om på værrelset inden tror der bliver nogle hårde dage ...


    ses

    Brian og Helle[/QUOTE

    God tur til jer alle, spændende om du kan give dem kam til håret derover, ellers må du hjem og bygge en
    Kim

  4. #4
    Det lyder da spændende.
    Jeg glæder mig til at høre om det.

    God tur

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  5. #5
    Rigtig god tur til jer allesammen, og pøj pøj

    Niels
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  6. #6
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Supersejt gået, håber I får sat Danmark på landkortet derovre med flotte placeringer

  7. #7

Lignende Tråde

  1. Dragweek.
    Af merc i forum Teknisk Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 14-06-2016, 16:02

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •