Resultater 1 til 11 af 11

Tråd: Billeder så'n lige på grænsen....

  1. #1
    Jesper Krarup
    Guest

    Thumbs up Billeder så'n lige på grænsen....

    Hi Guys,
    Jeg har uploaded billeder og håber I tilgi'r at der også er MC billeder imellem.
    Jeg syntes vi skal bruge galleriet som præsentation - dvs. ikke kun kedelige billeder med en bil på, det kan vi se allesteder, men også PERSONEN, så vi kan se hinanden an + selvfølgelig alle former for motoriseret maskineri som dyrkes.

    Og biking er en stor ting.....
    Jeg er så heldig at bo 15 minutters kørsel fra Cadwell Park, en berømt engelsk racerbane, og nåede hele 12 trackdays i 2009. Masser af fede oplevelser incl. at styrte med 160 km/t på min tre uger gamle Aprilia RSV 1000R Factory - Jane var ikke begejstret da nyt lædertøj og hjelm løb op i DKK10K og dyre kulfiberstumper osv. til biken yderligere DKK30K...... :(:(
    Sådan er det, hvor der handles der spildes, men selvfølgelig OK hvis jeg bliver på begge hjul igennem 2010.

    Så venner, livet er ikke komplet uden både fire-hjulet og to-hjulet legetøj så hvad nøler I efter....

    Er der forresten nogle derude på forummet som også er bikere...???

  2. #2
    kurt
    Guest
    JA Da Pocket bike

    Kurt

  3. #3
    Jesper Krarup
    Guest
    Jamen, en bike er en bike - glæder mig til at se et billede af dig i aktion på den....

  4. #4
    Jeg har ikke en motorcykle, men drømmer nogle gange om en fin velholdt 1997-98 Ducati 748
    Ang. MC billeder, så er det fint med mig. Det skal være fællesskabet der bære denne klub, et fællesskab der selvfølgelig drives af interessen for Corvette. Men man kan da godt have andre spændende interesser i "gemmerne". Og lad os da endelig se dem.

    Just my 2 cent
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Jeg har ikke mc, er bange for dem, respekt for dem som tør, og der er jo mange rigtige fede maskiner på marked.

    Kim

  6. #6
    Karsten #999
    Guest
    Citer Skrevet af Jesper Krarup Vis Indlæg

    Er der forresten nogle derude på forummet som også er bikere...???
    Hejsa

    Jeg har kørt MC i 29 år, autodidakt MC mekanikker og arbejdet som dette. Har ligeledes været med til at bygge motorer til mange af de store gamle navne i dansk MC sport, såsom "Kim Ræs", Rene, Feddert etc. Har selv kørt roadracing på hyggeplan og ejet omkring 25 motorcykler igennem årene - Den jeg nok har fortrudt mest at jeg solgte, var en ægte Honda CB 1100R bygget over den legendariske RCB 1000. Den jeg havde, var nummer 944 ud af 1144 eksemplarer på verdensplan. Fantastisk cykel som jeg vandt Stenløse mesterskabet i baghjuls kørsel på :D

    Jeg tabte gnisten for et par år siden da jeg ikke kunne holde ud at sidde så sammenkrøbet mere, solgte derfor min Suzuki GSXR 750 WT sidste forår men fik fornyelig en "hjerneblødning" og er nu den lykkelige ejer af en HD FXE 1200 "Super Glide" fra 1973. Dette er unægtelig et noget anderledes apparat end alt hvad jeg har ejet tidligere men for første gang i flere år nyder jeg at "vibrere" ud af landevejen igen

    Mvh
    Karsten Horn

  7. #7
    ROMMEL
    Guest
    Jada kører HD softtail. ( selvfølgelig totalt ombygget )
    mvh.ROMMEL

  8. #8
    En Yamaha TRX850 står og hygger sig ved siden af corvetten.

    venlig hilsen
    Leif

  9. #9
    LA PaceCar
    Guest
    UHa , ja der står vel en 5-6 Harleys , 2 Kawasaki 900 og så lige en Triumph Trident T160 -
    det meste er faktisk til salg. Alle er meget fine maskiner.

    Corvette Pace Car og en 1982 Cross Fire Injection.

    Jørgen LA Pace Car Odense

  10. #10
    Suzuki 750 årgang 2006 til når man keder sig

    Michael
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  11. #11

Lignende Tråde

  1. Lidt billeder fra Classic Race i Århus
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 28-06-2010, 15:29
  2. Sådan lægger du billeder op.
    Af Administrator i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 05-06-2010, 12:03

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •