Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Underlig tikken

  1. #1

    Underlig tikken

    Halløj derude.
    Min motor i corvetten, er efter en mindre renovering begyndt at tikke temmelig meget når den er blevet godt varm, når den bliver startet kold lyder den helt perfekt. Nogen som har oplevet det eller har en god ide' til hvad problemet kan være her, høre jeg meget gerne fra jer :-))

    Pft.
    Sommerhilsen fra Søren

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af SørenR Vis Indlæg
    Halløj derude.
    Min motor i corvetten, er efter en mindre renovering begyndt at tikke temmelig meget når den er blevet godt varm, når den bliver startet kold lyder den helt perfekt. Nogen som har oplevet det eller har en god ide' til hvad problemet kan være her, høre jeg meget gerne fra jer :-))

    Pft.
    Sommerhilsen fra Søren

    Det lyder næsten somom ventilerne er stillet for løst, er det mekaniske er hydrauliske løftere?

    Vi har en motorstand på Viking Run næste weekend, hvis der er interesse for det kan vi vise hvordan man stiller ventiler.

  3. #3
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Det lyder næsten somom ventilerne er stillet for løst, er det mekaniske er hydrauliske løftere?

    Vi har en motorstand på Viking Run næste weekend, hvis der er interesse for det kan vi vise hvordan man stiller ventiler.
    Hej David

    jeg har talt med Søren, vi bor ikke langt fra hinanden, motoren har kørt fint efter renovering, jeg spurgte ind til hans knast, som er den samme flad tappede som var i inden renovering, derefter spurgte jeg ind til olie, og han har fyldt en 10 - 40 synteknisk på, jeg sagde at han skulle skifte olie til den klassiske 20/50 med additiver og håber at knast og løftere har overlevet.

    /kim

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Hej David

    jeg har talt med Søren, vi bor ikke langt fra hinanden, motoren har kørt fint efter renovering, jeg spurgte ind til hans knast, som er den samme flad tappede som var i inden renovering, derefter spurgte jeg ind til olie, og han har fyldt en 10 - 40 synteknisk på, jeg sagde at han skulle skifte olie til den klassiske 20/50 med additiver og håber at knast og løftere har overlevet.

    /kim

    Det lyder godt, løfterne skal ned samme sted ingen, de er slidt forskelligt

Lignende Tråde

  1. Tikken fra motor, hvad er det?
    Af Daniel i forum Teknisk Forum
    Svar: 25
    Sidste Indlæg: 07-10-2012, 11:14

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •