Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Dragweek.

  1. #1

    Dragweek.

    Hej Alle sammen ...

    lidt lyd fra mig

    som i sikkert ved er vi 3 " gamle mænd" som tager til usa med vores biler i september...

    Jeg har ikke været rigtig heldig... har bygget lidt hus og var blevet " helt færdig med corvetten den skulle bare lige på rullefeldet en sidste gang inden vi skulle teste på malmø racewaye

    så syntes min motor den skulle smide en ventil ... så en stk ny block 8 stempler + ringe en plejestang og et topstykke .....

    i skrivende stund er jeg ved at montere de siste ting og lagt min nye motor i .....

    Jeg håber stadig at nå det ! vi skal være klar til at " sende bilerne i container om max 4 uger !!! Hvis jeg når det så ligger jeg links op der bliver " filmet 24/7 på de forskelige baner vi skal køre på ...


    Klik Billede for en større version

Navn:	IMG_1085.JPG
Vist:	18
Str:	39.6 KB
ID:	6404Klik Billede for en større version

Navn:	IMG_1091.JPG
Vist:	12
Str:	42.9 KB
ID:	6406Klik Billede for en større version

Navn:	IMG_1092.JPG
Vist:	14
Str:	34.7 KB
ID:	6407Klik Billede for en større version

Navn:	IMG_1093.JPG
Vist:	12
Str:	42.9 KB
ID:	6408Klik Billede for en større version

Navn:	IMG_1094.JPG
Vist:	12
Str:	31.0 KB
ID:	6409Klik Billede for en større version

Navn:	IMG_1096.JPG
Vist:	15
Str:	48.4 KB
ID:	6410

    Håber at jeg snart får mere tid til CCCD ....

    Brian + Helle hun er min mekaniker i usa tror ikke der findes en bedre ...
    Vedhæftede miniaturebilleder Vedhæftede miniaturebilleder IMG_1086.JPG  
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  2. #2
    Det lyder da spændende.

    Hvem skal afsted og hvor skal i køre?

    Hvad skete der med motoren? Hvorfor gik den kaput?

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  3. #3
    Det lyder da spændende.

    Hvem skal afsted og hvor skal i køre?

    Hvad skete der med motoren? Hvorfor gik den kaput?

    /Karsten
    Hej Karsten,

    Den "tabte en ventil på den ene cylinder lige under retainer.. ned i cylindren...

    så topstykke så ikke så godt ud mere og motorblokken en plejestang i titanium..

    Det er meningen at vi sender bilerne om ca 3 uger og så de ankommer 1 sep i usa løbet starter 11 sep

    men der er chek in to dage før og test ... tror det bliver en af de store oplevelser i livet.. altså hvis jeg bliver

    færdig jeg skal nok give lyd fra os når alt spiller som det skal .. Vi skal køre på 6 baner og der skal køres

    1000 miles i mellem banerne så det er rigtige " Gade biler " ( tror vi får ont i R... af at køre så langt )

    vi skal selv have de dele som vi tror vi får brug for og der må ikke være en service bil med så jeg har med

    smedens hjælp fået anhænger træk på det ser sgu ømt ud med det !!

    Nu håber jeg bare at corvette guderne er med os og alt spiller om nogle dage i skrivende stund skruer jeg

    som en gal synten der er meget jeg mangler få at blive færdig er ikke 25 år mere .... alt hvad jeg laver skal

    der bruges et skohorn til den er næsten blevet for custom .... lort


    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •