Resultater 1 til 11 af 11

Tråd: New Zealand

  1. #1

    New Zealand

    Hej Alle

    Ja i sidder jo hjemme i kulden, og jeg er ved at komme mig over 36 timer flight,

    Har vearet her i knap et dogn, og har set en C3 ca 1975 og en C4 den var rigtig flot, men jeg skal slet ikke ud og koere bil her, de koere i den anden side af vejen, rigtig underligt at sidde ved siden foeren i en bil som er hoejre styret, vejret her er SOMMER OG SOL

    Kim

  2. #2
    Kim for pokker da, du er lige kommet hjem fra USA...........Og nu er du i New Zealand........
    Hvis jeg er heldig, så kommer jeg på en 1dags tur til Tyskland
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    Hejsa Kim
    Godt at høre du er nået frem -

    Nyd det nu mens vi andre skovler sne, og drømmer om at købe vinterdæk

    God tur Kim - vi hører gerne fra dig igen og så et par fotos, så vi kan sidde her og blive misundelige.

    Tina -
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Nyd sommeren i New Zealand, sådan så det ud ved solnedgang her på egnen så kan du selv vurdere om det er tid at vende hjemad

    december_2010-003_1024.jpg

  5. #5
    Citer Skrevet af Ruppe Vis Indlæg
    Hejsa Kim
    Godt at høre du er nået frem -

    Nyd det nu mens vi andre skovler sne, og drømmer om at købe vinterdæk

    God tur Kim - vi hører gerne fra dig igen og så et par fotos, så vi kan sidde her og blive misundelige.

    Tina -
    Hej Karsten og Tina

    Ja jeg skal nok holde jer ajour

    Kim

  6. #6

    Cool

    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Nyd sommeren i New Zealand, sådan så det ud ved solnedgang her på egnen så kan du selv vurdere om det er tid at vende hjemad

    december_2010-003_1024.jpg
    Hej david

    Utroligt smukt billede du frem viser der, ja her er sommer men der er ogsaa snart jul, der heanger julemeand og rensdyr overalt, utroligt underlig fornemmelse at skulle holde jul ved grillen ude i haven, jul= sne og is
    Det er nok det jeg savner mest, men ellers kan vinteren passe sig selv, sol og sommer plus aaben corvette er mere mig..

  7. #7

    Cool

    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Kim for pokker da, du er lige kommet hjem fra USA...........Og nu er du i New Zealand........
    Hvis jeg er heldig, så kommer jeg på en 1dags tur til Tyskland
    Hej John

    Ja verden er ikke saa stor som man tror, jeg kunne ligesaa godt tage herned, var begyndt at adskille corvetten saa det injection kunne komme paa, men der var saa koldt, at det kunne godt vente paa sig, ja og naar man saa kun skal betale billetten herned er det ikke saa slemt, bor hos min son og hans kommende kone.

    Kim

  8. #8
    Hej Kim,

    Ja koldt, jeg har lige skiftet bærekugle på min Volvo pyhaaaaa det var koldt.
    Jeg kan godt huske du fortalt mig du skulle derned, for at se din søn pga. af hans uddannelse er færdig.

    Hvis du skal til Sjælland i næste mdr. så kunne du jo ta' din EFI styrring med, så Brian kan ligge noget software ned på den. Så du kan være EFI klar til marts/april :-)

    Ha' det godt down under (hvornår kommer du hjem?)

    /John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  9. #9
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Nyd sommeren i New Zealand, sådan så det ud ved solnedgang her på egnen så kan du selv vurdere om det er tid at vende hjemad

    december_2010-003_1024.jpg
    Ja ja ude er godt, men hjemme er bedst :-)
    Godt billede David.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  10. #10
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Hej Kim,

    Ja koldt, jeg har lige skiftet bærekugle på min Volvo pyhaaaaa det var koldt.
    Jeg kan godt huske du fortalt mig du skulle derned, for at se din søn pga. af hans uddannelse er færdig.

    Hvis du skal til Sjælland i næste mdr. så kunne du jo ta' din EFI styrring med, så Brian kan ligge noget software ned på den. Så du kan være EFI klar til marts/april :-)

    Ha' det godt down under (hvornår kommer du hjem?)

    /John
    Hej John
    Jeg er tilbage i DK d. 30.12, hvordan er vejret hos jer......

    Kim

  11. #11

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •