Resultater 1 til 13 af 13

Tråd: Gættekonkurence

Hybrid View

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1

    Gættekonkurence

    Hvad er dette?

    1.jpg 2.jpg

    NB! det er IKKE tilladt for producenten at deltage og / eller komme med hints.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  2. #2
    En nedlagt købmandsgård ??
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  3. #3
    Citer Skrevet af nillerdrengen Vis Indlæg
    En nedlagt købmandsgård ??
    Er sgu ikke helt sikker på at Danmarks og vel også Nordens største mælkeproducent mv. er så stolt af at du kalder en af deres lokalliter for en nedlagt købmandsgård

    Det er "dimsen" der hænger på trucken det handler om og den er Corvette relateret.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  4. #4
    Allan
    Guest
    hmm..,,,,Søren Er det noget der skal sidde omkring reservehjuls pladsen ?

  5. #5
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    hmm..,,,,Søren Er det noget der skal sidde omkring reservehjuls pladsen ?
    Nope det er det ikke men satte ligge nogen tanker / ideer i gang vedr. udnyttelsen af "reservehjulsbeholderen" når man nu ikke har et reservehjul så takker for input .
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  6. #6
    Hej Søren

    Pas på med at udnytte "reservehjulsbeholderen", da vi købte vores Corvette, viste det sig at tanken var utæt.
    Dette resulterede i at "reservehjulsbeholderen" hele tiden var fyldt med benzin = det kan jeg ikke anbefale!

    Angående din gætte konkurrence, er det så noget med at vi skal skal spænde hjælmen, for at komme videre?

    Venlig hilsen
    #130
    Hr. Nielsen
    Langeland

    "Restored Cars are nice, but the ones you can drive are even better"

  7. #7
    Pas på med at udnytte "reservehjulsbeholderen", da vi købte vores Corvette, viste det sig at tanken var utæt.
    Dette resulterede i at "reservehjulsbeholderen" hele tiden var fyldt med benzin = det kan jeg ikke anbefale!
    Det er jeg nu ikke så bange for, har haft tanken nede for et par år siden og også sat pumpe på til mit FAST-EFI under tank så kigger jævnligt efter benzinspild og alt har holdt tæt indtil nu.

    Angående din gætte konkurrence, er det så noget med at vi skal skal spænde hjælmen, for at komme videre?
    Hæ, næ det har ikke noget med min nye hjelm at gøre hvis det var der dine tanker var henne.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  8. #8
    Tag bagagebærer...
    Hvis du har to, skulle jeg hilse fra Hr. Nielsen, og sige, så er han interesseret....

    Henrik E
    God weekend

  9. #9
    Citer Skrevet af Henrik E Vis Indlæg
    Tag bagagebærer...
    Hvis du har to, skulle jeg hilse fra Hr. Nielsen, og sige, så er han interesseret....

    Henrik E
    God weekend
    Nope det er det ikke men der faktisk to af dem og de er næsten men kun næsten ens.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  10. #10

    Rammeforstærkning

    Det er en Rammeforstærkning til en Obel GT
    vh
    Leif

  11. #11
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Det er en Rammeforstærkning til en Obel GT
    vh
    Leif
    Nixen bixen
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  12. #12
    I får lige et billede mere.........

    3.jpg
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •