Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Juletræspynt

  1. #1
    kurt
    Guest

    Juletræspynt

    Efter en rigtig hyggelig julehyggedag i Århus ,har jeg fået lidt mistro til mine roller rocker arms ,,,,,,er det noget lort der er monteret eller ,,,,så af med vent dækslerne da jeg kom hjem ,Hmmmmm pæn rødlig farve ingen slidmærker SÅ HVA SKAL MAN SÅ ,,,der står 350b1.6 på dem ....hva mener i skal jeg skifte til nogle Crowl eller måske andre ,,evt res nr


    Kurt

  2. #2
    Hej Kurt,

    Se tråd under "klubbens hjørne" Rocker arms fro OC.
    Jeg har købt dem der passer under std. valve cover.


    /John 4ever
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    frank
    Guest
    Jeg har jo sjovt nok også konstateret at der er kinesiske juletræskugler i mit motorrum. Jeg regner derfor med at bestille crower snart, skal vi evt lave noget samlet bestilling fra summit?

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af frank Vis Indlæg
    Jeg har jo sjovt nok også konstateret at der er kinesiske juletræskugler i mit motorrum. Jeg regner derfor med at bestille crower snart, skal vi evt lave noget samlet bestilling fra summit?
    Hulken vender hjem inden Jul og I er velkomne til at lægge et par løftersæt i kassen

    Her er cataloget hos Crower man kan godt købe dem direkte, lidt vildt at de har videreudviklet vippearmene og nu giver mulighed for at bestille dem med nåleleje også:

    http://www.crower.com/media/pdf/2008b/153-155.pdf

    http://www.crower.com/


  5. #5
    Det er fandme klub ånd David :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Det er fandme klub ånd David :-)
    Ja John jeg kunne ikke sige det bedre, utroligt klubben er ikke engang 1 år endnu, og sikke et sammenhold.

  7. #7

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •