Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Resultater 31 til 60 af 110

Tråd: ...Graceland...

  1. #31
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Roald forresten - kommer brormand ikke i sin Pantera? Den er jo intet mindre en OPTIMAL til et Elvis arrangement. Folk ville da gå helt i ekstase! Jeg ville give venstra arm for at cruise ned foran Graceland i Randers iført hvid jumpsuit, John Masters Organics - og gul Pantera!


    Elvis i sin gule Pantera i 1971!
    Hehe du har da vist gjort dit elvis-hjemmearbejde

    Jo jeg skal da lige høre ham ad om du kan få et lift . Farven passer ihvertfald



    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  2. #32
    Den er simpelthen for FED den Pantera!

    Husk i øvrigt alle sammen - turen gælder for forårsmønstring!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #33
    Allan
    Guest
    En lille

    Jan fra Mustang klubben er godt fremme med planlægning for dagen i Randers
    BBC fra England , amerikansk fjernsyn , og en lang hale af busser fra ind og udland vil bla. præge dagen
    Randers vil ugen op til pynte hele byen op med amerikanske flag m.m.

    mv8
    Allan
    Sidst rettet af Allan; 17-03-2011 kl 16:51. Grund: ingen elvis konkurrence

  4. #34
    Jeg stiller sgu op i den konkurrence. Sig til, hvis der er en tilmeldingsfrist.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #35
    Hej Allan

    Jeg vil også gerne lige tilmelde min ven Jørgen Poulsen (C3 1982) til den 15 april

    Hilsen Johnny Kofoed

  6. #36
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af 69 gold Vis Indlæg
    Hej Allan

    Jeg vil også gerne lige tilmelde min ven Jørgen Poulsen (C3 1982) til den 15 april

    Hilsen Johnny Kofoed
    super

  7. #37
    keddex1982
    Guest
    Jeg vil også gerne tilmelde mig.. håber at have vetten klar, men stiller ingen garantier

  8. #38
    Jeg vil gerne tilmelde mig.
    mvh
    Steffen

  9. #39
    Fedt Keddex og Steffen!

    Det bliver bare en kanon tur, tror jeg!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #40
    Allan
    Guest

    Der er kommet lidt mere info. om hvad der sker på dagen

    Fredag den 15. april 2011:

    kl- 9.00 - 12.00 sender p3 live fra Graceland
    Kl.16.00: Ceremoni og underholdning foran Graceland Randers (der bliver ikke adgang indenfor i huset)
    Kl.20.00: Koncert i Ridehuset i Randers (Værket kommer til at stå for billetsalget. Der er ikke åbnet for billetsalget endnu - mere info herom kommer snarest) Billetprisen bliver ca. kr. 500,-
    Lørdag den 16. april 2011:
    Kl. 10.00: Dørene åbnes til Graceland Randers og forbliver åbne indtil kl. 18.00
    Sidst rettet af Allan; 28-02-2011 kl 11:01.

  11. #41
    Jeg vil da med til koncerten i Ridehuset. Allan. har du nogle hoteller / vandrehjem vi allerede nu kan booke? De bliver nok revet væk hurtigt - hvis ikke de allerede er det!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #42
    Allan
    Guest


    så er der koncert program og åbent for billet salg til koncert Ridehuset ...kik ind på hjemmesiden, se hele programmet og tilmeld dig hvis du vil deltage

    http://www.elvispresley.dk/news.asp?...7&news_id=3810

  13. #43
    Jeg / vi bliver desværre nød til at melde afbud øv øv men fruen skal opereres i skulderen sidst i marts måned

    Elektrikeren / Søren
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  14. #44
    Allan
    Guest
    [QUOTE=Elektrikeren;4318]Jeg / vi bliver desværre nød til at melde afbud øv øv men fruen skal opereres i skulderen sidst i marts måned

    Elektrikeren / Søren[/QUOT

    Det er helt ok Søren . Håber fruen klarer operationen uden for store laster

    mv8
    Allan

  15. #45

  16. #46
    videler
    Guest
    hej allan
    vil lige melde til fra horsens
    videler

  17. #47
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af videler Vis Indlæg
    hej allan
    vil lige melde til fra horsens
    videler
    Super !!! du/ I er skrevet på

    mv8
    Allan

  18. #48
    Er det bare mig, eller er vinduerne ikke alt for små? Der er alt for meget luft mellem nederste og øverste vinduer synes jeg. Indtrykket er ret anderledes.. Underligt man ikke har lavet det endnu mere identisk. ?

    Glæder mig til at se det med selvsyn!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #49
    Allan
    Guest
    demylius.jpg

    Jørgen de mylius er med ..tjek hjemmesiden



    Ambition is a dream with a v8 engine / Elvis

  20. #50
    Det bliver bare bedre og bedre!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  21. #51
    Allan
    Guest


    Jeg var til elvis klubbens møde idag ,for at høre om sidste nyt omkring åbningen af Graceland .

    Fortalt i korte træk : kl 13.00 uddeler Tulip gratis pølser/brød til de første 5000 gæster .. Time Magasin vil komme ,idet de vil lave en artikkel omkring Graceland , kl. 15.00 officel åbning ,Verdens største bryllupskage vil være at se/smage i Randers , et "brudepar" vil sidde bag i en af mustangerne og cruise rundt i gaderne . Tv2 news sender direkte .

    Vi har fået en super p-plads af Randers kommune...tæt på graceland , men dette vil fremgå af programmet der kommer på klubbens hjørne meget snart

    mv8
    Allan

  22. #52
    Rigtig fedt du var der, Allan!

    Det lyder rigtig godt alt sammen. Især glæder jeg mig til at skulle fotograferes til Time Magazine - liggende på køleren af vetten i hvid American Eagle jumpsuit!

    Roald. Hvis vi kan lave en aftale om Pantera'en, så er vi da nærmest sikre på lidt fotos i TIME. Haha - ingen kan lave noget så gennemført. Måske vi kan lave et lille skudhul i rattet på den også?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  23. #53
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Måske vi kan lave et lille skudhul i rattet på den også?
    ....... tager en boremaskien med herfra

    Vil samtidig høre om der ikke er 1 medlem ,der kunn tage tjansen og få lavet eller købt stænger ,så vores banner kan komme standmæssigt op at hænge ....?

    Brian har banner liggende hos sig

  24. #54
    Boremaskine? Mon ikke et gammelt jagtgevær kan benyttes?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  25. #55
    Allan
    Guest
    .......

  26. #56
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Roald. Hvis vi kan lave en aftale om Pantera'en, så er vi da nærmest sikre på lidt fotos i TIME. Haha - ingen kan lave noget så gennemført. Måske vi kan lave et lille skudhul i rattet på den også?
    hvis vejret er nogenlunde og du hopper i en jumpsuit, så skal Rolf nok køre dig derop ;-)

    Hullerne får du ham sgu nok ikke med på haha
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  27. #57
    Hej er der en plan for overnatning der over
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  28. #58
    Allan
    Guest
    hej Michael

    Der er ingen planer om overnatning herfra , men dem der har lyst er velkommen ...

    p.s. Programmet for træffet er lagt på idag

    mv8
    Allan

  29. #59
    Hej Michael

    Jeg tror jeg overnatter her: Der er stadig et par værelser tilbage. Lettere aftenbuffet -det lyder meget godt.. ;-)

    http://kortlink.dk/8uk7
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  30. #60

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •