Resultater 1 til 11 af 11

Tråd: Stiftende generalforsamling

Hybrid View

Foregående Indlæg Foregående Indlæg   Næste Indlæg Næste Indlæg
  1. #1

    Stiftende generalforsamling

    Hej alle,

    Vi havde stiftende generalforsamling i søndag's, og jeg kan se at vi nu er 47 medlemmer i dag. Det er alså godt gået for en 5 dage gammel klub

    HERLIGT........


    Ses derude,
    John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  2. #2
    Hej John

    Ja det går den rigtige vej, det kan hurtigt gå hen og blive sjovt

    Det er super nu skal der køreres lidt Vette
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Hej alle,

    Vi havde stiftende generalforsamling i søndag's, og jeg kan se at vi nu er 47 medlemmer i dag. Det er alså godt gået for en 5 dage gammel klub

    HERLIGT........


    Ses derude,
    John
    Så rundede vi 50 medlemmer

  4. #4
    ngendk
    Guest
    Som det er nu er vi vel "kun" et webforum med bilen som omdrejningspunkt. For at agerer som klub, skal der vel være en form for indmeldelse eller lign.
    Hvordan ser det ud med at få klub reglementet, kontingent og des lige på plads?


    Og tag det endelig ikke som dårlig kritik, jeg har været medlem af CCD i to år uden nogensinde at blive kontaktet pr. telefon af nogen. Og her efter første dag hvor jeg bekender min syn om mine manglende mekaniker evner, ringer david fluks til mig og siger jeg skal komme forbi :D

  5. #5
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Som det er nu er vi vel "kun" et webforum med bilen som omdrejningspunkt. For at agerer som klub, skal der vel være en form for indmeldelse eller lign.
    Hvordan ser det ud med at få klub reglementet, kontingent og des lige på plads?


    Og tag det endelig ikke som dårlig kritik, jeg har været medlem af CCD i to år uden nogensinde at blive kontaktet pr. telefon af nogen. Og her efter første dag hvor jeg bekender min syn om mine manglende mekaniker evner, ringer david fluks til mig og siger jeg skal komme forbi :D
    Indrømmet vedtægterne er ikke lagt ud endnu, men de er vedtaget på generalforsamlingen. Medlemsregisteret er næsten programmet færdig og kasseren kommer snart hjem fra ferie mandag. Kontingentet er 125 året ud.

    Forsikringsaftale, indkøbstaler og samkøbsordingerne kommer der snart mere om. For slet ikke at tale om vores übercool sommertræf, stay tuned !!

    rettelse: Vedtægterne kan nu ses på forsiden under "vedtægter"

  6. #6
    Kowa
    Guest
    Det køre jo bare i olie (20-50) men det er jo også de gode kræfter fra en anden klub som er med her og bakker op så det kan vel ikke gå så lang tid før vi er dobbelt op.

    Fedt at være med fra starten

  7. #7
    [QUOTE=david;350] Kontingentet er 125 året ud.QUOTE]

    Var det en idé at vi alle bare betalte de 250,- også for dette år, så vi fik lidt startkapital? Sammenlignet med hvad vores hobby i øvrigt koster, er det formentlig ikke uoverskueligt, og det ville være fedt at få opbygget lidt kapital, så man på et tidspunkt evt. kunne investere i specialværktøj eller "bare" have penge på kistebunden, så arrangører ikke skal spekulere på likviditet i et arrangement.
    ____________________
    Anders Langkjær Tange

    (CCCD #32)

    Garagen:
    2001 Corvette Z06
    2015 Mercedes C450 T AMG


    "...støt flere miljøvenlige biler på vejene - så der er mere 99 oktan til os andre..."

  8. #8
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    [QUOTE=Anders;390]
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Kontingentet er 125 året ud.QUOTE]

    Var det en idé at vi alle bare betalte de 250,- også for dette år, så vi fik lidt startkapital? Sammenlignet med hvad vores hobby i øvrigt koster, er det formentlig ikke uoverskueligt, og det ville være fedt at få opbygget lidt kapital, så man på et tidspunkt evt. kunne investere i specialværktøj eller "bare" have penge på kistebunden, så arrangører ikke skal spekulere på likviditet i et arrangement.
    Mener at holdningen er at der skal være plads til donationer, sponsorater (som allerede er kommet i en jævn strøm) mv. og der samtidig skal være plads til dem (specielt yngre) som brænder for Corvette-drømmen og samtidig gerne vil ind i varmen med billig forsikringer, rabatordninger, fællesindkøb og masser af hjælp. Der kommer snart en paypal knap til donationer, samtidig med at kontoudtoget fra klubkontoen lægges ud på klubhjørnet med jævne mellemrum, hvis nogen kommer i tvivl om hvad klubbens beskedne midler bruges til

  9. #9
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg

    Mener at holdningen er at der skal være plads til donationer, sponsorater (som allerede er kommet i en jævn strøm) mv. og der samtidig skal være plads til dem (specielt yngre) som brænder for Corvette-drømmen og samtidig gerne vil ind i varmen med billig forsikringer, rabatordninger, fællesindkøb og masser af hjælp. Der kommer snart en paypal knap til donationer, samtidig med at kontoudtoget fra klubkontoen lægges ud på klubhjørnet med jævne mellemrum, hvis nogen kommer i tvivl om hvad klubbens beskedne midler bruges til
    Super - så er der jo mulighed for at runde beløbet lidt op, når vi hver især indbetaler, hvis den enkelte har lyst ;-)
    ____________________
    Anders Langkjær Tange

    (CCCD #32)

    Garagen:
    2001 Corvette Z06
    2015 Mercedes C450 T AMG


    "...støt flere miljøvenlige biler på vejene - så der er mere 99 oktan til os andre..."

  10. #10
    Hej Anders

    der er mulighed for at give et ekstra bidrag til klubben men der er friviligt, men jeg mener det vil være rigtigt godt, der kom også forslag omkring det ved GF fra karsten 999 med en start pakke
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  11. #11
    Allan
    Guest
    [QUOTE=Anders;390]
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Kontingentet er 125 året ud.QUOTE]

    Var det en idé at vi alle bare betalte de 250,- også for dette år, så vi fik lidt startkapital? Sammenlignet med hvad vores hobby i øvrigt koster, er det formentlig ikke uoverskueligt, og det ville være fedt at få opbygget lidt kapital, så man på et tidspunkt evt. kunne investere i specialværktøj eller "bare" have penge på kistebunden, så arrangører ikke skal spekulere på likviditet i et arrangement.
    Nu var jeg desværre forhindret i at deltage til den stiftende GF. Men mit synspunkt omkring kontigent er meget = med dit indlæg Anders .Nu er jeg ikke klar over om der er taget beslutning om de 125 kr. på GF ,ellers vil jeg mene at bestyrelsen bør tage idèn om de kr 250 resten af året op til overvejelse

    mv8
    Allan

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •