Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Anbefaling?? autolakere

  1. #1

    Question Anbefaling?? autolakere

    Hej Alle,

    Jeg har fået en lak-skade på Vetten :0(( - der blev skubbet en Moris rundt i garagen hvor jeg holder, og desværre ramte den ind i min fine Vette... Og nu skal jeg finde en god autolakere som kan lakere Corvetter og i samme farve (War Bonnet Yellow)

    Dør, bagskærm og bagerst kofanger i passagersiden er blevet ridset. Kofangeren er ridset helt ind til kobberet, så den skal have den helt store tur - men jeg kender en som laver Harley motorcykler for alle de hårde drenge, og han kan hjælpe mig med et godt sted at få det fixet :0)

    Men hvem laver et godt stykke lakerings arbejde på glasfiberbiler?? Da jeg ikke selv er skyld i uheldet vil jeg ikke acceptere at det overhovedet kan ses, derfor må modpartens forsikring betale for en hel omlakering hvis det er nødvendigt!!
    Så kender du/I en som kan gennemskue hvad der skal til for at min bil kommer til at være i lige så flot stand som før uheldet??

    På forhånd tak :0)

    Beklager den lidt korte og rodet tråd.. men jeg blev sgu også kørt ned på cyklen i fredags og er monster øm lige nu... TOTAL JINXED

    Vi ses (forhåbentligt) snart derude

    Med mange Corvette hilsner

    Kent, the jinxed

  2. #2
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Hej Alle,

    Jeg har fået en lak-skade på Vetten :0(( - der blev skubbet en Moris rundt i garagen hvor jeg holder, og desværre ramte den ind i min fine Vette... Og nu skal jeg finde en god autolakere som kan lakere Corvetter og i samme farve (War Bonnet Yellow)

    Dør, bagskærm og bagerst kofanger i passagersiden er blevet ridset. Kofangeren er ridset helt ind til kobberet, så den skal have den helt store tur - men jeg kender en som laver Harley motorcykler for alle de hårde drenge, og han kan hjælpe mig med et godt sted at få det fixet :0)

    Men hvem laver et godt stykke lakerings arbejde på glasfiberbiler?? Da jeg ikke selv er skyld i uheldet vil jeg ikke acceptere at det overhovedet kan ses, derfor må modpartens forsikring betale for en hel omlakering hvis det er nødvendigt!!
    Så kender du/I en som kan gennemskue hvad der skal til for at min bil kommer til at være i lige så flot stand som før uheldet??

    På forhånd tak :0)

    Beklager den lidt korte og rodet tråd.. men jeg blev sgu også kørt ned på cyklen i fredags og er monster øm lige nu... TOTAL JINXED

    Vi ses (forhåbentligt) snart derude

    Med mange Corvette hilsner

    Kent, the jinxed
    Hej Kent

    Få fat i Gerlev auto, og få fat i Steen. Han har malet min, og jeg synes det er blevet godt.
    In the garage.
    1 Stk.1997 C5 Hatchback 1 stk Kia Rio 1 stk. Kia Picanto, and a snowbobby 55 snowmachine.
    Kunst er det man ikke kan. Hvis man kunne var det jo ingen kunst. Storm P.
    Det er ikke alt der tæller, der tælles, og det er ikke alt der tælles, der tæller. Albert Einstein.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

  3. #3
    Prøver at ringe til ham, tak Niller :0))

  4. #4

Lignende Tråde

  1. Anbefaling
    Af KSondergard i forum Generelt Forum
    Svar: 17
    Sidste Indlæg: 25-02-2014, 20:14
  2. Anbefaling
    Af C4JOY1 i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 27-07-2012, 20:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •