Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Vedr. Hjemmesiden.

  1. #1

    Vedr. Hjemmesiden.

    Hejsa med Jer.

    Som ny bruger og nyt medlem i klubben vil jeg først lige sige Hej, jeg glæder mig til at deltage i vidensdelingen omkring det tekniske ved vores biler og til evt. At se nogle af Jer og Jeres fede biler til træf ude i det lille mørkegrønne land til sommer.

    Dernæst, vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg har bemærket flere tråde i forummet her på hjemmesiden er spammet med diverse reklamer fra bots, det er sandsynligvis brugere der er oprettet via hack, så jeg tror at baggrundssoftwaren på hjemmesiden er forældet eller usikker i forhold til Hacking. Ved ikke om i har bemærket det. Eksempel er denne tråd : CCCD kører Ganløse hillclimb. Tråden er fra 2011 men spammet hårdt.

    Derudover, Hej og vi ses derude.

    Mvh. Severin Skallerup.

  2. #2
    Allan
    Guest
    Hej Severin

    Velkommen til... !!!
    Husker dig godt fra de "gode gamle dage " med din sorte c3 . Dejligt at høre fra dig igen . Har du fået anskaffet dig en vette igen og hvilken ?
    Håber også at se mere til dig til nogle af klubbens træf

  3. #3
    Citer Skrevet af Skallerup Vis Indlæg
    Hejsa med Jer.

    Som ny bruger og nyt medlem i klubben vil jeg først lige sige Hej, jeg glæder mig til at deltage i vidensdelingen omkring det tekniske ved vores biler og til evt. At se nogle af Jer og Jeres fede biler til træf ude i det lille mørkegrønne land til sommer.

    Dernæst, vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg har bemærket flere tråde i forummet her på hjemmesiden er spammet med diverse reklamer fra bots, det er sandsynligvis brugere der er oprettet via hack, så jeg tror at baggrundssoftwaren på hjemmesiden er forældet eller usikker i forhold til Hacking. Ved ikke om i har bemærket det. Eksempel er denne tråd : CCCD kører Ganløse hillclimb. Tråden er fra 2011 men spammet hårdt.

    Derudover, Hej og vi ses derude.

    Mvh. Severin Skallerup.
    Hej Severin,

    Velkommen til, jeg mindes også at have stødt på navnet før

    Hjemmesiden kører Vbulletin og er næsten med på alle de seneste updates af hvad jeg lige kan se og udfra datoen på spam kommentarerne er problemet flere år gammelt.

    Tråden 'Ganløse Hillclimb' du refererer til er en blog og ikke en tråd. Har du også set problemet i en tråd også? Jeg spekulerer på om 'blog afdelingen' er et seperat plugin, der kræver selvstændig opdatering i forhold til selve forumdelen, men det ved David nok?
    Sidst rettet af Roald; 17-03-2015 kl 12:26.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Det er rigtigt at alle kan skrive i kommentarfeltet på blogs og den snedige spamrobot finder gamle blogs som ikke bliver ser og spammer dem, tilgengæld er det 2 klik så er de fjernet igen alle spamkommentarer er nu fjernet igen tak for tippet

  5. #5
    hej igen.

    Ja, jeg syntes det så lidt underligt ud, jeg skal nok lige skrive en PM til dig David, hvis jeg finder noget skidt rundt om på forum m.v.

    Jeps, i de " gode gamle dage " kørte jeg en Sort 74'er med 81 bagende og front, den var i ok stand, den blev solgt til en fra Nordjylland, han lavede vidst en totalrenovering på den.

    Så har jeg kørt en 1972, 1600, Alfa Romeo GT Bertone, i nogle år, men er nu vendt tilbage til hjerteblodet.

    Jeg har kørt en del Hillclimbs i Alfa'en og det er meningen jeg skal køre Hillclimbs i Corvetten fremover, så må Alfaen blive til familie hyggeturs bilen

    Så i disse dage bor jeg nærmest i garagen for at blive klar til første løb den 18. April


    Hilsen
    Severin Skallerup.

  6. #6
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    hej igen.

    Ja, jeg syntes det så lidt underligt ud, jeg skal nok lige skrive en PM til dig David, hvis jeg finder noget skidt rundt om på forum m.v.

    Jeps, i de " gode gamle dage " kørte jeg en Sort 74'er med 81 bagende og front, den var i ok stand, den blev solgt til en fra Nordjylland, han lavede vidst en totalrenovering på den.

    Så har jeg kørt en 1972, 1600, Alfa Romeo GT Bertone, i nogle år, men er nu vendt tilbage til hjerteblodet.

    Jeg har kørt en del Hillclimbs i Alfa'en og det er meningen jeg skal køre Hillclimbs i Corvetten fremover, så må Alfaen blive til familie hyggeturs bilen

    Så i disse dage bor jeg nærmest i garagen for at blive klar til første løb den 18. April


    Hilsen
    Severin Skallerup.
    Tak Severin!

    Sjovt nok, min første bil var en 1600 Bertone, rød 69'er med sort læderindtræk, fantastisk bil

Lignende Tråde

  1. Forslag til hjemmesiden
    Af nillerdrengen i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 27-07-2012, 21:40

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •