Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: expansionsbeholder

  1. #1

    expansionsbeholder

    Hjælp mig lige med et problem. Har en small blok 350 med aircon og Atu.gear, expansionsbeholder eller ikke.
    Der er ikke en på min og jeg kan ikke se hvor den skulle være placeret. Der hvor den i følge billeder fra div opslagsbøger skulle være er pladsen optaget af rør og slanger til AC.
    Er der nogen derude der ville tjekke en tilsvarende model og evn. Tage et billed af sagerne, eller fortælle mig at der er eller ikke er en så ville jeg være taknemmelig.

    på forhånd tak

    Hans
    Vedhæftede miniaturebilleder Vedhæftede miniaturebilleder image.jpg  
    Sidst rettet af Blue Thunder; 15-02-2015 kl 23:32. Grund: Foto indlagt

  2. #2
    Hej
    Smallblock med air con har ikke expansionsbeholder, bare en slange som løber ned langs køleren.
    Køler har trykdæksel, kan tage et billede senere i dag hvis det er.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  3. #3
    Citer Skrevet af Blue Thunder Vis Indlæg
    Hjælp mig lige med et problem. Har en small blok 350 med aircon og Atu.gear, expansionsbeholder eller ikke.
    Der er ikke en på min og jeg kan ikke se hvor den skulle være placeret. Der hvor den i følge billeder fra div opslagsbøger skulle være er pladsen optaget af rør og slanger til AC.
    Er der nogen derude der ville tjekke en tilsvarende model og evn. Tage et billed af sagerne, eller fortælle mig at der er eller ikke er en så ville jeg være taknemmelig.

    på forhånd tak

    Hans
    Smallblock med aircon har fra fabrikken big block køler
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •